je had me eventjes heel erg blij gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2004 23:56 schreef Takje het volgende:
val ik even door de mand hier...:)
dat hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:04 schreef Takje het volgende:
maar ik kan je wel vertellen dat ie heel erg tof is JimJim.
pes3 ? vraag 2 pes4quote:Op donderdag 4 november 2004 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
moi![]()
en 1x raden voor welk spel ik het speciaal gekocht heb![]()
en dan mag je raden voor welk spel ik speciaal een x-box gekocht heb alleen omdat het online kan :')
nope Pes1quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
pes3 ? vraag 2 pes4
je kan de lobben door nadat je vierkantje hebt gedrukt R1 te drukken, dit moet je vooral doen wanneer je dicht bij de keeper staat maar het kan ook van ver als je goed oefent.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:27 schreef Vision het volgende:
heb 'm vandaag voor het eerst gespeeld.Fifa eat your heart out.
kan iemand me trouwens vertellen hoe ik effect aan een schot mee kan geven en hoe ik de bal over de keeper kan loppen? Als ik uithaal heeft de keeper 'm echt 9 van de 10 keren, zelfs in 1 op 1 situaties![]()
ik dacht ps2quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nope Pes1![]()
vraag 2 heb je wel goed![]()
vroeger speelde ik altijd ISS op de psx met 2 multitaps![]()
pes 1 is ook voor ps2.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:26 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik dacht ps2![]()
![]()
ik heb een xboxquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
je kan de lobben door nadat je vierkantje hebt gedrukt R1 te drukken, dit moet je vooral doen wanneer je dicht bij de keeper staat maar het kan ook van ver als je goed oefent.
je kan ook L1 drukken en dan vierkantje, druk dan wel naar achteren wanneer je schiet want anders gaat de bal vaak over het doel.
voor effect moet je vlak nadat je schiet een kant drukken dacht ik maar heb dat nog niet echt gedaan.
Warezhoerquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb een xboxVergeten te melden
Het effect meegeven aan een bal zal ik iig morgen eens proberen
hmmm ja ok ik ben te gewend aan de ps2 controller. maar iig, R1 is rennen, zal wel de rechterschouderknop zijn voor de x-box. vierkantje is op doel schieten en L1 is van mannetje verwisselen. als je dit 'vertaalt' naar de xbox controller dan zou het wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb een xboxVergeten te melden
Het effect meegeven aan een bal zal ik iig morgen eens proberen
ik wilde 'm zo graag spelen dat ik 'm alvast gedownload heb. kon niet wachten...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:13 schreef HomerJ het volgende:
Warezhoerof Review versie?
(Zo ja, dan ben ik je nieuwe beste vriend voor 2 weken
)
Zoek jij nog een beste vriend?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:50 schreef Vision het volgende:
[..]
ik wilde 'm zo graag spelen dat ik 'm alvast gedownload heb. kon niet wachten...
1-on-1, meer heb ik niet nodig...quote:Op maandag 8 november 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
De PC versie zal ook Online ondersteunen:
http://de.konami-europe.com/news.do?idNews=66
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1233quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.eplaza.nl/Prod(...)cer&product_id=32190
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |