Tegen wat, Gennifer Lopez? Het is multiple choice.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:19 schreef Monidique het volgende:
Tegen.
Ik heb helaas geen breedbeeld, daarom moet ik slechts gebruik maken van 4:3. Daarom ben ik tegen. Ideologisch ben ik vóór, overigens, maar ik kan niet leven zonder inachtneming van de werkelijkheid.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen wat, Gennifer Lopez? Het is multiple choice.
ehm nee, das juist andersomquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind dat het gewoon in 4:3 uitgezonden moet worden, want op onze breedbeeldtelevisie heb ik daar absoluut geen last van, maar op een televisie zoals die ik boven op m'n kamer heb staan zou ik van 16:9 wel een gekke beeldvervorming krijgen.
Ik heb op een breedbeeldtelevisie helemaal nergens last van! Dus dacht ik dat. Maar ik ben dan ook niet erg slim op dat gebiedquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:26 schreef EP-er het volgende:
[..]
ehm nee, das juist andersom
ehm, is er ooit 4:3 plasma gemaakt? nog nooit gezien/verkocht...quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:25 schreef Vincenzo het volgende:
Mijn oom heeft een plasmatv van Thompson (4:3) en die geeft veel beter beeld dan jouw breedbeeldtv (16:9). Als iedereen nu zo'n (grote) tv thuis zou hebben staan zou er helemaal geen behoefte aan 16:9 zijn.
Volgens mij moet jij de tutorial beeldformaten voor dummies nog even een keer lezen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:25 schreef Vincenzo het volgende:
Mijn oom heeft een plasmatv van Thompson (4:3) en die geeft veel beter beeld dan jouw breedbeeldtv (16:9). Als iedereen nu zo'n (grote) tv thuis zou hebben staan zou er helemaal geen behoefte aan 16:9 zijn.
De beeldkwaliteit van een beeldbuis is vooralsnog ongeëvenaard. Bovendien is het zo dat hoe groter het beeld is, hoe lager de kwaliteit van het beeld wordt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:25 schreef Vincenzo het volgende:
Maar dat geldt alleen voor films. Veel TV-programma's zijn gewoon bedoeld in 4:3. Daar is dan toch niks mis mee?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens ben ik niet persé voor 16:9, maar meer voor de breedte die de regisseur/cameraman dmz lenskeuze voor ons heeft bedacht.
Ja. Daarom worden ook álle films die op DVD komen ook breedbeeld gemaakt hè?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:28 schreef Kluupkluup het volgende:
Breedbeeld is gewoon een mislukking.
Grootbeeld TV's (4:3)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |