abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22569675
Wat voor een effect zal dat teweeg brengen?

De LPF werd een totale mislukking en dat was nou datgene wat (extreem) links wilde
Misschien is er een (links) persoontje die dit toch wel erg goed vond;de totale ineenstorting van deze LPF partij.
Zal Nederland op dezelfde manier reageren zoals met Pim F. ? ; dat het even heftig is en dat het dan langzaam wegebt?
Of zal dit dan de druppel zijn?

Het is beslist geen gek idee om het in onze achterhoofd te houden dat Wilders weleens gevaar zou kunnen lopen, vele linksextremisten hebben na de dood van Pim F. in hun handjes kunnen wrijven, wie zegt dat er geen knakker is die er een deel 2 van wil maken want Wilders is immers wederom een gevaar voor vele mensen

De dood van WIlders; het zou me niet verbazen mocht het gebeuren...
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:08:16 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_22569684
Als er maar niet heel veel mensen zijn die als eerbetoon aan Wilders ook zo'n kutkapsel nemen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:09:28 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_22569696

<Darkwing Duck mode>

Laten we lekker links gaan bashen

</DD mode>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_22569701
Dat je dat nog een kapsel kunt noemen...
de kerel kan beter kaal door het leven gaan
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:11:28 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22569718
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als er maar niet heel veel mensen zijn die als eerbetoon aan Wilders ook zo'n kutkapsel nemen.

Denk niet dat zijn dood even veel impact zal hebben als die van Fortuijn. Wilders is toch een stuk minder charismatisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:12:11 #6
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_22569723
De groep Wilders bestaat uit alleen Wilders. Heb geen idee op wie je zou moeten stemmen bij wijze van "tribute". Hysterical Ali soms?
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_22569724
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:09 schreef Piemol het volgende:
Dat je dat nog een kapsel kunt noemen...
de kerel kan beter kaal door het leven gaan
ja als ie kaal is lijkt ie meteen op Pim. F.
pi_22569734
Dit is geen links bashen..
Wie schoot Pim dood?
Wie heeft er nu tegenwoordig wederom een grote mond?
Links is niet erg
Extreem links is nasty
Extreem rechts ook

Ik vraag me alleen af of we dan zo'n zelfde situatie als met Pim krijgen, of dat het dan echt gaat ontploffen..
Deze man gaat heel veel stemmen krijgen, let maar op.
Pim zat ook op dezelfde lijn... dus het is niet ondenkbaar dat Wilders dezelfde behandeling krijgt
pi_22569755
ik hoop dat het 'de druppel' is ...
Maar vrees dat het voornamelijk een hoop sjonnies op het binnenhof brengt die van emotie niet meer weten wat ze moeten zeggen (of gebrek aan hersencellen) en die dan ramen gaan ingooien ...

Als het nu een keertje echt 'die druppel' is, moeten de bashers niet meer gaan lullen over nog meer 'druppels', een emmer kan maar een keer overlopen ...
Maar ik vermoed dat de 'wilders had het zo gewild'-types al weer klaar zullen staan, de LPF eindelijk weer inspiratie zal hebben voor een goede naamswijziging en wilders' broer een handeltje begint met 50.000 nederlandse vlaggen met daarop een afbeelding van de kop van wilders ...

Ik kan best instemmen met de uitspraak dat Fortuyn doodgeschoten is door een linkse geitenwollensok, maar het waren ook zijn eigen partijgenoten en 'navolgers' die 'Pim' vervolgens echt morsdood hebben gemaakt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:14:13 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22569756
dan wordt die lul in ieder geval geen premier.
pi_22569764
Ik geloof niet dat Wilders op eenzelfde manier zijn mening naar buiten bracht als Pim F. Dus ik verwacht ook niet eenzelfde soort reactie van het volk als hij zou worden omgebracht.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22569776
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:14 schreef Tiemie het volgende:
dan wordt die lul in ieder geval geen premier.
Die kans acht ik toch al uitgesloten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:17:35 #13
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22569787
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:16 schreef Lucille het volgende:

[..]

Die kans acht ik toch al uitgesloten.
ik ook, maar dan weet je het zeker hé.
pi_22569797
Als er dan maar niet veel mensen zijn die uit respect op zijn partij gaan stemmen (als die er dan uberhaupt nog is)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_22569801
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:17 schreef Tiemie het volgende:

[..]

ik ook, maar dan weet je het zeker hé.
Jij denkt vast ook nog altijd dat De Graafschap nog eens onder Hiddink Nederlands Kampioen zal worden hé, das wel schattig
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_22569805
Wilders is niet dom, Wilders zou weleens stiekumpjes een beetje in dezelfde voetstapjes van Pim kunnen gaan lopen naarmate de verkiezingen naderen... Hij zal er alleen maar mee winnen aangezien er geen enkele andere politieke knakker zo'n beetje op dezelfde lijn loopt..
Hij zou heel veel zieltjes kunnen winnen als ie slim is...daar heeft hij maar weinig moeite voor nodig
pi_22569811
-offtopic -

[ Bericht 98% gewijzigd door calvobbes op 13-10-2004 21:25:39 ]
pi_22569856
Pak mensen niet op hun uiterlijk (haar Wilders) of bij één iemand op zijn innerlijk (homosexualiteit van Pim).

Beoordeel iemand op zin standpunten en zijn doen, en ik vind dat Wilders (MIJN MENING) perfecte standpunten heeft. Hij durft dingen ook te zeggen waar menig mensen hun mond over houden (link naar wijlen Pim).

Wilders 4 president hoe lelijk hij er ook uitziet. Balkie ziet er zeker lekker uit
pi_22569861
Beeld het je eens in

WIlders vorm een groep
WIlders krijgt vlak voor de verkiezingen een peilig dat hij op 25 zetels staat
Wilders wordt ge-annuleerd

Wat zal Nederland doen?
Zal Nederland uberhaupt iets doen?
pi_22569868
-soort van doodsverwensing-
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:24 schreef Piemol het volgende:
Beeld het je eens in

WIlders vorm een groep
WIlders krijgt vlak voor de verkiezingen een peilig dat hij op 25 zetels staat
Wilders wordt ge-annuleerd

Wat zal Nederland doen?
Zal Nederland uberhaupt iets doen?
Ik hoop eigenlijk wel dat Nederland in 2006 eindelijk wereldkampioen wordt ... dan in de finale duitsland verslaan, op eigen bodem.

Het enige wat ik me in kan beelden en me met afschrikken vervult is dat dan Wilders, Hirschi Ali en De Indiaan als de vertegenwoordigers van mijn land op de eretribune zitten ...

[ Bericht 28% gewijzigd door calvobbes op 14-10-2004 09:18:46 ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:25:39 #21
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_22569879
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_22569891
ik zou best wel eens willen voelen hoe dat haar aanvoelt...
Denk dat als je er 220 op zet dat je schokdraad heb...
pi_22569964
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:12 schreef D-FENS het volgende:
De groep Wilders bestaat uit alleen Wilders. Heb geen idee op wie je zou moeten stemmen bij wijze van "tribute". Hysterical Ali soms?
Hysterical Ali is nog altjd beter dan elke niet tegen kritiek kunnende moslim lijkt me. En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_22570171
Nah, er word drie dagen schande over gesproken in de kranten, een stille tocht erbij en voila, we gaan weer op weg naar de volgende.

Het duurt opvallend lang hoor voordat een volledig volk in opstand komt en moslims gaat killen. Kijk maar naar Spanje. Daar hebben ze een trein opgeblazen en er worden nog steeds geen illegale marokkanen gelyncht ofzo.
pi_22570268
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:33 schreef wonko het volgende:

[..]

Hysterical Ali is nog altjd beter dan elke niet tegen kritiek kunnende moslim lijkt me. En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')