Nu maak je jezelf helemaal niet gelieft...ninja gaiden is het beste spel ooit gemaakt fucking n00b en nou optieften!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:46 schreef truSteh het volgende:
[..]
GoedzoIk moet hem nog kopen
![]()
Ninja Gaiden is t/m Chapter 4 een goed spelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu maak je jezelf helemaal niet gelieft...ninja gaiden is het beste spel ooit gemaakt fucking n00b en nou optieften!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is t/m Chapter 4 een goed spelDaarna Kut Respawn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is t/m Chapter 4 een goed spelDaarna Kut Respawn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en 2 eetlepeltjes suiker voor de smaakquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
als je een paar SAT soldiers tegen komt gewoon flying swallow'en
als je black's tegen komt counteren en izuna droppen
doed alles leuk en aardig...maar ninja gaiden is heilig...spot er niet meequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:59 schreef capibar het volgende:
[..]
en 2 eetlepeltjes suiker voor de smaak![]()
Ik kan ze best aan, maar dan ga ik naar een deur waar ik nog niet doorheen kan, en moet ik ze wéér verslaan, ik heb ze laast 6x achter elkaar zelfde lui verslagen en dan hoeft het niet meer voor mIjquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
serieus, ik vlieg door ze heen.
als je een paar SAT soldiers tegen komt gewoon flying swallow'en
als je black's tegen komt counteren en izuna droppen
hoe moeilijk kan dat zijn
nee 6 keer op een lopende paddestoel springen dat is leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik kan ze best aan, maar dan ga ik naar een deur waar ik nog niet doorheen kan, en moet ik ze wéér verslaan, ik heb ze laast 6x achter elkaar zelfde lui verslagen en dan hoeft het niet meer voor mIj
ik heb het nog niet geschpeelt, dus het is nog niet heilig voor mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doed alles leuk en aardig...maar ninja gaiden is heilig...spot er niet mee
Geef maar een save-game waar niet meer respawned wordquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
goddamnit ik moet die ninja walktrough gaan maken voor n00bs als jij
Ik hou ook van jou hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nu maak je jezelf helemaal niet gelieft...ninja gaiden is het beste spel ooit gemaakt fucking n00b en nou optieften!
heb het vandaag gezien. leuk hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Maar ik ga slapen morgen weer vroeg op
Dromen over The O.C
1 save point in het hele spel waar dat gebeurt en jij loopt te huilenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Geef maar een save-game waar niet meer respawned word
doed jij post hier voor je eerste dag...je weet gvd niet waar je het over hebt...optieften word hier veel gebruikt...dus stfu en ga naar huis...je stinktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:10 schreef truSteh het volgende:
Oh, for the record @ gamedemon.. zeik RaymanNL niet zo af.. ten eerste, Rayman ownt (het spel dan) !, en ten tweede, jij kan ook niet typen. n00b!! Het is optyfen en niet optieften of wat dan ook, optiefen zou nog gaan maar optieften nee, je zet je zelf nu voor lul
jij bent net zo erg met huilen hoor, Burnout 3 en Fable om de laatste 2 spellen maar te noemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 save point in het hele spel waar dat gebeurt en jij loopt te huilen
kan me nog wel dingen herrinerren als aansteller enzo tegen andere ninja gamers...en op xbox live zei je dat je het spel makkelijk zou gaan vinden
zie eerst maar dat je op de laatste 10% komt van burnout 3 en vraag jezelf dan maar af of ik overdrijf of niet....en fable is wel aardig..maar had pas echt leuk geweest als ik good had gegaan heb ik et idee...je krijgt aleen maar good points zowat dus dat had bevordelijk geweest...op 70% van het spel kreeg ik pas hoorns ...het eerste teken dat je evil word...en die raakte ik ook gelijk weer kwijtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:13 schreef Tain het volgende:
[..]
jij bent net zo erg met huilen hoor, Burnout 3 en Fable om de laatste 2 spellen maar te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |