In heerlen voor de Italian BMT iets van 6,50euroquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:25 schreef popolon het volgende:
Ik haal ze regelmatig tijdens lunch en gooi er dan zoveel mogelijk extra op: Tomaat, sla, olijven, ui, parika etc.
Brood is altijd vers, evenals de ingredienten. Mocht je niet tevreden zijn krijg je een nieuwe of een tegoedbon, zo werkt dat nu eenmaal hier.
Footlong voor $3.99, daar ga je thuis niet voor smeren.
Kunnen ze nu nog doen. Gewoon even de concurrentie afwachten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
In heerlen voor de Italian BMT iets van 6,50euro
Hier in heerlen hebben ze alleen concurrent van Bakker bartquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Kunnen ze nu nog doen. Gewoon even de concurrentie afwachten.
De concurrentie is in de VS ook veel groter, vandaar de wat scherpere prijzen.
Gewoon naar de Paris onder hooghoudt. Mais italiaanse bol met kipkerry sla en extra ananas... Meer heb je niet nodig in je leven...quote:Op maandag 7 februari 2005 09:52 schreef detulp050 het volgende:
Op de hoek van de Aweg, de brugstraat en de westersingel
Die's echt goed !
Oooohhh praat me er niet vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
elke keer als ik dit topic weer zie krijg ik weer zin in een grilled chicken met southwest saus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |