Ik lust dus geen sla he...quote:Op maandag 8 november 2004 21:48 schreef myfairlady het volgende:
ze doen te veel sla op t broodje en te weinig beleg..
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik lust dus geen sla he...
Ga voor de grap een keer naar de subway en bestel een broodje zonder sla...
ok, the waiting begins..quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:51 schreef Kirbster het volgende:
In de brugstraathebben ze problemen met de toevoer van alle supply's uit de US. Voorde tweede Subway wordt volgende week het contract getekend, mits bla bla een paar kleinigheden...
Waar? Begin Heerestraat. Bedoeling is dat de verbouwing daar 1 maart begint.
ff afwachten dus nog...
Ik zou zeggen, houd de omgeving rond de C&A de komende weken in de gaten (ik weet de exacte lokatie alquote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Fratz het volgende:
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??![]()
mmm, gemenie!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:15 schreef MSXUser het volgende:
Je ziet het vanzelf
Gezien Kirbster (ben jij dat, Rob?) wat geheimzinnig doet over de exacte lokatie, ga ik het hier ook niet verklappen![]()
naar het schijnt medio maart.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:52 schreef koele het volgende:
misschien heb ik er overheen gelezen, maar wanneer gaan ze open in de brugstraat?
Gewoon de zweep eroverquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef Kirbster het volgende:
Hangt een beetje van het tempo van de bouwvakkers af natuurlijk.
Neem jouw naam, gooi er nog een paar letters achter.... (en anders vraag je Hendrik maarquote:Yes it is me,.., who's joe den?
Stadhuisplein R'dam? Ik ben zo terug!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef Allan24 het volgende:
Van de Subway site:
Vrijstraat 23 Eindhoven
Nieuwstraat 10 Oosterhout
Piusplein 1 Tilburg
Wycker Brugstraat 14 Maastricht
Verwulft 11 Haarlem
Stadhuisplein 16-18 Rotterdam
Willemsplein 39 Arnhem
Laat 199 Alkmaar
Houtmarkt 11 Breda
Lomstraat 7 Venlo
Stille Mare 11-13 Leiden