quote:en trouwens, lopen de doorsnee vrouwtjes erbij / zien ze er uit als Jodie Foster???? nou dan !!!!!!
Op maandag 10 september 2001 11:21 schreef milagro het volgende:[..]
Nogmaals Jodie met uiers buiten de deur.
[afbeelding]
Zo zie je maar, ook intelligente topvrouwen hebben zo af en toe de behoefte om hun vruchtbaarheid te tonen.
quote:Op zaterdag 08 september 2001 11:27 schreef YRRAB het volgende:
Op maandag 10 september 2001 11:28 schreef YRRAB het volgende:[..]
ten eerste was die opmerking van hoogl298 en niet van mij!!!!!!!!,
ik interpreteer die foto van Jodie Foster niet als hoerig of vruchtbaarheidstonend!!!
quote:Jij zegt hierboven dat een vrouw als Foster niet de behoefte heeft haar uiers te tonen, nou, blijkbaar wel. Als je haar in deze creatie bij de Oscar uitreiking gezien had toen, had je kunnen zien dat er praktisch vol zicht was op haar borsten.
jij associeert "intelligent, elegant en topvrouw " zeker met het slag Lolo Ferrari etc. dat soort karakteriseringen vind ik méér van toepassing op type MENSEN als Greta Garbo, Nico, Annie Lennox, P.J. Harvey, Siouxsie Sioux of Jodie Foster par example!!
dus niet van die ordinaire volksvrouwtjes die zonodig hun uiers buiten de deur moeten hangen om mannen onbewust het signaal te geven hoe vruchtbaar ze wel niet zijn!!
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 10-09-2001 12:51]
quote:Blijkbaar kun je iemand stijlvol en minder stijlvol een blik op je borsten gunnen...
Op maandag 10 september 2001 11:55 schreef milagro het volgende:[..]
Jij zegt hierboven dat een vrouw als Foster niet de behoefte heeft haar uiers te tonen, nou, blijkbaar wel. Als je haar in deze creatie bij de Oscar uitreiking gezien had toen, had je kunnen zien dat er praktisch vol zicht was op haar borsten.
En zouden ze haar na het zien van deze foto's nu ook gelijk uit haar Mensa-club (?) hebben gegooid omdat ze, aan haar borsten te zien, toch blijkbaar echt dat hoge IQ niet hebben kan?!
quote:Dat bedoel ik dus, intelligent, stijlvol en toch een wel zeer aanwezig decolleté.
Op maandag 10 september 2001 14:34 schreef Hik het volgende:[..]
Blijkbaar kun je iemand stijlvol en minder stijlvol een blik op je borsten gunnen...
En zouden ze haar na het zien van deze foto's nu ook gelijk uit haar Mensa-club (?) hebben gegooid omdat ze, aan haar borsten te zien, toch blijkbaar echt dat hoge IQ niet hebben kan?!
Als een meisje lief voor je is, en het is gewoon een schat van een meid, is het mooi mee genomen als ze een leuke boezem heeft! ![]()
Daar wil ik natuurlijk niet mee zeggen dat je niet in de verleiding komt
om even te kijken als je langs loopt.
[tip] Als je dan toch kijkt, en denkt van
, kijk dan ook even naar haar koppie. Is dat helemaal lekker?! GO FOR IT! [/tip]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |