abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22634449
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:

Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Are you kidding me?
Alsof deze mensen altijd een keus hebben!!!!!!!!!!!!!!!
Denk je dat deze mensen genieten van een week niet eten, zich lekker erbij voelen ofzo?
Zo bedoel je het waarschijnlijk niet, maar het komt behoorlijk #@##@ je strot uit.

Hoe weet jij nou of een lichaam altijd tegen een stootje als dit kan??
Nee, dat kun je dus niet weten.

Wie zegt dat je weerstand goed is, wie zegt dat je geen ziekte onder de leden hebt? ( waar je niets van weet)
Ga jezelf uithongeren, en de gevolgen spreken voor zich.
Ja, je neemt risico's als je een tijd niet gaat eten.
Dat is gewoon een feit.
Heerlijk zo'n ontregelde bloedsuiker, concentratieproblemen, enorme vermoeidheid, koppijn.Je organen en spieren vinden het vast ook leuk.
Een week niet eten, geen voedingstoffen binnenkrijgen is gewoon niet gezond.
Ja, grote kans dat je het overleeft en dat je lichaam deze opstoot aankan.
Tuurlijk, maar je pleegt wel roofbouw. ( in erge of in minder erge mate)
Ach..
Ieders verantwoordelijkheid, maar zeggen dat we 'huilen', Nee, das gewoon excuses zoeken
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22634487
Wat is er mis met 'meer bewegen'?
pi_22634507
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:37 schreef Brennie het volgende:

Bliep
Al die dingen die je vraagt/suggereert beweer ik toch helemaal niet joh

Tuurlijk is er een risico en is het niet gezond, duh. Maar 15 jaar roken en 2x per week naar mcdonals ook niet. En het risico is voor hem. En natuurlijk krijg je die dingen die je opnoemt, maar dat krijg je ook als je bv diabetes hebt en dan roept toch ook niet iedereen dingen in de trend van ga maar vast 6 planken tegen elkaar timmeren. Dat idee krijg ik hier een beetje.
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan, de reelste kans daarop is als ie met een vermoeide kop onder een auto loopt in die week.
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:29 schreef Markster het volgende:

[..]

Die afrikaantjes zien er ook zo lekker gezond uit
Whehe K bedoel maar, die eten jaaaaren onvoldoende en leven ook nog (voor wat t waard is).
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_22634525
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:45 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Al die dingen die je vraagt/suggereert beweer ik toch helemaal niet joh Tuurlijk is er een risico en is het niet gezond, duh. Maar 15 jaar roken en 3x per week naar mcdonals ook niet. En het risico is voor hem.
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan, de reelste kans daarop is als ie met een vermoeide kop onder een auto loopt.
Je bracht het naar mijn idee alsof het totaal geen kwaad kan.
Ik denk dat men hier meer doelt op de lichamelijke klachten die volgen, en niet zozeer dat je ' direct dood gaat'.
Maargoed.. no offence verder
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22634526
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:45 schreef Fixxxer het volgende:
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan.
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!
pi_22634551
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

verrek, de maanden worden steeds korter. Jippie, bijna sinterklaas dus!!
pi_22634555
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, dan wel idd.
Zeker wanneer je lichaam al jaren gewend is aan een normaal voedingspatroon ( glucose, stofwisseling etc) In tegenstelling tot mensen in 3e wereld landen.
Btw, mensen in 3e wereldlanden eten meestal wel 'iets' ( al is dat vaak niet meer dan een handje rijst in de zoveel dagen ofzo)
Naast het feit dat je geacht wordt toch te functioneren in een drukke wereld, ben je kansloos.. al helemaal als je weerstand wat minder is of zoals ik al zei: je iets onder de leden hebt.

( Je kunt na 2 weken btw ook al dood zijn)

Ik zou bv serieus na 2 dagen al in coma liggen.
Ben bekend met hypo's van 1.3 en 3 bij een normaal eetpatroon ( en ben geen diabeet)

[ Bericht 3% gewijzigd door Brennie op 15-10-2004 01:57:48 ]
pi_22634576
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik zou bv serieus na 2 dagen al in coma liggen.
Waarom?
pi_22634597
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:55 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Waarom?
Heb inmiddels kunnen trainen dat ik zo'n 4 uur zonder eten kan.
Eet ik daarna niet... dan volgen langzaam alle symptomen van een te laag bloedsuiker ( trillen, flauwte, geen concentratie etc)
Wanneer ik daarna nog eens een x aantal uren niet eet, dan durf ik niet aan de gevolgen te denken.
Een expeditie Robinson is dus niet aan mij besteed :')
Verlaat de deur dus niet zonder dextro en eten ( wanneer ik een tijdje weg ga)
pi_22634613
hehe, zegt mijn moeder ook over e.r. en ik wil dat best geloven, niet elk lichaam kan even goed tegen vanalles, maar heb je het ooit tijd gegeven te reageren?

trusten
pi_22634638
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 02:03 schreef Fixxxer het volgende:
hehe, zegt mijn moeder ook over e.r. en ik wil dat best geloven, niet elk lichaam kan even goed tegen vanalles, maar heb je het ooit tijd gegeven te reageren?

trusten
Het is wel eens zover gekomen dat ik niet meer normaal kon functioneren.
Dat het zelf herstelt geloof ik niet ( je niet goed voelen, is ook best eng dan )

Trusten
pi_22634784
Brennie
pi_22648284
Als je niet eet, gaat je lichaam een "noodsituatie" aankondigen, en gaat 'ie heeeeeel zuinig doen met het weinige wat 'ie binnekijgt....Als je dan weer gaat eten na bijv 2 weken, slaat je lichaam alles op in vet, want ie is zo geschrokken van die noodtoestand dat je niet at, dat 'ie zo'n tekort van brandbaar materiaal (eten) binnen kreeg, en dat moet 'ie weer voorkomen denkt 'ie, dus kom je bij..... T'is maar wat je zelf wilt he Was niet echt de bedoeling van je "niet-eten-plan" lijkt mij?
pi_22653063
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
Ben bekend met hypo's van 1.3 en 3 bij een normaal eetpatroon ( en ben geen diabeet)
(beetje offtopic)
1.3 is wel héél erg extreem! Heb jij een overmatige insulineproductie ofzo?
pi_22653600
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 00:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

(beetje offtopic)
1.3 is wel héél erg extreem! Heb jij een overmatige insulineproductie ofzo?
Ik ga al door de medische mangel inmiddels.
Dit probleem moet o.a nog nader bekeken worden.
Maargoed, das offtopic.
pi_22653762
Cool dat alarmsysteem in je lichaam ja

Achja, eet maar niet voorlopig, weet je hoe dat systeem werkt .. Ga AUB wel eten als je licht in je hoofd wordt, want voor je het weet ben je ergens te laat mee ..

XX jaar lekker eten en plots nie is je lichaam wel tegen gemaakt, maar of dat nu expres moet .. ???
pi_22656021
Mijn idee, latex. Maar de TS heeft zich al lan niet meer laten zien dus hij is idd met zn suffe kop onder een auto gelopen of geeft er geen ruk meer om.
pi_22661579
quote:
hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet en elke dag in de sportschool een uur train en is dit wel goed voor de spieren?
Dit houd je nooit vol. Je spieren hebben namelijk voedingsstoffen nodig, en die zitten in je voedsel
pi_22661702
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken

Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
Mischien komt dat omdat hun lichaam niet anders weet.
Maar als jij nu ineens 2 weken niks gaat eten overleef je dat niet.
pi_22663284
die nu lekker met ramadan mee
Haleloeja
pi_22664681
oh shit ik wilde ramadannen maar dat ben ik dus vergeten. dan maar suikerfeesten
Tap tap tap
pi_22665027
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Maar als jij nu ineens 2 weken niks gaat eten overleef je dat niet.
Zo dat schijn jij wel heel zeker te weten, hoe?
pi_22674710
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:58 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Zo dat schijn jij wel heel zeker te weten, hoe?
Hij weet het nie zeker.. Je lichaam kan er wel tegen, maar tis geen leuk grapje voor je lichaam.. Je kan best flauwvallen .. Zoals ik al eerder zei ; XX jaren eten en dan ineens niks is je lichaam tegen gemaakt, maar dat hoeft niet expres, kut geintjes
pi_22693790
k vind het er net zo zeker uit komen als 'een volvo is een auto'.
pi_22693841
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 01:55 schreef Fixxxer het volgende:
k vind het er net zo zeker uit komen als 'een volvo is een auto'.
Je hebt een suikervoorraad van een dag of 3. Als die op is kun je af en toe flauwvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')