quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:23 schreef cultheld het volgende:
Het is maar net waar je je druk om maakt he.
Geeft niet hoor, blijf rustig onder je steen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:24 schreef kippiej het volgende:
lijst?
Ah, is er iets op TV of zo?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, blijf rustig onder je steen.
Het programma duurt nog een uur (nu Ned 1), en daarna volgt nog een stemronde.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:33 schreef Zander het volgende:
Wie is de Grootste Nederlander geworden dan? Pim Fortuyn of zo?
Iets waar ik ook amper naar kijk maar dit programma is behoorlijk in het nieuws geweest de laatste tijd (oa het Nederlanderschap van Anne Frank) en dat in combinatie met de TT...quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:34 schreef Zander het volgende:
[..]
Ah, is er iets op TV of zo?
En die Nobelprijswinnaars kregen het ook in de schoot geworpen natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef teknomist het volgende:
Ik vind een rangorde sowieso een ontzettend stom idee. Het is vaak appels met peren vergelijken en niet objectief meetbaar. Dat er uberhaupt zo'n lijstje bestaat is wel interessant maar niet zo zeer de volgorde.
En ja, Tiësto heeft er wel voor moeten knokken. Dat kun je van Beatrix niet zeggen.
Ik had het over Beatrix niet over Nobelprijswinnaars.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En die Nobelprijswinnaars kregen het ook in de schoot geworpen natuurlijk
Snugger
Ik ben niet voor het koningshuis in tegendeel, maar Beatrix heeft wel iets harder gewerkt in dr leven en draagt wel een heeel klein beetje meer verantwoordelijkheid dan DJ Tijs, die volgens mij nog niet eens een C toonladder of 2 octaven kan spelen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik had het over Beatrix niet over Nobelprijswinnaars.
Welke Nederlander heeft de hartklep uitgevonden? De schepper van de mens is een Nederlander?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Hulde Thijs, 5 plaatsen voor de Nederlander die de hartklep heeft uitgevonden en 20.000.000 levens heeft gered.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |