abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22591912

Show us desire, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night, all night....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_22592549
Heb kaartjes gewonnen voor Exposure zaterdag maar moet zondag ochtend om half zes weer in trein zitten. Dilemma.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_22595568
heeft iemand nog aanraders?
CD's of livesets doe je echt MOET hebben?
Life sucks
pi_22596178
Desyn Masiello Essential mix 03 oct 04
Forensic Science Exhibit A - Lexicon Avenue
Sander Kleinenberg - This is Everybody too
Palash - One
Renaissance The Masters Series - Hernan Cattaneo
Saeed & Palash - Tide:edit:007
Saeed & Palash - Addictive Beats
VA - In House we Trust vol. 3
Bedrock 3 - Chris Fortier
GU Nubreed 3 - Steve Lawler

Dezen staan altijd in mijn playlist iig

[ Bericht 53% gewijzigd door PBateman1978 op 13-10-2004 14:12:05 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_22596480
Life sucks
pi_22598699
Vergeet vooral James Holden niet
en Ozgur Can - Every way that i can maar vooral zijn Deeper 06 mix woei
en de essential mix van james zabiela van 22 feb 2004
Daft Punk is playing at my house!
pi_22600027
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:38 schreef mr.marcus het volgende:
nieuwe cd van Sander Kleinenberg
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:00:33 #8
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_22604378
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:38 schreef mr.marcus het volgende:
Die cd van Everybody Too inderdaad, ik heb hem ook, hij is echt weer geweldig. Veel vocals, maar is er niet minder om. Verder aanrader is overigens James Holden 3 uur live in de Exposure, 17 04 2004 was dat. Is een liveset van.
Die cd van Dysyn Mysello (wat ik verkeerd spel ) hoor ik veel meer mensen over, moet ik ook maar eens checken.

Maareh.. Lost Format: gewoon gaan man, wordt een topfeest Wel druk als ik zo hoor wie er gaan allemaal!!
pi_22604506
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Verder aanrader is overigens James Holden 3 uur live in de Exposure, 17 04 2004 was dat. Is een liveset van.
Ik wil hebben!

Dat word zoeken
  woensdag 13 oktober 2004 @ 20:37:39 #10
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_22605396
Vetste liveset van het jaar voor mij tot nu toe....... om je even lekker te maken :p

James Holden @ Exposure The Hague 17-04-2004
Part 1

1. Petter - Freak & Love
2. Paul Jackson - The Way We Do It
3. Petter - Untitled Acid
4. Josh Wink - Oakish
5. Daft Punk - Alive
6. Scape one - Milieu (James Holden Edit) with Holden & Thompson - Nothing (Acapella)
7. PQM and Phil K - They just won't let me be
8. Petter - All Together
9. Paige Ilise - I'm Alive (Original mix)
10. Agoria - la onzieme marche (Alexander Kowalski Mix)
11. ID
12. Reinhard Voigt - Supertiel
13. The MFA - Difference it makes (Petter mix)
14. Ozgur Can - Sometimes
15. Jase From Outter Space - Do What You Want (Infusion Mix)

Part 2

15. Jase From Outter Space - Do What You Want (Infusion Mix)
16. The MFA - 2 Billion Year Journey
17. Kosmas Epilson - Architech
18. Nathan Fake - Adamedge
19. ID
20. Meerkat - Colours (James Holden Re-edit)
21. Petter - Modern Eternity
22. ID (take life)
23. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub)
24. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Club Mix)
25. Perc - Closer (Nathan Fake Remix)
26. Yilmaz Altanhan - Eighties
27. The MFA - The Difference It Makes
28. Petter - Left Turned
29. Nikola Gala - Swing 2 Harmony

Part 3

30. Nikola Gala - Swing 2 Harmony
31. Filterheadz - Yimanya
32. Luke Chable - Melburn with Holden & Thompson - Nothing (Accapella)
33. The MFA - Motherload
34. James Holden - I Have Put Out The Light
35. Valentino - Flying (Sultan & The Greek Remix)
36. ID
pi_22606268
Ziet er erg vet uit
pi_22610410
James_Zabiela_Essential_Mix_22_02_04_Part_2.mp3 luistert
Life sucks
pi_22612162
die liveset doet me erg denken aan een set in de ma22o...ff zoeken of ik hem ergens kan vinden

de liveset bevalt?
ik heb hem in 1 deel en dan is ergens halverwege begintPete te miepen dat dit toch wel zo'n orgamic live experience is en daarna hakt het echt erin!
Had laatst de OST van Lost in Translation aan een maat van me horen en we kwamen bij het nummer brian reitzell & roger j. mann - shibuya uit. We keken elkaar aan van huh, dit kennen we ergens van...james holden..nee..uhm iets van max graham nee...en toen hadden we het James Zabiela Essential Mix 22 feb 2004
echt super raar om zo het nummer op een andere manier te horen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:50:48 #14
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_22645952
Zin in morgen! Exposure! Exposure!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:16:48 #15
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_22646604
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:50 schreef SnuggLe het volgende:
Zin in morgen! Exposure! Exposure!
Ken er nog 1!
pi_22646951
Iemand nog behoefte aan gratis entree voor exposure? Ik sta +1 op de lijst, maar ik ga niet.
pi_22656077
die van morgen? check!
pi_22659978
Jaja, zometeen op de trein stappen naar Den Haag, lekker relaxen en wat eten en dan naar Exposure!!

Heb er zin in!

En voor iedereen die gaat: jullie ook veel plezier vanavond!
pi_22660727
aaaaah my head hurts...ik denk dat ik toch maar thuis blijf
pi_22663341
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:19 schreef chamacie het volgende:
Paracetamol oid geen oplossing
pi_22663478
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:19 schreef chamacie het volgende:
Idd pleur er een ibuprofen in en trakteer een vriendin op een avondje progressive.
pi_22665455
donderdag ben ik al tot laat uitgewest, gisteren Umek tot laat met nogal wat alcohol en wat anders, volgende week ADE met James Holden en Deep dish...mijn lichaam zegt RUST!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:09:17 #23
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_22731265
Reportje wat ik voor een andere site moest schrijven over zaterdag:

Party: Exposure
Where: Club Fly – Scheveningen
Damage: 15 euro
Lineup: Satoshi Tommiie, Ozgur Can, Joyce Mercedes

Niet alleen in Den Haag zelf is genoeg te beleven op housegebied, ook net onder de rook van Den Haag bruist het. In Scheveningen, om precies te zijn! Gelegen op nog geen vijfhonderd meter van het strand geeft hier Exposure, welbekend van de oude “XPO”-cd’s, zijn feesten. Maandelijks worden progressive-toppers uitgenodigd om hun kunsten ten gehore te brengen. Dit maal was het de beurt aan twee dj’s die niet of nauwelijks in Nederland te vinden zijn, namelijk Satoshi Tommiie en Ozgur Can.

“Waar doen ze het toch van?” kan je je afvragen. Een kleine club buiten de grote stad, met zulke grote namen. Zwart geld? Hoge entreeprijzen? Dure drankjes? Niets van dit. Exposure heeft dit alles niet nodig. Een eigen knusse locatie, louter liefhebbers in de organisatie en het publiek en zeer schappelijke entree- en drankprijzen (10 euro in de voorverkoop, twee euro voor een muntje) bewijzen dat Exposure springlevend en hard aan populariteit aan het winnen is.

Ozgur Can is een Zweedse (upcoming-)producer van Turkse afkomst die dankzij de wereld van het internet veel bekendheid geniet. Hij had de eer om voor het eerst in Nederland te draaien. Verwonderlijk eigenlijk, gezien de status die deze producer al heeft. De ene na de andere productie van hoge kwaliteit rolt zijn studio uit en sets op online radiostations als Protonradio maar ook de Global DJ Broadcast hebben zijn ster als dj doen rijzen. Met mutsje en baard getooid liet hij na de voortreffelijke ‘opwarmset’ van Joyce Mercedes (Exposure-resident) het aanwezige publiek genieten van zijn zeer toegankelijke maar stevige progressive. Veel blije gezichten en een zeer gemoedelijke sfeer en intieme sfeer; ingredienten die op alle grote en massale feesten vaak ver te zoeken zijn, zijn wel aanwezig in dit soort kleine clubs.

Het geluid tijdens de set van Ozgur Can was niet fantastisch. Blijkbaar had Satoshi Tommiie dit al gehoord, want tijdens een oponthoud van een aantal minuten maakte hij eigenhandig met een zaklampje en een schroevendraaier de apparatuur. Niemand leek het echt te deren; het werd goed aan elkaar gepraat door de MC (tevens organisator) van Exposure. De in Japan geboren maar in Amerika wonende Japanner had ook al tijden niet meer in Nederland gedraaid. De reden? Geen idee, maar zeker is wel dat ze deze beste man vaker mogen boeken. Zijn draaistijl laat zich in geen enkel hokje passen, al komt een mix tussen ‘een beetje vreemd, maar wél lekker’ en progressive heel aardig in de buurt.

Want wat Satoshi liet horen was een pompende, snerpende maar tegelijk ook zwevende en relaxte mix van klanken. Een blik met effecten werd opengetrokken samen met een doos techniek. Had Ozgur Can het mengpaneel schijnbaar weinig gebruikt, Satoshi Tommiie leek de schade in te halen en speelde er lustig op los. Hoogtepunt in zijn set was een remix van “Another brick in the Wall” van Pink Floyd, een goede crossover van de eighties en hedendaagse house.

“It’s all about the music” is de lijfspreuk van Exposure. Met de muziek zat het wel snor deze avond. Een perfecte clubavond, door en voor liefhebbers. Geen huis-tuin-en-keuken-progressive, maar progressive met een hoofdletter P. De Exposure blijft verrassen met interessante namen. Ook de volgende editie zullen er weer twee toppers op het programma staan…… dus hou flyers en internet in de gaten!

Nu even een tijdje rust!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:26:44 #24
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:06:22 #25
44906 merino
World of Sleepers
pi_22757106
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:09 schreef SnuggLe het volgende:
Hoogtepunt in zijn set was een remix van “Another brick in the Wall” van Pink Floyd, een goede crossover van de eighties en hedendaagse house.

Sander Kleinenberg draaide die ook op Sensation White Ging ik toch ff heel erg uit mijn dak (als dat al kon want ik ging al goed los tijdens Kleinenberg )
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')