abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22580923
Ik heb ongeveer anderhalf week geleden voor het eerst anale sex gehad met mijn vriendin, het was haar eerste keer en alles ging prima zonder pijn. De dag daarop deden we het weer maar bij een bepaald standje ging het pijn doen omdat ik te diep ging denk ik (of het lag aan het standje). Toen zijn we er maar mee opgehouden.

Nu (een week later) heeft me vriendin opeens een bultje bij haar anus (tussen vagina en anus in), het is best groot en is blauw. Het ziet er heel vreemd uit, net een stukje huid wat opgezwollen is. Soa's hebben we beiden niet (getest), en ik weet niet of het nou een aambei is ofzo (zou niet weten hoe dat eruit ziet), maar ze had het voorheen niet. Het is gekomen sinds we anale sex hebben gehad.

Ze zit er nu erg mee (ik ook), en ze wil absoluut niet naar haar dokter toe (omdat ze hem niet mag en een vieze vent vind). Ze zou het liefst naar een vrouwelijke arts willen maar ja, ze weet niet hoe ze daar terecht kan komen. Ook schaamt ze zich er erg voor, omdat ze dan zou moeten uitleggen dat ze anale sex heeft gehad en ook vind ze het niet prettig dat iemand naar haar gat zit te kijken (ze wou eerst niet eens dat ik het zou zien !!)

Weet iemand wat dit kan zijn en wat we hiermee aanmoeten ? Alvast bedankt voor jullie hulp.
pi_22581008
Daarvoor neem je een account?

iig gynecoloog
pi_22581046
Het kan net zo goed een soort van blaar zijn. Als het over een paar dagen nog niet weg is gewoon naar de dokter gaan, wie weet is het iets dat in een vroeg stadium snel is verholpen. Alleen kan ik niet bedenken wat het zou zijn.
pi_22581052
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:51 schreef renz0r het volgende:
Daarvoor neem je een account?

iig gynecoloog
Eeh nee, zit al een tijdje op fok, meer lezen dan posten. Maar eh, gynecoloog doet toch vagina's en geen oppervlakkige bultjes bij de anus ?
pi_22581538
Wat een kut kloon.....
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:17:03 #6
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22581606
neem dan gewoon een vrouwelijke huisarts. zo gevonden. en daarnaast; boeien dat ze weet dat je vriendin in haar kontje is genomen. weet jij wat je huisarts in haar vrije tijd doet

succes!
fok you ja!
pi_22581698
om te beginnen, neem een andere huisarts. wat heb je aan een huisarts die je een vieze vent vindt
pi_22581741
wtf heb je aan zo'n huisarts idd? mijn huisarts vind ik heel kundig en professioneel
pi_22582514
Tja, dat probeer ik haar ook al wijs te maken, maar ze heeft geen zin in gedoe met haar moeder (die gaat dan vragen waarom ze een andere huisarts wil), maar goed, weet echt niemand wat dit kan zijn ?

En piere, kun je ook naar een vrouwelijke huisarts zonder van vaste huisarts te moeten wisselen ?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:00:22 #10
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_22582612
Kijk eens naar dit topic.
bultje vlakbij de anus

Tetsu.
Just like the bunny!
pi_22582664
Het kan een aambei zijn, die moet dan wel echt bij de anus zelf zitten(dus echt aan de anus vast), dat is namelijk een bloedvat...

Je kan bij de kruidvat e.d. een smeerseltje ervoor halen, bij de reformzaak ook(maar dan 1 met alleen natuurlijke ingredienten).

Als ze niet naar de dokter wil zou ik dit even proberen, een arts schrijft dit toch ook voor als het echt om een aambei gaat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22582816
Ja dat is nou het lastige, we weten beiden niet hoe een aambei eruit ziet. Heb ook op internet gezocht maar kan er ook niet echt plaatjes van vinden. Verder is het gek dat ze er nooit last van heeft gehad, maar pas nadat we anale sex hebben gehad. Ik ga zoiezo die ambei zalf dan even halen voor haar bij de kruidvat.
pi_22582861
misschien er te hard tegen aan gegaan in combinatie met veel zweet.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_22582975
Je kan wel plaatjes vinden hoor, tik maar eens aambei op google in...
De plaatjes zijn wat te heftig om hier te tonen, maar ze zijn er zeker wel....

Als je je maar bedenkt dat een aambei echt op de anus zelf zit...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22583027

weer zo'n hilarisch topic

je moet er één keer per dag over heen likken, dat schijnt te helpen

BonesV
pi_22583130
Mensen, reageer normaal en ontopic, of reageer niet, BVD!!!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:54:05 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22585676
Wat onzinreacties verwijderd.
Ontopic: ja ik denk ook dat het een aambei is. Dat kan best door de sex komen, aambeien onstaan door druk en of die nou van binnen-of buitenuit komt...
Je kan zelf een zalf halen maar als je er geruster op wilt zijn, kan je toch best naar de huisarts? Je hoeft er echt niet bij te zeggen dat het vermoedelijk door anale sex komt hoor. Aambeien zijn volgens mij klacht nummer 1 bij de huisarts
pi_22585742
als je een foto plaatst kan ik wel zeggen wat het is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:56:31 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_22585755
Ehmz, waarom is de reactie verwijderd dat iemands broertje het ook had en mijn reactie daarop met de vraag of dat was nadat hij anaal genomen was? Lijkt me redelijk relevant in deze.
pi_22585761
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef Aventura het volgende:
Wat onzinreacties verwijderd.
Ontopic: ja ik denk ook dat het een aambei is. Dat kan best door de sex komen, aambeien onstaan door druk en of die nou van binnen-of buitenuit komt...
Je kan zelf een zalf halen maar als je er geruster op wilt zijn, kan je toch best naar de huisarts? Je hoeft er echt niet bij te zeggen dat het vermoedelijk door anale sex komt hoor. Aambeien zijn volgens mij klacht nummer 1 bij de huisarts
verkoudheden zijn klacht nummer 1 bij de huisarts
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:58:48 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22585813
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ehmz, waarom is de reactie verwijderd dat iemands broertje het ook had en mijn reactie daarop met de vraag of dat was nadat hij anaal genomen was? Lijkt me redelijk relevant in deze.
Als het serieus was bedoeld dan mijn excuses
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:59:43 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22585841
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

verkoudheden zijn klacht nummer 1 bij de huisarts
Dankje, weet ik dat ook weer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:00:36 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_22585863
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 22:58 schreef Aventura het volgende:

[..]

Als het serieus was bedoeld dan mijn excuses
Mjah, ik vind het een beetje vreemd dat twee normale reacties verwijderd worden (niet eens ge-edit) en dat dit:
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:19 schreef JoPiDo het volgende:

weer zo'n hilarisch topic

je moet er één keer per dag over heen likken, dat schijnt te helpen

BonesV
gewoon blijft staan
pi_22593648
Weer wat onzin verwijdert...
pi_22593839
No worries, ik heb zelf een keer een bloedbult gehad op een andere plek op me lichaam. Ziet er naar uit en voelt ook niet great (geen pijn trouwens, gewoon vies gevoel), maar trekt vanzelf weg. Gebeurt gewoon wanneer je ergens veel druk op uitoefent en er bloed onder de huid komt te zitten. Zal waarschijnlijk wel zijn gebeurt bij het vreemde standje en heeft niet zozeer met anaal te maken.

Wanneer het echter na een week, anderhalf max, niet (deels) weg is is het wel wat anders. Dan zou ik wel ff naar de dokter gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')