Vliegtuigje, heel klein. Geeft niet zo'n harde knal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:48 schreef Finchy het volgende:
Er is een vliegtuig gecrashed bij Lelystad.
Zwolle zuid is saaiquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Oké jongens, dikke rookwolken boven Univé![]()
![]()
Oh nee, het is een fata morgana....
Wat veel mensen uit Zwolle-Zuid opeens trouwens
Yoow, Hanzecity hiero
Is het ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Zwolle zuid is saai
iedereen hoort het om 14.40 en jij een uur laterquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef Dakota het volgende:
14:28 kreeg ik telefoon
15:40 hingen we op
en enkele minuten later KABOOM en daarna nog eens, ik dacht eerst dat t mijn magnetron was (overkomt me wel vaker)
en mn broer uit zwolle zuid hoorde t idd ook
Zit je in een andere tijdszone?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:05 schreef Dakota het volgende:
14:28 kreeg ik telefoon
15:40 hingen we op
en enkele minuten later KABOOM en daarna nog eens, ik dacht eerst dat t mijn magnetron was (overkomt me wel vaker)
en mn broer uit zwolle zuid hoorde t idd ook
Ik vind die wijk echt erg..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het ookik zat eerst op kamers waar Maxx Vastgoed nu zit, en nu op kamers in zo'n levenloze betonwijk
of dat vliegtuigje had een bom aan boord en wilde crashen in Bataviastadquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:06 schreef Djanado het volgende:
Ik hoorde het ook. (Zwolle)
Heb gelijk gekeken of er ergens iets over verteld werd.(Niet dus)
Maar dat vliegtuigje in Lelystad lijkt me wel heel overdreven.
Dat maakt niet zon enorme knal.
Lelystad is toch minstens 50 KM hemelsbreed vanaf Zwolle
Je usericon, wat doe je!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vind die wijk echt erg..
maar holtenbronx is ook niet echt leuk
onderkofferquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je usericon, wat doe je!
je avatar isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:14 schreef cerror het volgende:
[..]
onderkoffer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |