abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2004 @ 23:47:08 #151
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_22691307
Net Animal Crossing besteld bij play, die game moet ik gewoon met eigen ogen zien. Nu nog ff wachten totdat DKa weer bij nedgame hiero ligt. Damn, dit kost me geld, en dan binnenkort nog Minish Cap op de GBA. Arg....
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_22691556
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Roi het volgende:
Dat touwklim minigame is saaai ! Nog niet een keer afgemaak !
Na de 2e moeilijkheids graad wordt het trouwens echt onmogelijk !
ik vind da K.Rool Bash wel gaaf, alleen erg kort ze hadden dat beter uitkunnen werken
en sneller niveau etc.
pi_22692686
De laatste paar dagen zit ik er weer aan te denken om een Gamecube te kopen...
Die van mij heb ik ongeveer 1 jaar geleden verkocht omdat ik het maar een kut console vond, me moeder gaat er waarschijnlijk eentje voor de kerst voor haar petekind kopen..
En stiekem wil ik er dan ook weer een voorral dan om de games als Marioparty,mario kart en zo toch die leuke party games
pi_22695365
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 23:57 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

ik vind da K.Rool Bash wel gaaf, alleen erg kort ze hadden dat beter uitkunnen werken
en sneller niveau etc.
Ja! Die is cool! Jongeleren is ook wel cool, maar als je daar het trukje van weet is het makkelijk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 18 oktober 2004 @ 09:36:20 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22695842
Iedereen aan het genieten van Donkey Konga zie ik
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_22696593
Zeker weten het is een erg goede game alleen nog een extra bonga halen....
pi_22696990
OK gamecubers sinds vrijdag heb ik dan eindelijk donkey konga binnen! Zaterdag heb ik gelukkig nog een bartsmit kunnen vinden die nog 1 los bongootje voor me had dus ik hoef er nu nog maar 2 te vinden =) ( via nedgame word dat waarschijnlijk)

Tot nu toe vind ik het spel echt TOP! In je 1tje is leuk maar met meerdere toch echt een stuk leuker. Tot nu toe heb ik de monkey en chimp allemaal op goud gehaald en ben nu bezig met gorilla. Geweldig lastig is die! Ik heb er nog maar 3 op zilver en 1tje op goud dacht ik.

Ohja voor mensen die nog een uitdaging zoeken: speel de 2 speler jam of challenge in je eentje! Het is even oefenen maar op monkey mode is dat echt geweldig! Zoals ik het nu speel plaats ik de twee bongo's op de grond zodat ik ze beide tegelijk aan kan slaan met 1 hand als dat nodig is. Probeer maar, erugh cool! ( super smash brothers opening is een goede track ervoor om te oefenen) Zijn andere spelers ook al op dit idee gekomen?

One More? Donkey Konga!

[ Bericht 0% gewijzigd door Munkel op 18-10-2004 12:14:06 (typo) ]
pi_22696995
Ik vind die mini-games niet zo geweldig, ze konden het net zo goed eruit laten
pi_22698171
De mini-games stellen inderdaag weinig voor. Het lijkt meer op een soort vingeroefening om te kijken wat ze kunnen bedenken voor de bongo's.
  maandag 18 oktober 2004 @ 15:01:19 #160
58560 Oksel
Gezellig.
pi_22701514
Nergens meer extra bongo's verkrijgbaar..
pi_22701810
Welke packs zijn er nu allemaal voor de cube
dus met welke games en zo en welke prijs
ik las net nog ergens dat er binnekort een pack komt met Een cube,1 controller en mario kaart
voor maar 100 euro of zo
is dit waar?
pi_22701912
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 15:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Welke packs zijn er nu allemaal voor de cube
dus met welke games en zo en welke prijs
ik las net nog ergens dat er binnekort een pack komt met Een cube,1 controller en mario kaart
voor maar 100 euro of zo
is dit waar?
dat klopt, er komt ook nog een pakket voor 130 euro, daar zit pokemon colosseum, een memorycard 59 blocks, cube en controller in
pi_22702058
is er ergens ook een lijst met de huidige packs?
pi_22702712
hoe betalen jullie op play.com?
kan het echt alleen met een creditcard? niet met paypal?
Tri State. Tri State. !
pi_22702787
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
is er ergens ook een lijst met de huidige packs?
ik heb even gezocht maar kon niks vinden, maar als je die lijst zou hebben is het altijd maar een gelukje of je hem ergens kan vinden, de meeste winkels hebben maar iets van 2/3 packs, een paar packs die ik uit me hoofd weet zijn:

Zelda: Wind Waker pack
NFS: Underground pack
MK: Double Dash pack
Metroid Prime 2 pack (tot nu toe alleen voor de VS)
Pokemon Colosseum pack
Tales of Symphonia pack (tot nu toe alleen voor de VS)
pi_22703662
Adelante, Free record shop heeft de andere twee ook al opgestuurd . Geen week 44 dus maar waarschijnlijk ergens deze week kun je al trommelen.
pi_22704140
Toch nog even een keertje extra vragen

Om mezelf een extra uitdaging te geven ben ik begonnen om in m'n eentje de 2 speler optie van donkey konga te gaan spelen Erg leuk maar eigenlijk alleen maar goed te doen in monkey mode. Hebben andere fokkers dit ook al geprobeerd? ik vind het aan aanrader! ( je krijgt meer een soort drumstel effect met 2 bongo's )
pi_22704191
Ik ben net naar de duitse mediamarkt gegaan
Daar hadden ze een zilvere cube met controller en Mario kaart voor 109
Ik kan me niet echt voorstellen dat ze vrijdag nog 's 10 euro omlaaggaan of wel?
pi_22704386
Bij de Bart smit in Oldenzaal hebben ze het toch wel, niemand hier koopt die shit behalve ik .

Ook gedaan dus. Donkey Konga (main game) is wel geinig, vooral de wat snellere platen (don't stop me now bijvoorbeeld).
Ik kwam bij de challenge tot 23 nummers, dat vond ik voor toen wel even genoeg .

Nu even de minigames gaan unlocken dus.
pi_22704605
Net de Dixons gebeld en gevraagd of ze vrijdag die mario kart pack binnenkrijgen hij wist het niet zeker blabla maar hij denkt het van wel
dus aanstaande vrijdag ben ik waarschijnlijk weer gamecube bezitter

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2004 17:30:34 ]
pi_22705958
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Net de Dixons gebeld en gevraagd of ze vrijdag die mario kart pack binnenkrijgen hij wist het niet zeker blabla maar hij denkt het van wel
dus aanstaande vrijdag ben ik waarschijnlijk weer gamecube bezitter
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.
pi_22706114
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:37 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.
Ik had Donkey Konga 3 2 dagen voor de release bij de dizons
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:11:08 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22706632
Al die trommelende mensen hier Heerlijk! Iemand al alle liedjes op goud? Ik ben nu bijna klaar met de middelste moeilijkheidsgraad en heb er een paar op gorilla al goud.

De minigames zijn best ok, vooral dat jongleren is geniaal
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_22707047
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:37 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Dixons vind ik wel goed
Ze hebben meestal wel de games en zo vaak nog eerder dan de release datum dus ik verwacht dat ik vrijdag de cube kan ophalen
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:53:15 #175
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22707583
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:45 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik had Donkey Konga 3 2 dagen voor de release bij de dizons

Bedoel je nou dat je hem 32 dagen voor de release had?
of dat je Donkey Konga deel 3, 2 dagen voor de release had?

Die winkel: Dizons van jou, loopt wel zijn tijd vooruit
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')