oh ja, is waar ook. Oh...dan kan ik voor dezelfde straf meteen wat huizen in de fik zetten, bij elkaar komt dat bij de straf die een Marokkaan alleen voor de auto´s zou moeten krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Nee nee, dat zie je fout. Als Nederlanders het doen dan is het minder erg. En anders heb je vast ergens buitenlands bloed in je aderen lopen..
Illegaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl, kruip is onder die steen vandaan. Verplicht een Islamitische naam? Zonder Marokkaans paspoort Marokko niet in? Hoe ga ik dan telkens op vakantie?
Dertig Marokkanen? De kans is best groot dat er al een paar 'loverboys' tussen zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Rob Oudkerk zou ze gewoon meenemen naar de hoeren en dan zijn die gastjes ook weer van hun fustraties af.![]()
Maar als die wekelijkse 3 acties nou door dezelfde persoon (personen) gebeuren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:53 schreef sipdawg het volgende:
"Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft"
- uhm weekelijks minimaal 3 acties vriend
Ik denk niet zwart/wit dus... Als mijn mening gevormd zou worden na 1 zo`n actie zou het mooi zielig met mij gesteld zijn... Dat was mijn argument
Probeer dat klein beetje hersenen wat je hebt, te gebruiken. Ook al kost dat veel moeiten, blijf volhoudend, dan worden sommigen opmerkingen duidelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:49 schreef sipdawg het volgende:
[..]
En waarom kan ik beter niet denken? Ik word zoooo moe van kids die posten zonder zelf ook maar iets nuttigs te laten weten... Beargumenteer je uitspraken, kom niet als een dom (blond) meisje over
Punt blijft dat je zwart-wit blijft denken in termen van cultuur en/of ras en daar duidelijk onderscheid in maakt. Onderscheid in goed of slecht. Niet onderscheid in bijv kleding als je het zou hebben over een modeshow in Marokko of in Nederland.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:53 schreef sipdawg het volgende:
"Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft"
- uhm weekelijks minimaal 3 acties vriend
Ik denk niet zwart/wit dus... Als mijn mening gevormd zou worden na 1 zo`n actie zou het mooi zielig met mij gesteld zijn... Dat was mijn argument
Misschien waren deze oudjes wel ex-NSB karkassen en waren deze Marokkanen eigenlijk helden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef Drugshond het volgende:
Toch heb ik wel een klein probleem met de context van dit bericht. Ze waren boos omdat de oudjes (!!) nog eventjes bezig waren op het internet. Respect voor de ouderen graag, een beetje geduld was hier wel op zijn plaats.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Dertig Marokkanen? De kans is best groot dat er al een paar 'loverboys' tussen zitten.
Je zegt het zelf. Door dezelfde persoonquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:55 schreef Lod het volgende:
[..]
Maar als die wekelijkse 3 acties nou door dezelfde persoon (personen) gebeuren.
Mooi toch? wij dienen het ondernemerschap van onze minderheden te steunen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef nikk het volgende:
Dertig Marokkanen? De kans is best groot dat er al een paar 'loverboys' tussen zitten.
Als Nederlanders jongeren veelvuldig negatief in het nieuws zouden komen zoals de Marokkanen hadden dat soort topic ook heel hard gelopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef Drugshond het volgende:
Speedy Gonzales - topic.
Als het Nederlanders zijn geweest dan zaten we nu nog op pagina 1.
En topics over hooligans lopen snel vol. Waarom? Omdat er ontzettend veel gedonder over is...quote:Gelukkig doet onze nationale trots .. "de voetbal supporters" doen nooit niks verkeerd.
Nee dat maakt sipdawg ervan. Hij zegt dat hij zijn mening niet baseert op de acties van 1 persoon maar op 3 maal weeks een actie. Ik vraag dus hoe hij weet dat het niet elke keer door dezelfde persoon gebeurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:57 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Je zegt het zelf. Door dezelfde persoon
Je bedoelt zeker andere persoon van dezelfde afkomst.
Overdreven berichtgeving altijd ook.quote:Het zwakt zichzelf al af
Kop: buurtcentrum vernield
verderop: 1 ruimte in het buurtcentrum
verderop: 1 raam en een bar
Sorry jongens, ik bedoelde natuurlijk: personenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Nee dat maakt sipdawg ervan. Hij zegt dat hij zijn mening niet baseert op de acties van 1 persoon maar op 3 maal weeks een actie. Ik vraag dus hoe hij weet dat het niet elke keer door dezelfde persoon gebeurt.
LOL nee daar heb je gelijk in.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat je kortzichting en onrealistisch denkt. Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft. Als ik nu bij jou in de buurt auto´s ga vernielen zou dit betekenen dat Nederlanders slecht zijn, en jij vind dat die niets waard zijn. Als er op een school een schietpartij is, wil het niet zeggen dat alle leerlingen zo zijn. Als er 1 Volvo slecht uit de crashtest komt wil het niet zeggen dat alle types dat zijn. Dat sommige paddestoelen giftig zijn wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn.
Je denkt gewoon kort door de bocht.
Daar moet ik ze wel gelijk in geven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef Drugshond het volgende:
Uit maroc.nl
[..]
Ik zie maar verdacht weinig hooligans threads in het NWS verschijnen. Terwijl ik zeker weet dat er vernieligen worden aangericht die facto groter zijn dan wat er hier is gebeurd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef nikk het volgende:
En topics over hooligans lopen snel vol. Waarom? Omdat er ontzettend veel gedonder over is...
De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtig, de analyse van het nieuwsbericht door het maroc.nl forum....
[..]
Overdreven berichtgeving altijd ook.
Kijk, nu praat je verstandig, ik wis wel dat dat stukje hersenen ook zou werken, als je maar probeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:00 schreef sipdawg het volgende:
Nouja... lammie. jij bent vooral heel slim!
Ik weet niet ik wil echt niet racistisch zijn, maar mag ik t niet erg vinden dat marrokkanen het voor zich zelf erg verpesten?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:06 schreef sipdawg het volgende:
Ik weet niet ik wil echt niet racistisch zijn,
Dat mag, maar ze verpesten het ook voor hun omgeving, de Tokkies inclusief!quote:maar mag ik t niet erg vinden dat marrokkanen het voor zich zelf erg verpesten?
Nou nee, das behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:05 schreef nikk het volgende:
[..]
De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.
Geweldige analyse inderdaad
Daarnaast, alsof het vernielen van een ruimte en een bar niet vernieling van een centrum genoemd kan worden...
Waarom vind je dat niet erg dan? Wat is er zo leuk aan als mensen het voor zichzelf verpesten? Of ik heb gewoon geen humor of zo..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:06 schreef sipdawg het volgende:
Ik weet niet ik wil echt niet racistisch zijn, maar mag ik t niet erg vinden dat marrokkanen het voor zich zelf erg verpesten?
Goh, mooi geknipt en -plakt uit het NNP partijprogrammaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:02 schreef RAVW het volgende:
Want als het aan mij ligt mogen deze dingen wel eens door gevoerd worden:
wow.... er is licht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:06 schreef sipdawg het volgende:
ach ja, als ze in mijn huis m'n eettafel door het raam gooien en m'n keukenblad slopen ben ik ook niet meer heel genuanceerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, das behoorlijk overdreven.
Wat heeft dit te maken met een stel ongeduldige kutpubers?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:02 schreef RAVW het volgende:
Want als het aan mij ligt mogen deze dingen wel eens door gevoerd worden:
-
Er zijn anders meer foutjes gesignaleerd in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach ja, als ze in mijn huis m'n eettafel door het raam gooien en m'n keukenblad slopen ben ik ook niet meer heel genuanceerd
JA dat klopt daar ben ik het ook zeker mee eens ....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Zander het volgende:
[..]
Goh, mooi geknipt en -plakt uit het NNP partijprogramma
Prima kerel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:07 schreef sipdawg het volgende:
Nou sorry dat ik dan verkeerde dingen zei... maar zoals in die laatste post , zo voelt t gewoon voor mij :S
Echt nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:05 schreef nikk het volgende:
[..]
De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.
Geweldige analyse inderdaad
Daarnaast, alsof het vernielen van een ruimte en een bar niet vernieling van een centrum genoemd kan worden...
hehehquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet erg dan? Wat is er zo leuk aan als mensen het voor zichzelf verpesten? Of ik heb gewoon geen humor of zo..
Dan moet je jezelf ook vooral associeren met zo'n foute club als de NNP..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
ik wil daar ook gewoon normaal over kunnen praten zonder datik als rassist word aan gesproken.
:')quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
JA dat klopt daar ben ik het ook zeker mee eens ....
Ik schuif het niet onder stoelen of banken hoor
Kan je de website ook wel geven van die lui.
http://www.nnp.nu/
IK hoop ook dat dit de nieuwe nummer1 partij wordt van Nederland.
Want zo als ik al zei: ik erken het probleem gewoon en ik wil daar ook gewoon normaal over kunnen praten zonder datik als rassist word aan gesproken.
Dat kun je vinden natuurlijk. Ik vind het slopen van onder meer een bar, computers en een pingpong-tafel door een ruit gooien wel degelijk vernieling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, das behoorlijk overdreven.
Je kunt er ook normaal over leren schrijven . Is een NT2 cursus niets voor je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
JA dat klopt daar ben ik het ook zeker mee eens ....
Ik schuif[het niet onder stoelen of banken hoor
Kan je de website ook wel geven van die lui.
IK hoop ook dat dit de nieuwe nummer1 partij wordt van Nederland.
Want zo als ik al zei: ik erken het probleem gewoon en ik wil daar ook gewoon normaal over kunnen praten zonder datik als rassist word aan gesproken.
-Invoering zero- tolerancequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met een stel ongeduldige kutpubers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |