abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:15:28 #26
101314 miep73
heb ik weer....!!!!
pi_22596407
als je twee weken niet eet gaan je spieren er juist aan want dan gaan ze verzuren en "eet" je als het waren je spieren op.
heeft dus absoluut geen nut.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:36:40 #27
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_22596872
Wil je een DarwinAward?

Jezelf uithongeren is dus echt geen prestatie. Als jij wilt tonen dat je discipline hebt, dan ga je trainen voor een marathon. Of je gaat eens een goed cijfer halen voor je vak waar je slecht in bent. Of leer een instrument spelen. DAT is discipline.
pi_22599319
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:36 schreef bankrupcy het volgende:
Wil je een DarwinAward?

Jezelf uithongeren is dus echt geen prestatie. Als jij wilt tonen dat je discipline hebt, dan ga je trainen voor een marathon. Of je gaat eens een goed cijfer halen voor je vak waar je slecht in bent. Of leer een instrument spelen. DAT is discipline.
Klopt. Je plan is ook nog eens ontzettend ongezond!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_22599698
Doe dan vanaf a.s. vrijdag mee met de Ramadan. Als je dat trekt, kan je mss verder gaan kijken....
pi_22600168
-edit: offtopic verwijderd
  woensdag 13 oktober 2004 @ 17:22:39 #31
104494 cacharel
blonds are brighter
pi_22600902
Lijkt me enorm slecht. Je verlaagt je stofwisseling enorm!

uit onderzoek is gebleken dat mensen die een tijdland enorm streng lijnen daarna nooit meer op hun hoogste stofwisseling terug kunnen komen. Je hebt gewoon je hele lichaam uit balans gebracht.
pi_22602345
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef frenkck het volgende:
Je hersenen kunnen alleen glucose verbranden. Normaal haalt je lichaam dit uit koolhydraten die je binnen krijgt, maar als je in hongerstaking gaat moet je lichaam hiervoor spierweefsel afbreken. Je KAN dus niet zonder koolhydraten leven, omdat je hersenen niet zonder glucose kunnen.
fout, daarvoor heeft je lichaam de gluconeogenese aan boord; je lever maakt uit aminozuren (eiwitten) glucose.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_22605947
Jah, en waar zitten de meeste eiwitten (en waar worden ze vandaan gehaalf waar je het ziet) juist jah, je spieren. Dus allebei gelijk (op dat "fout" van Fixxxer na dan).
The uproar of one hand clapping.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 21:06:27 #34
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_22606194
Snap je wel dat spieren worden afgebroken als je lichaam geen voeding krijgt... Ik hoop dat je kapot neervalt op weg naar de sportschool zodat wij er tijdens het trainen geen last van hebben
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:05:52 #35
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22609441
Heel ongezond, en je krijgt er echt geen spieren door.
pi_22609637
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:57 schreef Morkje het volgende:
Jah, en waar zitten de meeste eiwitten (en waar worden ze vandaan gehaalf waar je het ziet) juist jah, je spieren. Dus allebei gelijk (op dat "fout" van Fixxxer na dan).
Fout. Lees een ff. Ik reageer erop dat hij zegt dat je niet kunt werken als je geen koolhydraten inneemt. Ik reageer helemaal niet op zn spierenverhaal, dat wist ik ook wel. Bovendien zei ik eerder al:
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 03:24 schreef Fixxxer het volgende:
Ik begrijp alleen niet hoe je denkt meer spieren te krijgen. Je spieren worden naast het vet namelijk als 1e afgebroken zodra je geen energie via je voedsel krijgt. Aangezien je geen nieuwe bouwstoffen eet zul je dus echt nooit meer spieren krijgen. Fitnessen leidt in dit geval alleen maar tot minder spieren.
pi_22611600
Lichaamseiwitten worden afgebroken en het weefsel van organen en spieren verslechtert.
Vermoeidheid, hoofdpijn, prikkelbaarheid, veranderde stofwisseling, slechtere bloeddoorstroming( tevens daardoor ook minder zuurstoftransport),kleinere maag, slechtere conditie van huid/haar/nagels, problemen met de stoelgang,problemen met de glucosehuishouding etc.

Voor ieder verschillend, maar deze klachten treden op den duur op.
Een algehele zwakte die voor mensen met een zwakke weerstand en hartconditie fataal kan zijn.
Weet jij wel zeker dat je hart in orde is, dat je gezond bent?
Nee, dat weet niemand zeker.
En goed voor je spieren?
Zou je je niet eens verdiepen in het 1 en ander?
Nee sterker nog.. ga dit gewoon niet uitproberen.
Discipline?
Man, ik begrijp je echt niet.. , no offence.
Op den duur, ga je alleen, maar dan ook alleen maar achteruit.

Je raakt vet krijt, en daarmee de aanwezigheid van een goede gezondheid.
Maargoed, het is jouw keus.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22611788
doe dan gelijk vrijdag mee met de ramadan,
doen er miljarden andere mensen met je tegelijk mee, heb je meer motivatie.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 00:52:14 #39
81237 releaze
best of both worlds
pi_22612092
tja.. als je dicipline wilt trainen, zoek dan desnoods met behulp van de sportschool, een dieet waar je je twee weken aan kan houden, of zelfs langer. niet eten is niet de juiste manier om spieren te kweken (zoals hierboven al vermeld is, je maakt ze juist kapot) en ook niet om vet te verliezen, want op het moment dat je weer gaat eten zuigt het zich vast aan je lichaam als een magneet.

er zijn genoeg "gezonde" dieeten waar je meer spieren kan kweken en minder vet, zonder dat je je lichaam intensief sloopt. Dus niet doen, twee weken hongerstaking. Zet de gedachte uit je kop.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 12:19:26 #40
76339 woeshie
Let your mind go
pi_22617752
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 03:51 schreef pakketopmaandag het volgende:
is een week wel verantwoord?

hoe kom je er op man
pi_22622068
In een maand zou je wel 20 kilo kwijt zijn denk ik, maar dan raak je ook je spieren kwijt.
Je moet juist aankomen als je spieren wilt krijgen. Je ziet er dan wel slanker uit alleen weeg je meer omdat spieren zwaarder wegen dan vet.
Dus als ik jou was zou ik in je sportschool een dieet vragen waarmee jij en kan afvallen en spieren krijgt!
pi_22622317
Van niet eten kom je juist aan hoor Omdat je spijsvertering dinges op hol slaat bla bla kom je juist meer van aan. Enne.. je bent toch geen 14-jarig suicidel Bre3ZaHsLuTj3 met een eet stoornis?
Booh, you whore.
pi_22622613
Weer iemand die wil weten hoe het voelt als je lichaam de reserves moet gaan gebruiken ..

Ik raad het je iig af, maarja, je moet het zelf weten ..
Suc6 iig ..
pi_22624406
Ik wilde het ook eens proberen een paar daagjes toen ik 15 was, ik vond mezelf te dik. En na een paar daagjes had ik helemaal geen zin meer in eten en viel ik in 3 weken grandioos af zonder het te willen. Ik voelde me er niet beter door en kwam nauwelijks nog vooruit.

Dus succes!

Tap tap tap
pi_22624977
Mjah, grootste misverstand wat er is. Mensen denken dat als ze niks meer eten dat het lichaam puur op vet gaat leven. Ze denken dat vet wordt omgezet in spieren, en dat ze echt kunnen leven van dat vet.

WRONG
Bepaalde processen kan wel vet voor gebruikt worden. Bijv. lage intensieve spieractiviteit, daar is geen glucose voor nodig dat kan ook met vet. Maar krachttraining (wat TS wilt gaan doen want hij wilt spieren) gaat no way met vet. Vet is een trage brandstof, dus je hebt iets snellers nodig... juist glucose. Maar daar heb je niet veel van als je niet eet... je hersenen ikunnen zoals hier al gezegd is alleen op glucose werken. Dan ga je dus echt wel flauwvallen met alle gevolgen van dien want je gaat op die manier gewoon je hersenen kapot maken.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_22634142
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken

Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
  FOK!fossiel vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:18:34 #47
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_22634351
Je hebt pas écht discipline als je aan een strak, GOED eetschema houdt en daarnaast een goed trainingsschema volgt.

Dit is wel een domste idee wat ik in tijden heb gelezen iig.

Proost .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_22634360
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 03:51 schreef pakketopmaandag het volgende:
is een week wel verantwoord?
Zelfs een dag is onverantwoord.
pi_22634399
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken

Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
Die afrikaantjes zien er ook zo lekker gezond uit
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:32:19 #50
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_22634423
Meer spieren als je 2 weken niet eet? Jongen, dan zijn al je spieren 'opgegeten' omdat je niets eet.

Ga je alsjeblieft eerst in de stof verdiepen voordat je zo iets ongelooflijks doms doet.

En 1 week niet eten is echt niet gezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')