abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2001 @ 13:53:49 #1
15465 rapedraper
What goes around, comes around
pi_1577423
Minister Korthals van Justitie vindt dat de leden van de rechterlijke macht en het Openbaar Ministerie op geen enkele manier hun persoonlijke, politieke en religieuze opvattingen actief mogen uitdragen. Dan mogen rechter, griffiers en officieren van justitie tijdens een zitting in de rechtbank geen hoofddoekje dragen. De minister wil dit eventueel ook vastleggen in de wet.

Wat is jouw mening hierover?????

Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
  vrijdag 7 september 2001 @ 13:55:00 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1577431
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 13:53 schreef rapedraper het volgende:
Minister Korthals van Justitie vindt dat de leden van de rechterlijke macht en het Openbaar Ministerie op geen enkele manier hun persoonlijke, politieke en religieuze opvattingen actief mogen uitdragen. Dan mogen rechter, griffiers en officieren van justitie tijdens een zitting in de rechtbank geen hoofddoekje dragen. De minister wil dit eventueel ook vastleggen in de wet.

Wat is jouw mening hierover?????

Wauw, wat een leuk origineel topic!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1577437
Laat mensen zich kleden in Kleding waarin zij zich prettig voelen, en indien daar geen rasistische en of gevaaruitlokkende beelden/texten/objecten op staan.

Dit moet toch geen probleem zijn, en anders kom je toch naakt?

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 7 september 2001 @ 13:57:57 #4
15465 rapedraper
pi_1577456
Zelfs in Turkije mag je geeneens met een hoofddoek de rechtzaal in, dus waarom hier dan wel.
Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
  vrijdag 7 september 2001 @ 13:59:16 #5
15465 rapedraper
pi_1577471
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 13:55 schreef links234 het volgende:

[..]

Wauw, wat een leuk origineel topic!

ja gut je bent wild en je jongt wat
pi_1577481
Ben het helemaal met korthals (VVD!) eens. Ik kan best snappen dat je zo'n ding moet dragen voor je geloofs overtuiging, maar ze zijn hier in Nederland dus dien je je een beetje aan de kleding voorschriften te houden,(oftewel aanpassen) en al helemaal in een rechtszaal.
  vrijdag 7 september 2001 @ 14:04:28 #7
10188 links234
pi_1577519
Nou ja, 't is weer tijd voor de vrijdagmiddagflamewar:

Mij zal het jeuken, als mensen met zo'n lap om hun hoofd willen rechtspreken doen ze dat maar vrolijk. Zolang ze maar zo objectief mogelijk hun werk doen maakt het me niks uit.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1577526
Waarom aanpassen, we leven toch in een vrijland?... of is dat nu ook al gelimiteerd
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1577527
Wat een bullshit.
Je hoort op je werk, school e.d. representatief aan te komen. (ik snap ook niet wat die zwerverige types nog doen op school). Indien jouw bedrijf beslist dat zij een hoofddoek/kepeltje/Kruis om je nek/Jurk/Spijkerbroek/gamaardoor niet representatief vinden, heb je je daar aan te houden. DIt doe ik ook (je ziet mij ook niet met pentagram op 't werk! is ook een onderdeel van m'n geloof)

ps : Godzijdank hadden ze geen probleem met m'n lange haar. Anders had ik dat er ook vanaf gehaald (heb echt relaxte baan)

pi_1577545
In verband met de originaliteit zou ik zeggen, kijk oa hier eens:

Hoofddoekje toegestaanin rechtszaal
Korthals wil geen hoofddoekje in rechtbank
Hoofddoekje toegestaanin rechtszaal

Ik zou zeggen gooi de boel maar op slot.....

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  vrijdag 7 september 2001 @ 14:09:46 #11
10188 links234
pi_1577555
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:05 schreef MAY-be het volgende:
ik snap ook niet wat die zwerverige types nog doen op school
leren?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 september 2001 @ 14:16:37 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1577608
Van de vele topics over dit onderwerp is deze Korthals wil geen hoofddoekje in rechtbank nog niet op slot...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')