Overgrote meerderheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:09 schreef Megumi het volgende:
Marokanen die normaal doen komen natuurlijk niet in het nieuws. De overgrote meederheid.
Mijn antwoord is dat je uit je nek lult.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Ik heb dus even vet zin om dit te quoten!!! echt want lui die dat roepen zijn , naar mijn mening,dom en denken niet verder.
Kijk: Wij worden hier geboren (vreemd hè), en marokanen en andere type mensen komt hier voor een betere toekomst? ok snap je t nog?
Als wij ons in de criminaliteit begeven doen wij dit, of we nou willen of niet, in ons eigen land. Die Kut Marrokanen die hier komen ruzie`en, die doen dat dus in een land wat voor hun een betere toekomst zou moeten brengen... Die domme marokanen verneuken het voor hun zelf!!!
Een beetje zeuren over een pc.... och jonge stakker in je eigen land heb je dat soort dingen niet eens....
Deze marokanen zijn een typisch geval van KutMarokanen!!!!!!! ik heb ze zo vaak gezien en gehoord...
Dus meneer Megumi? wat is daar op uw antwoord? of andere gegedigden
Dat is inderdaad altijd nog wel 'ns afwachten, ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, het lijkt eerder uit te draaien op een "Marokkanen zijn kut"-topic.
nee, en dat is in sommige gevallen best jammer. persoonlijk vind ik dat je tegen immigranten best wat strenger mag optreden. je komt toch op bezoek in een ander land en daar heb je je mi te gedragen. kan je dat niet dan adiosquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:10 schreef Kiki het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren... betekent dat dan dat ik minder rechten heb dan jij?
Het gaat er niet om wie het doen of niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef piere het volgende:
pfffff komt er weer een discriminatiediscussie.
het artikel zegt dat het marokkanen zijn!
en ja Nederlanders zullen het heus ook wel doen en space chinzezen ook.
maar het gaat nu dus om (kut)marokkanen...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef piere het volgende:
en ja Nederlanders zullen het heus ook wel doen en space chinzezen ook.
Nee, want dat impliceert weer dat je ook weer weg gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:13 schreef piere het volgende:
[..]
je komt toch op bezoek in een ander land
Op bezoek? Man ik woon hier al mijn hele leven!!! En die jongens die dat buurthuis in elkaar hebben getrapt waarschijnlijk ook. Ze hebben zich maar gewoon te gedragen. Net als ieder ander.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:13 schreef piere het volgende:
[..]
nee, en dat is in sommige gevallen best jammer. persoonlijk vind ik dat je tegen immigranten best wat strenger mag optreden. je komt toch op bezoek in een ander land en daar heb je je mi te gedragen. kan je dat niet dan adios
Telegraaf: Groep Chineze hangjongeren terroriseren moskeequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, die helemaall!
En mij ook. Landgenoot.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:15 schreef Kiki het volgende:
[..]
Op bezoek? Man ik woon hier al mijn hele leven!!! En die jongens die dat buurthuis in elkaar hebben getrapt waarschijnlijk ook. Ze hebben zich maar gewoon te gedragen. Net als ieder ander.
Het zou toch wat zijn dat als ik bij de eerste de beste overtreding teruggestuurd word naar Canada! Ze zien me daar aankomen.
Precies. Alhoewel je je af kan vragen hoeveel van die Marokkanen zich Nederlander voelt? Ze voelen zich Marokkaan, kiezen voor een dubbele nationaliteit, een groot deel haalt nog een bruid uit Marokko, etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, want dat impliceert weer dta je weg gaat.
Als je echt een immigrant bent en je genaturaliseerd bent tot Nederlander heb je wat mij betreft dezelfde rechten (en plichten!) als ieder ander.
je hoeft geen enters in je teksten te doen. En wel witregels. Houdt het forum een beetje leesbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:16 schreef http het volgende:
[..]
Hé, strakke actie. Daar heb ik helemaal niets over gelezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:17 schreef Space-Chinees het volgende:
Telegraaf: Groep Chineze hangjongeren terroriseren moskee![]()
Inderdaad, daarom ben ik ook tegen dubbele nationaliteit. ik vind dat sowieso een raar gegeven. Mocht het wel bestaan blijven dan moeten de mensen die daar voor kiezen wat mij betreft wel genoegen nemen met het feit dat ze het Nederlanderschap ook weer afgenomen kan worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Alhoewel je je af kan vragen hoeveel van die Marokkanen zich Nederlander voelt? Ze voelen zich Marokkaan, kiezen voor een dubbele nationaliteit, een groot deel haalt nog een bruid uit Marokko, etc.
Die knakkers zitten hier gigantisch veel te blaten, en van mij mogen ze, maar als je niet eens het onderwerp van je post goed weet te spellen....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Leer eerst het woord MAROKKANEN eens schrijven
Het is ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:19 schreef kasper het volgende:
[..]
Hé, strakke actie. Daar heb ik helemaal niets over gelezen.
lees ff welke regel ik gequote hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:15 schreef Kiki het volgende:
[..]
Op bezoek? Man ik woon hier al mijn hele leven!!! En die jongens die dat buurthuis in elkaar hebben getrapt waarschijnlijk ook. Ze hebben zich maar gewoon te gedragen. Net als ieder ander.
Het zou toch wat zijn dat als ik bij de eerste de beste overtreding teruggestuurd word naar Canada! Ze zien me daar aankomen.
Jij voeld je toch zeker een echte voorbeeldige Nederlander, als de mensen allemaal zo waren als jij, zou de wereld er veel beter uitzien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Ik heb dus even vet zin om dit te quoten!!! echt want lui die dat roepen zijn , naar mijn mening,dom en denken niet verder.
Kijk: Wij worden hier geboren (vreemd hè), en marokanen en andere type mensen komt hier voor een betere toekomst? ok snap je t nog?
Als wij ons in de criminaliteit begeven doen wij dit, of we nou willen of niet, in ons eigen land. Die Kut Marrokanen die hier komen ruzie`en, die doen dat dus in een land wat voor hun een betere toekomst zou moeten brengen... Die domme marokanen verneuken het voor hun zelf!!!
Een beetje zeuren over een pc.... och jonge stakker in je eigen land heb je dat soort dingen niet eens....
Deze marokanen zijn een typisch geval van KutMarokanen!!!!!!! ik heb ze zo vaak gezien en gehoord...
Dus meneer Megumi? wat is daar op uw antwoord? of andere gegedigden
Ik snap niet echt waarom het dan erger is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:20 schreef sipdawg het volgende:
"En dat maakt het minder erg dan als een paar marokkanen het doen?" -Nee dat zeg je net verkeerd, je moet t zo zien: Als marrokanen het doen is het erger. Criminaliteit o.a. blijft een naar geval.
Door het afnemen van een nationaliteit op papier gaan mensen zich echt niet meer Nederlander voelen hoor. Ik heb een dubbele nationaliteit en hoewel ik maar 1 paspoort heb (en dat is dus GEEN Nederlands paspoort) ben ik op papier (en voel ik me ook enorm) Nederlands. Als mij mijn Canadese paspoort wordt afgenomen, voel ik me niet opeens nog meer Nederlands.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben ik ook tegen dubbele nationaliteit. ik vind dat sowieso een raar gegeven. Mocht het wel bestaan blijven dan moeten de mensen die daar voor kiezen wat mij betreft wel genoegen nemen met het feit dat ze het Nederlanderschap ook weer afgenomen kan worden.
Omdat het bij Marokkanen structureel lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom het dan erger is.
Uhm....nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef sipdawg het volgende:
Omdat ze zo hun eigen graf graven posdnous... snap je dat nou nog niet?
Hoi Nikkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat het bij Marokkanen structureel lijkt te zijn.
Daar zat geen enkele Marokkaan tussen en deze daders presenteerden zich vol trots op hun eigen webstek.quote:Het is niet zozeer het links/rechts denken dat het veiligheidsdebat beheerst, als wel het preventie/repressie denken. En dan is het niet of/of, maar gewoon en/en. Ook de PvdA vindt immers dat je 'keihard' (citaat verkiezingsmanifest) moet optreden tegen geweld, zolang je ook de oorzaken daarvan 'keihard' aanpakt. Voorkomen is nog steeds beter dan genezen. De jeugdige treinvandalen uit Enkhuizen zijn bijvoorbeeld tot hun daden gekomen na de sluiting van het plaatselijke jeugdhonk.
En wat snap je niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uhm....nee.
Onderbouwen graag ! En niet alleen met voorbeeldjes, maar met keiharde cijfers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat het bij Marokkanen structureel lijkt te zijn.
Niemand beweert dat het een tovermiddel is. Maar het isop z'n minst een stap. Wanneer mensen 1 nationaliteit kiezen houd dat in dat er een keuze gemaakt is, en het geeft natuurlijk een zekere vorm van binding.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef Kiki het volgende:
Het is echt dom gezwets als je de dubbele nationaliteit wil afschaffen. Dat heeft A niks met dit onderwerp te maken en B zal je de mensen niet meer Nederlands laten worden.
Wel, ze hebben een dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Aangezien het hier Marokkaanse jongeren betreft ga ik ervan uit dat het meerendeel hier 2e- danwel 3e-generatie betreft, die zijn hier dus ook geboren. Uitwijzen kan dus sowieso al niet, want het zijn Nederlanders.
Je bedoelt zeker omdat allerlei minder begaafden dan alle Marokkanen over 1 kam gaan scheren of zoiets?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef sipdawg het volgende:
Omdat ze zo hun eigen graf graven posdnous... snap je dat nou nog niet?
Maar dat zijnn geen Marokkanen dus dat is lang niet zo erg...of zoiets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef Loedertje het volgende:
Van een andere site:
[..]
Daar zat geen enkele Marokkaan tussen en deze daders presenteerden zich vol trots op hun eigen webstek.
Het waren toch geen allochtonen meer? Maar derde generatie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Stel dan ook een goede Allochtonencoördinator aan gemeente Haarlem, dan heb je niet dit soort verzetsdaden!
Dat heb ik gedaan, vriendelijk zwaaivriendje, daar heb ik ook op gereageerd.. je ziet je quote toch boven mijn post staan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:22 schreef piere het volgende:
[..]
lees ff welke regel ik gequote heb
Geen zin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Onderbouwen graag ! En niet alleen met voorbeeldjes, maar met keiharde cijfers.
open er een topic voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef Loedertje het volgende:
Van een andere site:
[..]
Daar zat geen enkele Marokkaan tussen en deze daders presenteerden zich vol trots op hun eigen webstek.
Dat lijkt mij niet, er zijn maar bar weinig Marokkanen in Nederland van deze leeftijd van wie allebei de ouders in Nederland geboren zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:27 schreef kasper het volgende:
Het waren toch geen allochtonen meer? Maar derde generatie?
Over bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef piere het volgende:
[..]
open er een topic voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |