Zonnebank heb ik al geprobeerd, helpt bij mij helaas nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:47 schreef Blaataad het volgende:
Oke hier de oplossing lekker met je blote reet in de zon gaan (zonnebank) dat helpt!!
Of je haalt betadine schrub lekker de kont in smeren voor het douchen stinkt wel maar het werkt wel goed
Dat probleem hebben meerdere mensen. Iedereen heb wel eens een pukkel op z'n kont, maar er schijnt inderdaad een bepaalde hardnekkige bacterie te zijn die op sommige mensen hun kont z'n intrek heeft genomen en zorgt voor dikke rooie pukkels. Daar is inderdaad weinig tot niets aan te doen. Misschien een baantje bij McDonalds en dan met je blote reet op de gloeiende bakplaat gaan zitten, maar meer kan ik ook niet verzinnen. Of je moet een beetje handig met de kaasschaaf zijn dan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:20 schreef NewYorkSuperFudgeChunk het volgende:
Ik post dit topic onder een kloon, want ik schaam me dood voor mijn probleem
Sinds iets van een jaar heb ik last van pukkels op m'n kontVolgens mij zijn het ontstoken haarvaatjes, het zijn geen ontploffende puisten vol pus in ieder geval. (Ja dit is een lekker topic!
)
Ik heb al vanalles geprobeerd: spijkerbroeken, linnen broeken, katoenen broeken, juist rokjes zodat de huid vrij is, slipjes, strings... het maakt allemaal geen verschil. De huidplooi waar m'n been overgaat in m'n kont is gewoon altijd geïrriteerd.
Allerlei middeltjes ook al erop gesmeerd, maar het helpt gewoon niet. Ben dus uiteindelijk naar de dokter gegaan. Zijn reactie zonder ook maar te kijken naar hoe het eruit ziet: "Ja dat is een bacterie die je bij je draagt en die zorgt daarvoor en daar is niks aan te doen. En ach, wie ziet het nou?" - Nou, ik zie het zelf, mijn vriend ziet het, onder de douche bij de sportschool ziet iedereen het, en in de sauna ookDeze zomer heb ik me in allerlei bochten moeten wringen om te zorgen dat dat stuk huid niet net onder m'n bikinibroekje vandaan piepte, anders kon het hele strand het ook zien. Ik douche na het sporten inmiddels thuis en de sauna sla ik maar over, ik schaam me rot.
Maargoed, de dokter wil dus niks doen, die vindt het niet belangrijk genoeg ofzo. Ik geloof echter niet dat er niks aan te doen is. Artsen kunnen de meest afschuwelijke ziektes genezen maar een pukkels zouden niet weg te krijgen zijn?Ik weet alleen zelf niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dus dat er iemand is die een oplossing heeft...
Maar moet een dokter dat niet eerst bekijken voordat ie dat kan conluderen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat probleem hebben meerdere mensen. Iedereen heb wel eens een pukkel op z'n kont, maar er schijnt inderdaad een bepaalde hardnekkige bacterie te zijn die op sommige mensen hun kont z'n intrek heeft genomen en zorgt voor dikke rooie pukkels. Daar is inderdaad weinig tot niets aan te doen.
Je krijgt er zwaar verkleurde kleren van. Het is maar even dat je het weet. Bovendien pakt dit spul het probleem niet echt aan, het helpt alleen maar de ontstekingen te verwijderen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:09 schreef NewYorkSuperFudgeChunk het volgende:
Na een hoop zoeken kwam ik hier terecht:
http://clubs.flaironline.nl/messages/3/391391.html?1097089398
Straks dus even langs de apotheek om benzoylperoxide te halen, kijken of dat werkt
benzylperoxide droogt je huid ENORM uit, en bleekt kleding. Rekening mee houden. Vooral dat bleken kan klote zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:09 schreef NewYorkSuperFudgeChunk het volgende:
Na een hoop zoeken kwam ik hier terecht:
http://clubs.flaironline.nl/messages/3/391391.html?1097089398
Straks dus even langs de apotheek om benzoylperoxide te halen, kijken of dat werkt
Je icoon zit scheef.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:47 schreef veldmuis het volgende:
Rokjes met een gebleekte kont zijn toch elemaal hip!
Ga eerst eens recht achter je scherm zitten!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Je icoon zit scheef.
Die kantelschermen ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga eerst eens recht achter je scherm zitten!
Ben ik al een tijdje mee bezig, veel verschil zie ik niet. Maar het heeft er ook een beetje mee te maken dat de houding van m'n dokter overkwam als "Ach, niks helpt, maar ik geef dat zeurende kind wel betadine mee zodat ze tevreden is". Ik kreeg niet het idee dat hij er zelf van overtuigd was dat het zou helpen zeg maar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:08 schreef MouseOver het volgende:
Zou je niet eerst die betadine een weekje volhouden? Volgens mij heb je daar best een kans mee en te snel wisselen is ook nooit goed.
Heb er zelf ook wel eens hardnekkige ontstekingen mee weggewerkt. Was weliswaar tussen m'n tenen maar het resultaat was erg goed. Denk niet dat je er gelijk van uit moet gaan dat het een zoethoudertje is. Hoelang is "een tijdje" trouwens?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:12 schreef NewYorkSuperFudgeChunk het volgende:
[..]
Ben ik al een tijdje mee bezig, veel verschil zie ik niet. Maar het heeft er ook een beetje mee te maken dat de houding van m'n dokter overkwam als "Ach, niks helpt, maar ik geef dat zeurende kind wel betadine mee zodat ze tevreden is". Ik kreeg niet het idee dat hij er zelf van overtuigd was dat het zou helpen zeg maar.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:44 schreef myfairlady het volgende:
Naar de dermatoloog gaan lijkt me wel een goede optie, die heeft er tenminste verstand van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |