quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb gisteravond mijn gamecube verkochtik speelde er nauwelijks nog op en ik vind dat er maar weinig interessante titels uitkomen, van de nieuwe spellen leek alleen paper mario 2 me wel leuk. toch zal ik mario kart wel missen.
er zit in ieder geval weinig van mijn smaak tussen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
![]()
Als je Resi 4 fan bent moet je dit niet missen gok ik.quote:Resident Evil 4: Live from Japan
We travel to Osaka to get all the answers on the mysterious bosses, the weapons, the gore, and more. This is an in-depth look at the entire project.
October 15, 2004 - This is the first time in the history of IGN that we've been allowed into Capcom's headquarter offices in Japan. They are pretty much off-limits when it comes to the press. However, during a recent visit, IGN was allowed inside.
The Resident Evil 4 team, located on one of the top floors of the downtown-Osaka complex, was busy polishing this sequel to what is one of the most acclaimed videogame franchises ever. They had little time to spare, being so intensely focused on setting a new standard for the horror genre. Thankfully, though, three key team members agreed to meet with us for interviews:
* Hiroyuki Kobayashi, Producer
* Yoshiaki Hirabayashi, Event Team
* Masaki Yamanaka, Lead Character Design
The result is this near-20-minute featurette, which covers everything from RE4's multi-faced roots (did you know they relate to Devil May Cry?) to mysterious boss fights to how much gore will be featured and so much more.
If you have to watch one video interview in 2004, this is the one. You'll find tons of gameplay footage from the demos and trailers overlayed into the piece, and that alone is always worth seeing as far as we're concerned.
Enough delaying, though. Just choose your resolution and download now.
Ut ken aan mij liggen, maar de animaties vind ik niet echt belangrijk eik..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:23 schreef Roi het volgende:
Donkey Konga gisteren gespeeld, erg leuk maar Namco had het echt veeel beter kunnen maken!
Echt een slechte animatie van Donkey en bijv. dat olifantje tijdens de liedjes. Ook erg saaie mini-games.
Het is wel een leuk spel maar het had zoveel beter kunnen zijn ! Ik geef het een 7.7.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ut ken aan mij liggen, maar de animaties vind ik niet echt belangrijk eik..
lees me Userreview maar http://games.fok.nl/userreview.php?urid=1070quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:15 schreef ShadoW17 het volgende:
donkey konga (J) heeft toch andere songs, die moet ik dan ook hebbenen 2 ook
was volgens mij samen in een pak te koop
EDIT; ja bij lik-sang samen met een bongo controller.
maar das 70 euro en dan nog is de verzendkosten en invoerkosten waarschijnlijk (omdat het een groot pakketje is)
Alleen op de Dreamcast uitgekomen en in de arcadehallenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
Smba de Amigo Trailer AAAARGH! Wat een cool spel! jammer dat het niet op de gamecube is!
Ja die achtergrond bij dat spel ziet er ook mooi uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Alleen op de Dreamcast uitgekomen en in de arcadehallen. Maar nu je dat hebt gezien, weet je nu dus ook dat Namco het veel uitgebreider had kunnen doen! (kwa bijna alles.)
Ik wou samba de amigo ook eerst kopen maar het was echt stervensduur toendertijd. nu kun je het wel ergens voor een leuk prijsje vinden lijkt mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
Smba de Amigo Trailer AAAARGH! Wat een cool spel! jammer dat het niet op de gamecube is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |