waarom zoveel papier verspillen als t ook op een dvd past?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Boeken zijn tof !

Ja dat is leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom zoveel papier verspillen als t ook op een dvd past?

hoe wou jij het lezen dan ... met je neusquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
boeken zijn veel, maar niet visueel

quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoe wou jij het lezen dan ... met je neus

nou en voor mij heeft een boek altijd nog heftiger visuals als films ... de mooie vrouwen die er in voorkomen voldoen bv. aan mijn ideaalbeeldquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:52 schreef Ruis het volgende:
[..]

Ik moet zeggen dat er hier in utrecht wat in de buurt komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Ruis het volgende:
tja, helaas lopen die vrouwen niet in bosjes over straat...
de mijne heb ik iig nog nooit zien lopen

idd ! maarja ik weet nooit wat ik wil dus ik ben niet zo in de criteria !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:13 schreef Ruis het volgende:
uiterlijk is dus echt niet het hoofdcriterium, daar ben ik wel achter...

een leuk meisje, is dat geen goed criteria?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd ! maarja ik weet nooit wat ik wil dus ik ben niet zo in de criteria !

Ideaal toch!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:19 schreef JaWi het volgende:
Er zijn veel leuke meisjes!

ja mijn eerste criteria is vrouw en/of meisje ja ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
een leuk meisje, is dat geen goed criteria?

"there can be only one!"quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:19 schreef JaWi het volgende:
Er zijn veel leuke meisjes!

weet je zeker dat je dat criteria met 100% zekerheid hebt vastgesteld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja mijn eerste criteria is vrouw en/of meisje ja ...

ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ideaal toch!
Nee!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
"there can be only one!"

Ja maar aan het 2de criteria ben ik nog niet begonnen ..dat staat nog op de checklistquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat criteria met 100% zekerheid hebt vastgesteld?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |