Klopt. Je plan is ook nog eens ontzettend ongezond!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:36 schreef bankrupcy het volgende:
Wil je een DarwinAward?
Jezelf uithongeren is dus echt geen prestatie. Als jij wilt tonen dat je discipline hebt, dan ga je trainen voor een marathon. Of je gaat eens een goed cijfer halen voor je vak waar je slecht in bent. Of leer een instrument spelen. DAT is discipline.
fout, daarvoor heeft je lichaam de gluconeogenese aan boord; je lever maakt uit aminozuren (eiwitten) glucose.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef frenkck het volgende:
Je hersenen kunnen alleen glucose verbranden. Normaal haalt je lichaam dit uit koolhydraten die je binnen krijgt, maar als je in hongerstaking gaat moet je lichaam hiervoor spierweefsel afbreken. Je KAN dus niet zonder koolhydraten leven, omdat je hersenen niet zonder glucose kunnen.
Fout. Lees een ff. Ik reageer erop dat hij zegt dat je niet kunt werken als je geen koolhydraten inneemt. Ik reageer helemaal niet op zn spierenverhaal, dat wist ik ook wel. Bovendien zei ik eerder al:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:57 schreef Morkje het volgende:
Jah, en waar zitten de meeste eiwitten (en waar worden ze vandaan gehaalf waar je het ziet) juist jah, je spieren. Dus allebei gelijk (op dat "fout" van Fixxxer na dan).
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 03:24 schreef Fixxxer het volgende:
Ik begrijp alleen niet hoe je denkt meer spieren te krijgen. Je spieren worden naast het vet namelijk als 1e afgebroken zodra je geen energie via je voedsel krijgt. Aangezien je geen nieuwe bouwstoffen eet zul je dus echt nooit meer spieren krijgen. Fitnessen leidt in dit geval alleen maar tot minder spieren.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 03:51 schreef pakketopmaandag het volgende:
is een week wel verantwoord?
Zelfs een dag is onverantwoord.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 03:51 schreef pakketopmaandag het volgende:
is een week wel verantwoord?
Die afrikaantjes zien er ook zo lekker gezond uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken
Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |