De europese versie is erg duur! Voor een compleet setje (met Samba's) betaal je al snel 200euro.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:01 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
Ik wou samba de amigo ook eerst kopen maar het was echt stervensduur toendertijd. nu kun je het wel ergens voor een leuk prijsje vinden lijkt mij
Ik ben van mening van wel. Er loopt overigens ook een apart topic over, Animal Crossing Topic Part 3! en er is een FOK!-review over: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=779quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:07 schreef StarGazer het volgende:
mensen, is Animal Crossing een beetje de moeite waard?
welke bedoel je, Donkey Konga 2 of Donkey Kong: Junglebeatquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:03 schreef Oksel het volgende:
Wanneer komt de 2e trommelgame uit?
quote:Presentation 0.5
It's a game and it's printed on a disc that spins in your system. The disc is not cracked in half.
wie wil dat spel nou niet op z'n console hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:27 schreef speknek het volgende:
Kunnen jullie ook allemaal niet wachten totdat Trigger Man hier gereleased wordt?:
http://cube.ign.com/articles/557/557688p1.html
[..]
dat word weer een week voor de officieele release de dixons en de frs en de bart smit afbellen ofze e m hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:27 schreef speknek het volgende:
Kunnen jullie ook allemaal niet wachten totdat Trigger Man hier gereleased wordt?:
http://cube.ign.com/articles/557/557688p1.html
[..]
Lijkt me echt vet!quote:0.1 Lasting Appeal
If you play through the entire game and enjoy yourself enough to play through it again, someone will actually come to your home and take your picture for a book of records.
ik denk toch echt dat je dan veel te hard slaat, je hoeft er alleen maar op te drukken, niet op te rammenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Hmm, ligt het nou aan mij of werken die trommels nu al niet meer 100%, want hij reageerd al neit meer als ik snel op één trommel moet slaan. In de handleiding van de DK Bongo's staat dast het spel het aangeeeft wanneer je te hard slaat, en dat ik nog niet gebeurd bij mij.
Maar het spel zou het aangeven als ik te hard sloeg, (zo hard sla ik er neit op) dat staat zelfs in de handleiding!quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat je dan veel te hard slaat, je hoeft er alleen maar op te drukken, niet op te rammen
moet je de klap gevoeligheid lager zettenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:06 schreef Aliendrone het volgende:
Die trommels zijn niet echt nauwkeurig moet ik zeggen.
Als je bijv. die paarse dingen moet doen (dus linker en rechter trommel tegelijk), vangt het ingebouwde microfoontje 75% van de keren op als een klap, waardoor je dus opeens helemaal de fout ingaat waardoor je zo 5 beats mist... erg frustrerend na een half uurtje spelen moet ik zeggen.... dat hadden ze van mij best beter uit kunnen werken...
Toevoeging: in DK town bij the elektric hutquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
moet je de klap gevoeligheid lager zetten
Beetje laatquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef Munkel het volgende:
Eeej ik zie net op nedgame dat ze daar losse bongo's aanbieden. Ik heb daar nog nooit iets gekocht, heeft iemand ervaring met deze internetwinkel?
Ik schreeuw gewoon altijdquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:10 schreef Thomper het volgende:
En in plaats van klappen bij zo'n klaprits moet je in dat microfoontje blazen.
Ben je linkshandig?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:08 schreef Platina het volgende:
Ik klap me een ongeluk, Hoe verwachten ze in Gorilla mode trouwens dat ik in 2 seconden klap en direct daarna mijn linker bongo of rechter indruk o_0
Om nog maar te spreken over Gorilla Jamdan moet je dat spel echt 5 jaar non stop spelen om dat voor elkaar te krijgen.
@shadow17
Klappen is beteris precieser
edit:
Ik moet de rechtbongo wel steeds harder indrukken, die reageert minder precies dan de linker :S
Je staat ook best wel voor gek, vooral als je klaptquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:03 schreef ShadoW17 het volgende:
mij ouders verklaren me ook helemaal voor gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |