ik heb hem ook binnen , samen met 11 , ik ga ze zo kijkenquote:Op zondag 12 december 2004 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb aflevering 12 inmiddels binnen. Vanavond maar eens even kijken.
Ze past beter in The Sopranos, waar ze wel een leuke rol speelt die bij haar past.quote:Op zondag 12 december 2004 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ja, ik vond m wel leuk, de dialogen met Liu waren erg grappig. Toch kan ik niet wennen aan die zus van Joey, dat blijf ik t minste aan de serie vinden.
Ze moeten natuurlijk uitkijken dat Alex niet populairder wordt als Joeyquote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Pluspunt van de serie is die lekkere buurvrouw. Helaas hebben de schrijvers dat blijkbaar zelf nog niet in de gaten.
Dat zal niet gebeuren... ze moeten wel uitkijken dat ze niet populairder wordt dan Joey.quote:Op maandag 13 december 2004 10:45 schreef Atreidez het volgende:
Ze moeten natuurlijk uitkijken dat Alex niet populairder wordt als Joey![]()
Waar zijn deze te vinden?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wlel al downloaden van verschillende bronnen (torrent, usenet ea). Er zijn zelfs al ondertitels uit voor de eerste 5 afleveringen
ik zag hem er ook nog niet opstaan , nog even geduld denk ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef jzah het volgende:
Is gister/vandaag aflevering 13 uitgezonden? Ik kan hem (nog) niet vinden op de bekende sites.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef jzah het volgende:
Is gister/vandaag aflevering 13 uitgezonden? Ik kan hem (nog) niet vinden op de bekende sites.
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zag hem er ook nog niet opstaan , nog even geduld denk ik...
aflevering 1 is de enige die ik nog niet heb gezien , ik heb ze allemaal kunnen vinden behalve die...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Heb gisteren aflevering 1 gezien. Best grappig, ben nu alle andere aan het downloaden
Ik weet wel zeker dat dat niet de laatste is van seizoen 1.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden worden
En dat is tevens de laatste van s1.
Episode 13
Als je me ff mailt op vossie59 op hotmail dan zal ik eens kijken of ik iets voor je kan betekenen vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
aflevering 1 is de enige die ik nog niet heb gezien , ik heb ze allemaal kunnen vinden behalve die...
Dat laatste heb je verkeerd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden worden
En dat is tevens de laatste van s1.
Episode 13
quote:November 02, 2004
According to TV Guide, NBC has ordered two additional episodes of Joey, bringing the first season episode order to 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |