ik vind da K.Rool Bash wel gaaf, alleen erg kortquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Roi het volgende:
Dat touwklim minigame is saaai ! Nog niet een keer afgemaak!
Na de 2e moeilijkheids graad wordt het trouwens echt onmogelijk!
Ja! Die is cool! Jongeleren is ook wel cool, maar als je daar het trukje van weet is het makkelijkquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:57 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
ik vind da K.Rool Bash wel gaaf, alleen erg kortze hadden dat beter uitkunnen werken
en sneller niveau etc.
dat klopt, er komt ook nog een pakket voor 130 euro, daar zit pokemon colosseum, een memorycard 59 blocks, cube en controller inquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Welke packs zijn er nu allemaal voor de cube
dus met welke games en zo en welke prijs
ik las net nog ergens dat er binnekort een pack komt met Een cube,1 controller en mario kaart
voor maar 100 euro of zo
is dit waar?
ik heb even gezocht maar kon niks vinden, maar als je die lijst zou hebben is het altijd maar een gelukje of je hem ergens kan vinden, de meeste winkels hebben maar iets van 2/3 packs, een paar packs die ik uit me hoofd weet zijn:quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
is er ergens ook een lijst met de huidige packs?
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Net de Dixons gebeld en gevraagd of ze vrijdag die mario kart pack binnenkrijgen hij wist het niet zeker blabla maar hij denkt het van wel
dus aanstaande vrijdag ben ik waarschijnlijk weer gamecube bezitter
Ik had Donkey Konga 3 2 dagen voor de release bij de dizonsquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.
Dixons vind ik wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had Donkey Konga 3 2 dagen voor de release bij de dizons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |