Ja je kan het allemaal zelf samenstellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:21 schreef Brentmeister het volgende:
Parijs heeft 5 grotere stationsMaar er zullen ook ongetwijfeld meerdere Subways zijn.
Hebben alle broodjes dan een saus? Ik heb er zelf nog steeds niets gehad maar ik dacht dat je ook gewoon zelf kon samenstellen?
ik ga juist naar de Subway omdat dat de enige echt gezonde broodjes zijn die je kunt krijgen hier.... zoals hierboven gezegd kun je je broodje helemaal zelf samenstellen.... dus bijvoorbeeld gegrilde kip, sla, etc. zijn totaal niet ongezond, toch?.... en als je geen saus wil, neem je die gewoon niet (die sauzen van de Subway zijn trouwens ook juist ook met minder vet en zo)....quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:43 schreef Stiemie het volgende:
We zijn in Parijs zo'n Subway binnengelopen (vlakbij het station), maar hebben geen broodje gekocht. Vond de broodjes er niet lekker uitzien en erg duur. Verder neem ik juist een broodje omdat ik gezond wil eten en dat lijkt me met al die saus enzo niet echt het geval... Dus we zijn uiteindelijk maar gegaan voor een baguette met franse kaas van de bakker ernaast.![]()
Ik vind de Puur! veel beter....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef Fratz het volgende:
is er al iemand in de Groningse vestiging geweest?
En ik wacht tot de 2e vestiging in Groningen z'n deuren opentquote:
ja die sandwitch isquote:Op woensdag 27 april 2005 19:52 schreef Puur het volgende:
Inderdaad, zoals nu ook vaak de eend voor de sublieme kip-eend oriental sandwich op is..
Ach, als Jan Willem er staat maakt 'ie altijd wel wat lekkers.
Goh lekker gezond johquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:43 schreef Stiemie het volgende:
We zijn in Parijs zo'n Subway binnengelopen (vlakbij het station), maar hebben geen broodje gekocht. Vond de broodjes er niet lekker uitzien en erg duur. Verder neem ik juist een broodje omdat ik gezond wil eten en dat lijkt me met al die saus enzo niet echt het geval... Dus we zijn uiteindelijk maar gegaan voor een baguette met franse kaas van de bakker ernaast.![]()
Klopt, maar ¤1,99 vind ik heel goed te doen voor zo'n broodje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef elixer het volgende:
Oe daar ben ik twee weken geleden geweest in London! Was erg goed te doen!
Ik hoop dat ze dr in Utrecht snel een openen. Wel jammer dat het zo duur is, maar in London was het een erg lekker broodje!
Ok bedankt! Vorige keer overheen gekeken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je de subway binnenloopt ligt er een bak met papiertjes staat op welke wat welke daily sub is, is bij alle subway btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |