de eerste keer was het ook niet grappig...de xbox hanteert realistische graphics en wij nog steeds dezelfde graphics als de SNES 10 jaar terug...leuk manquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste keer was het grappig jaAlleen wordt de OP nu steeds niet aangepast waardoor het plaatje erin blijft. Dát is niet grappig.
Euhm, je zit nu irritant te doen. Dat jij de humor er niet van inziet, prima, maar ga hier niet irritant lopen doenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de eerste keer was het ook niet grappig...de xbox hanteert realistische graphics en wij nog steeds dezelfde graphics als de SNES 10 jaar terug...leuk man
dat was toch de bedoeling van het plaatje? ik probeer de humor te begrijpen maar grappig is het nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euhm, je zit nu irritant te doen. Dat jij de humor er niet van inziet, prima, maar ga hier niet irritant lopen doen
Sorry nee er zit software in die ik niet wil publiseren nu... moet nog een goede licentie verzinnen. Teven hoeft het niet te worden aangepast het werk al voor de PS2 en XBox alleen heb ik geen zin om ze in te voeren.... Sorry...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:46 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zou toevallig niet je script mogen gebruiken om die aan te passen voor ps2 en xbox games?
eej waar heb je donkey konga nu al vandaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga wordt nu wel moeilijk zegHeb een aantal expert liedjes vrijgespeeld, maar dat lukt me nog niet
![]()
quote:Retro Studios, die we kennen van de Metroid Prime spellen op de GameCube, werkt aan een nieuw spel voor de Nintendo Revolution, meldt CubeIGN. Het is nog niet bekend om welk spel het gaat.
Daarnaast schijnt een tweede team van Retro Studios te werken aan één van de volgende titels, Car Combat (Thunder Rally), Retro NFL Football of Raven Blade.
Retro Studios heeft nog niet op de geruchten gereageerd
Ja, ik vind het echt moeilijkquote:edit: PS: is de moeilijkste graad ook wel écht moeilijk? heb namelijk al een beetje lopen meetrommelen op filmpjes van ign en het leek me anders een beetje simpel in het begin.
Kinderachtig maarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:46 schreef MeZZiN het volgende:
maar dan met een banner er boven in de trant van echte games speel je op een nintendo
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1008quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef Thomper het volgende:
Volgens mij nog niet gepost dus dan komen we er nu maar even mee. Nintendo dumpt een hele lijst games de Players Choice range in!
Inderdaad, sommigen waren al Players Choice maar dan pas sinds een maandje. In ieder geval is de rest ook Players Choice vanaf 22 oktober dus das prima..:D
Ja, sorry, maar goed, dit is wel het GameCube topic dus mag er gerust tussen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1008
Normale adviesprijs. Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:02 schreef Ghandixx het volgende:
Weet iemand hoe duur Alien Hominid word? Als het 30 euro is, is Alien Hominid mine....
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:41 schreef BMH het volgende:
Normale adviesprijs. Waarom vraag je dat?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:02 schreef Ghandixx het volgende:
Weet iemand hoe duur Alien Hominid word? Als het 30 euro is, is Alien Hominid mine....
Ik kan lezen. Maar ik vroeg me af waarom hij geen 55 euro zou moeten kosten. Alle games die nu uitkomen zijn 55 euro, dus waarom deze niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
.... Owjah. Ik was even vergeten dat 2d graphics minderwaardig waren aan 3d. sorry. my fault.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
je vraagt waarom hij vraagt of het spel 30 euro word...dat noemen ze begrijpend lezen...
en waarom deze niet? omdat het een 2D met flash gemaakt spel is...daarom
geweldig nog piepen ook.....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Kinderachtig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |