ech niequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij heet toch Ruis !!!!!!

Dat bord zei toch een 5 km!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
das een hele provincie verderop mên

quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
ech nie

oeh ik luister nu ook al vanaf een uur of 4 tom waits ... mijn depressie is al in gangquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:53 schreef Ruis het volgende:
hmm, de hele avond Eels luisteren, ik voel een depressie aankomen

Lekker he douchen! vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh echt een aanraader een warme douche
ik had altijd een hekel aan douchen maar nu ik geen bad meer tot mn beschikking heb is het best een aardig alternatief ... natuurlijk is een warm bad met een boek een muziekje en wijntje altijd beter maarja !

Kerel echt heerlijk in een warm bad een boek lezen todat het water koud wordt ... en er dan weer warm water bij in doen ... oeh don't mind my brabants Zalig !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:20 schreef Ruis het volgende:
ik heb dat hele bad gedoe nog nooit begrepen, tijd en water verspilling...

muziekje met een boek ...audio / visueel !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:29 schreef Ruis het volgende:
en ik ben een audio/visueel ingesteld iemand, dus boeken zijn ook niet mijn ding

boeken zijn veel, maar niet visueelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
muziekje met een boek ...audio / visueel !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |