Ik heb ongeveer anderhalf week geleden voor het eerst anale sex gehad met mijn vriendin, het was haar eerste keer en alles ging prima zonder pijn. De dag daarop deden we het weer maar bij een bepaald standje ging het pijn doen omdat ik te diep ging denk ik (of het lag aan het standje). Toen zijn we er maar mee opgehouden.
Nu (een week later) heeft me vriendin opeens een bultje bij haar anus (tussen vagina en anus in), het is best groot en is blauw. Het ziet er heel vreemd uit, net een stukje huid wat opgezwollen is. Soa's hebben we beiden niet (getest), en ik weet niet of het nou een aambei is ofzo (zou niet weten hoe dat eruit ziet), maar ze had het voorheen niet. Het is gekomen sinds we anale sex hebben gehad.
Ze zit er nu erg mee (ik ook), en ze wil absoluut niet naar haar dokter toe (omdat ze hem niet mag en een vieze vent vind). Ze zou het liefst naar een vrouwelijke arts willen maar ja, ze weet niet hoe ze daar terecht kan komen. Ook schaamt ze zich er erg voor, omdat ze dan zou moeten uitleggen dat ze anale sex heeft gehad en ook vind ze het niet prettig dat iemand naar haar gat zit te kijken (ze wou eerst niet eens dat ik het zou zien !!)
Weet iemand wat dit kan zijn en wat we hiermee aanmoeten ? Alvast bedankt voor jullie hulp.