Are you kidding me?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Al die dingen die je vraagt/suggereert beweer ik toch helemaal niet johquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:37 schreef Brennie het volgende:
Bliep
Whehequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Die afrikaantjes zien er ook zo lekker gezond uit
Je bracht het naar mijn idee alsof het totaal geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:45 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Al die dingen die je vraagt/suggereert beweer ik toch helemaal niet johTuurlijk is er een risico en is het niet gezond, duh. Maar 15 jaar roken en 3x per week naar mcdonals ook niet. En het risico is voor hem.
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan, de reelste kans daarop is als ie met een vermoeide kop onder een auto loopt.
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:45 schreef Fixxxer het volgende:
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan.
verrek, de maanden worden steeds korter. Jippie, bijna sinterklaas dus!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!
Ja, dan wel idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!
Waarom?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zou bv serieus na 2 dagen al in coma liggen.
Heb inmiddels kunnen trainen dat ik zo'n 4 uur zonder eten kan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:55 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Waarom?
Het is wel eens zover gekomen dat ik niet meer normaal kon functioneren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:03 schreef Fixxxer het volgende:
hehe, zegt mijn moeder ook over e.r. en ik wil dat best geloven, niet elk lichaam kan even goed tegen vanalles, maar heb je het ooit tijd gegeven te reageren?
trusten
(beetje offtopic)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
Ben bekend met hypo's van 1.3 en 3 bij een normaal eetpatroon ( en ben geen diabeet)
Ik ga al door de medische mangel inmiddels.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
(beetje offtopic)
1.3 is wel héél erg extreem!Heb jij een overmatige insulineproductie ofzo?
Dit houd je nooit vol. Je spieren hebben namelijk voedingsstoffen nodig, en die zitten in je voedselquote:hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet en elke dag in de sportschool een uur train en is dit wel goed voor de spieren?
Mischien komt dat omdat hun lichaam niet anders weet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken
Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
Zo dat schijn jij wel heel zeker te weten, hoe?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Maar als jij nu ineens 2 weken niks gaat eten overleef je dat niet.![]()
Hij weet het nie zeker.. Je lichaam kan er wel tegen, maar tis geen leuk grapje voor je lichaam.. Je kan best flauwvallen .. Zoals ik al eerder zei ; XX jaren eten en dan ineens niks is je lichaam tegen gemaakt, maar dat hoeft niet expres, kut geintjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:58 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Zo dat schijn jij wel heel zeker te weten, hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |