quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:14 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
hoorde dat ze pas over 1,5 week komen, best wel stom eigenlijk![]()
Niet zo moeilijk om dat de bedenken wanneer dat isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:32 schreef Ghandixx het volgende:
Damn, is het net vakantie en kan ik lekker trommelen, en dan is het weer niet op vooraad. Nu moet ik wachten op week 44. (ik heb trouwens geen idee wanneer dat is)
quote:All in all, Baten Kaitos is shaping up to be one pretty game.
Goh, dat is niet de eerste keer dat ik dat hoor. Nintendo Beneluxquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:07 schreef Tain het volgende:
Officiele bericht van de FRS is dat ze te weinig hebben binnen gekregen van Nintendo Benelux...
Bedoel je dat ze de losse bongo op voorraad hadden? waar waar!?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, ik hoor genoeg verhalen van mensen dat ze hem nog gewoon kunnen kopen bij bijvoorbeeld de Dixons. Het ligt echt aan de FRS
Niet dat ik het heel erg vind, ik ben alweer 4 dagen aan het trommelen
Is niet alleen een internetwinkel, hebben meerdere vestigingen, iig in Groningen en volgens mij ook Amersfoort. Heb er nog nooit online wat besteld, maar de winkel in Gr. is prima, goede service, veel aanbod (wat wil je met een games-winkel...).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef Munkel het volgende:
Eeej ik zie net op nedgame dat ze daar losse bongo's aanbieden. Ik heb daar nog nooit iets gekocht, heeft iemand ervaring met deze internetwinkel?
Bij play.com staat 03/12/2004, maar dat neem ik maar met een korreltje zout, want dat is eerder dan de US releasequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:32 schreef speknek het volgende:
Is er al een release datum bekend voor Mario Party 6? Ik vrees ineens dat ze wel eens heel lang over het lokaliseren naar de Europese markt kunnen doen, wat met die microfoon..
4 dagen? Tering, waar hadden ze ze eerder?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, ik hoor genoeg verhalen van mensen dat ze hem nog gewoon kunnen kopen bij bijvoorbeeld de Dixons. Het ligt echt aan de FRS
Niet dat ik het heel erg vind, ik ben alweer 4 dagen aan het trommelen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:51 schreef TheTh1ng het volgende:
...
Echt een onwijs gaaf spel... Alleen m'n ouders vinden het nogal kinderachtig voor iemand van 18..
...
En ik ben 24, en je had me ma moeten zien kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef Munkel het volgende:
[..]
ik ben 23 en ga strax ook echt als een malle tekeer op die bongo's
oe kan echt niet wachten op een mooie multiplayer avond!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:07 schreef thaduck het volgende:
[..]
En ik ben 24, en je had me ma moeten zien kijken
Bart Smit, Winkelcentrum Woensel bij Eindhoven, voor 35 euro.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:02 schreef Munkel het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze de losse bongo op voorraad hadden? waar waar!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |