Henk Herman Piet Jan !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk? Wat vin jij dan leuke namen?

ik heb geen kinderwens, dus ook geen bijpassende namenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk? Wat vin jij dan leuke namen?

Je weet nu al dat je geen kids wil?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb geen kinderwens, dus ook geen bijpassende namen

Dat kan ik me voorstellen. Je noemt het kindje gewoon bij de echte naam hoor als het geboren is. Anders is het echt niet leuk voor haar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn zus vind het helemaal niet leuk dat mijn werktitel voor haar toekomstige kind herman is

Ik hoef ook geen kinderen hoor !!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je geen kids wil?

't is iig niet iets wat ik in de komende 10 jaar zie gebeuren...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je geen kids wil?

dan wel natuurlijk maar ik weigerde het ding gewoon floems te noemen !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Je noemt het kindje gewoon bij de echte naam hoor als het geboren is. Anders is het echt niet leuk voor haar.

jij lijkt me echt iemand die z'n allereerste keer gelijk raak schietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen kinderen hoor !!

quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij lijkt me echt iemand die z'n allereerste keer gelijk raak schiet

Wtf is Floems?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan wel natuurlijk maar ik weigerde het ding gewoon floems te noemen !

Nee okay maar je kan nooit zien wat er gaat gebeuren, tis afwachten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:06 schreef Ruis het volgende:
[..]
't is iig niet iets wat ik in de komende 10 jaar zie gebeuren...

dat is de werktitel van mn zus voor dr ongeboren kind !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wtf is Floems?

Das nog raarder dan Herman inderdaad!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is de werktitel van mn zus voor dr ongeboren kind !

quote:

je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:18 schreef Nouk het volgende:
Oud wijf met Plaid
[afbeelding][afbeelding]

Het is ook koud ...mêb !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:30 schreef Ruis het volgende:
nu heb ik t ook koud

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |