ik denk wel dat hij 3/2 voor de release bedoeltquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je hem 32 dagen voor de release had?
of dat je Donkey Konga deel 3, 2 dagen voor de release had?
Die winkel: Dizons van jou, loopt wel zijn tijd vooruit
Morgen zet ik wel een paar highscores neerquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die trommelende mensen hier![]()
Heerlijk! Iemand al alle liedjes op goud? Ik ben nu bijna klaar met de middelste moeilijkheidsgraad en heb er een paar op gorilla al goud.
De minigames zijn best ok, vooral dat jongleren is geniaal![]()
Ja sorry, ik had eerst 3 dagen staan en toen kwam ik tot de conclusie dat het 2 dagen waren. En van Dizons, de Z zit dicht bij de X op het toetsenbordquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je hem 32 dagen voor de release had?
of dat je Donkey Konga deel 3, 2 dagen voor de release had?
Die winkel: Dizons van jou, loopt wel zijn tijd vooruit
Ikke trommel ff een deuntje mee, want me muis van me PC is toch leeg en moet opgeladenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:29 schreef Lexie het volgende:
*vingers opwarmt*
*handpalmen warmwrijft*
*armen losschudt*
*afrikaanse rimboemuziek opzet*
*hommmmmmm*
Potver, ik ga een smiley proberen te maken nuquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:38 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Bring it on bitch.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Morgen zet ik wel een paar highscores neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:19 schreef chibibo het volgende:
Zooo, ik heb nu op Monkey en Chimp bij alle liedjes goud gehaald en genoeg munten bij elkaar geschraapt om de laatste liedjes van Gorilla vrij te kopen.Heb je dit weekend ook nog andere dingen gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een respect, nu al nivo 1 en 2 alles goud
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Weinig.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je dit weekend ook nog andere dingen gedaan?
Zo terecht ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Weinig.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo terecht ookMorgen ga ik mijn laatste liedjes goud halen, en dan begin ik aan Gorilla
Ik houd het bij de standaard bongo geluiden, die andere vind ik alleen maar irritant.quote:Ik gebruik trouwens die muntjes niet voor die andere drum geluidjes, dat is wel zo extreem sufDaar heb je eeeeeeeeeeeeeecht niets aan
Ik had een 9 voor ritme op de muziekschoolquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bring it on bitch.
Jij bent stiekem een neger?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik had een 9 voor ritme op de muziekschool.
Nee. Dan is de hele lol van het 'met z'n allen met je dronken harses op de bank zitten te trommelen' weg. Nintendo is voor entertainment in één huiskamer, niet iedereen in z'n eentje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:26 schreef thaduck het volgende:
1 heel klein minpuntje, ze hadden er wel online meuk in mogen proppen vinden jullie ook niet? Dan hadden we een Fok Trommel Competitie gehad
Mwoah, ik zie het toch echt iets andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee. Dan is de hele lol van het 'met z'n allen met je dronken harses op de bank zitten te trommelen' weg. Nintendo is voor entertainment in één huiskamer, niet iedereen in z'n eentje.
Monkey: Bijna alles goud, maar wel alles zilverquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je dit weekend ook nog andere dingen gedaan?Wat een respect, nu al nivo 1 en 2 alles goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |