quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als er maar niet heel veel mensen zijn die als eerbetoon aan Wilders ook zo'n kutkapsel nemen.
ja als ie kaal is lijkt ie meteen op Pim. F.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:09 schreef Piemol het volgende:
Dat je dat nog een kapsel kunt noemen...
de kerel kan beter kaal door het leven gaan
Die kans acht ik toch al uitgesloten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:14 schreef Tiemie het volgende:
dan wordt die lul in ieder geval geen premier.
ik ook, maar dan weet je het zeker hé.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die kans acht ik toch al uitgesloten.
Jij denkt vast ook nog altijd dat De Graafschap nog eens onder Hiddink Nederlands Kampioen zal worden hé, das wel schattigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik ook, maar dan weet je het zeker hé.
Ik hoop eigenlijk wel dat Nederland in 2006 eindelijk wereldkampioen wordt ... dan in de finale duitsland verslaan, op eigen bodem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:24 schreef Piemol het volgende:
Beeld het je eens in
WIlders vorm een groep
WIlders krijgt vlak voor de verkiezingen een peilig dat hij op 25 zetels staat
Wilders wordt ge-annuleerd
Wat zal Nederland doen?
Zal Nederland uberhaupt iets doen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als er maar niet heel veel mensen zijn die als eerbetoon aan Wilders ook zo'n kutkapsel nemen.
Hysterical Ali is nog altjd beter dan elke niet tegen kritiek kunnende moslim lijkt me. En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:12 schreef D-FENS het volgende:
De groep Wilders bestaat uit alleen Wilders. Heb geen idee op wie je zou moeten stemmen bij wijze van "tribute". Hysterical Ali soms?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:33 schreef wonko het volgende:
[..]
Hysterical Ali is nog altjd beter dan elke niet tegen kritiek kunnende moslim lijkt me. En als WIlders wordt genekt door een moslim wordt het tijd deze eens met hetzelfde respect te behandelen als zij met ons doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |