Ik woon in Enschede en ik heb totaal *niets* gehoordquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef _Michiel_ het volgende:
Enschede ook... enorme knal...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:04 schreef Impry het volgende:
zonder regeltjes
Shit ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:21 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik woon in Enschede en ik heb totaal *niets* gehoord
Lijkt me ontzettend gaaf om daar te wonen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:20 schreef Scheepschroef het volgende:
LOL!, ik woon pratisch in het verlengde van de start en landingsbaan, hoorde inderdaad een doffe dreun en huisgenoot zij, ooh, zal d'r wel eentje door de barriere zijn gegaan...
Wat trouwens extreem gaaf is is om een volledig beladen F16 z'n afterburners open te zien gooien terwijl je vlak naast de startbaan staat, de grond trilt dan dus vergeet je meteen de piloot gedag te zwaaien.
* Redux kan zo nog wel ff verder zwijmelen hoeveel "brandstofringen" je dan wel niet ziet...
Hoor nu btw een F16 landen, zou dat m zijn?
Ik hoorde het in Kampen wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:09 schreef Sleepless het volgende:
Heb hier in Kampen niets gehoord, maar door aardbevingen slaap ik ook heen dus dat verbaasd me niets
Als je gefacineerd er door bent wel jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend gaaf om daar te wonen!
uhm, aangezien de piloot SNELLER dan het geluid vliegt, lijkt het mij dat het geluid niet in staat is om de lieve oortjes van meneer de piloot te bereiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:49 schreef Emme-r-tje het volgende:
weet iemand hoe je dat als piloot meemaakt? Op de grond hoor je een enorme knal, hoe is dat voor de piloot? Lijkt me niet dat die dat ook hoord als een gigantische knal.. Anders is ie in 1x doof...
je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:28 schreef G00CHEM het volgende:
[..]
uhm, aangezien de piloot SNELLER dan het geluid vliegt, lijkt het mij dat het geluid niet in staat is om de lieve oortjes van meneer de piloot te bereiken.
Meer dan 1 zal je nooit lukken hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:04 schreef Impry het volgende:
Lijkt me wel mooi om met 2 van die F16's, bijna zonder regeltjes, achter zo'n vliegtuig aan te mogen jagen!![]()
Onzin, in dit soort gevallen gelden dit soort regeltjes niet. Met gewone oefenvluchten wel, maar in dit soort noodgevallen is er echt niemand die hier over zal zeuren. Sterker nog, ik denk dat ze er de opdracht toe krijgen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef JPM01 het volgende:
iemand beweerd dat die F16 piloten op een flikker krijgen doordat ze over bewoond gebied vlogen toen ze door de geluidsbarriere gingen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |