quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:27 schreef SG-sam het volgende:
[..]Yup
die gast op zn plaatje is ie zelf, dus zo jammer is dat nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:27 schreef SG-sam het volgende:
[..]
=) Yup
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
die gast op zn plaatje is ie zelf, dus zo jammer is dat niet
Ze zeggen hier altijd zo: iedereen is mooi maar niet iedereen heeft er oog voor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
die gast op zn plaatje is ie zelf, dus zo jammer is dat niet
vind je me niet sexy GinaG?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
hier zeggen we meestal : Wie zoiets zegt is zelf lelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ze zeggen hier altijd zo: iedereen is mooi maar niet iedereen heeft er oog voor.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hier zeggen we meestal : Wie zoiets zegt is zelf lelijk
Niet altijd waarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hier zeggen we meestal : Wie zoiets zegt is zelf lelijk
bewijs het tegendeelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Niet altijd waar
Waarom wist ik dat je met zoiets aan zou komen? Als je me toevoegd bij msn stuur ik wel een foto. * Gaat ze niet hier op het forum zetten *quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bewijs het tegendeel
[WARNING]slecht idee![/WARNING]quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zoiets aan zou komen? Als je me toevoegd bij msn stuur ik wel een foto. * Gaat ze niet hier op het forum zetten *
je kent gamedemon nog niet zo goed he...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zoiets aan zou komen? Als je me toevoegd bij msn stuur ik wel een foto. * Gaat ze niet hier op het forum zetten *
Nee..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
je kent gamedemon nog niet zo goed he...
Je zou hier wel eens spijt van kunnen krijgenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Dat doe je dan, welliswaar indirect, dus mooi welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hrmmm niet goed geleerd?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Whehe
Net had ik een engelse toets, na 15 min klaar
De klas begon alweer te zuchten toen ik uit mijn stoel verrees
Nee, was ook niet nodig.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:42 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hrmmm niet goed geleerd?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat doe je dan, welliswaar indirect, dus mooi wel
wat is 'kosten' in het engels?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, was ook niet nodig.
Ik weet alles toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |