das een hele provincie verderop mênquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:07 schreef Zwansen het volgende:
Das echt vlakbij de Krim ja!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:52 schreef Nouk het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Ik heb alleen buikpijn. Ik had gedroomd gister dat ik een babytje had. Dus ja, misschien ben ik zwanger. Hihi.
mijn god, hoe burgerlijk kun je worden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef Nouk het volgende:
Ik ga zo de verwarming aan doen, m'n plaid pakken en een kopje thee maken. Vervolgens ga ik Gillmore Girls, Sex and the City en Mijn vieze vette verloofde kijken. Af en toe is het leven echt mooi.
das vrij krap dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:51 schreef Cynic het volgende:
Ja, dan kan ik voor 150 euro bier kopen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef Nouk het volgende:
Ik ga zo de verwarming aan doen, m'n plaid pakken en een kopje thee maken. Vervolgens ga ik Gillmore Girls, Sex and the City en Mijn vieze vette verloofde kijken. Af en toe is het leven echt mooi.
Even vrij vertaalt dus, je zus krijgt een kindje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]goh wat leuk zeg !!
speaking of babies ... als het een beetje meezit ben ik tussen nu en 2~3 weken voor het eerst oom (van ... mijn werktitel : herman ... mn zus en dr man dr werktitel : floems )
Als ik dat elke dag zou mogen op m'n ikeabank in m'n Vinexwijk, ben ik echt gelukkig hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
mijn god, hoe burgerlijk kun je worden...
ze loopt op drquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Even vrij vertaalt dus, je zus krijgt een kindje?
Leeeeeeuk zeg! Ze weet nog niet wat het is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze loopt op drlaatste eindje
!
oeh en dat dan met 1,5 kinderen !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als ik dat elke dag zou mogen op m'n ikeabank in m'n Vinexwijk, ben ik echt gelukkig hoor.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Leeeeeeuk zeg! Ze weet nog niet wat het is?
Leuk man, kleine kindjes! Mag je misschien ook oppassen.
ieder z'n meug hèquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als ik dat elke dag zou mogen op m'n ikeabank in m'n Vinexwijk, ben ik echt gelukkig hoor.
Anderhalf? Ik wil 3 kindjes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh en dat dan met 1,5 kinderen !
larfjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]als ze dat larfje maar in Ommen houdt ... vin ik het best
![]()
Jan Piet Joris en Korneelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Anderhalf? Ik wil 3 kindjes!
Eerst een jongen, dan een meisje en dan nog een jongetje. Ik weet ook al de namen al.
Ik vind babies wel ok vanaf een jaar of 18 !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
larfje
Das toch hartstikke leuk! Ik vind baby's heel leuk. Maar als die kinderen dan een jaar of 3 zijn heb ik t er echt mee gehad.
Seth, Isa en Thijs. Maar die Thijs weet ik niet zeker nog.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jan Piet Joris en Korneel
mompelt iets van mannen met baarden
gaaikema !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Seth, Isa en Thijs. Maar die Thijs weet ik niet zeker nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |