abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 12:57:49 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22883108
hmm, word helemaal geinspireerd door dit topic, toch SC4 maar weer eens uit de kast halen.

Ik zat te denken dat het me toch wel erg leukt lijkt als ze net als voor SC2000 destijds hebben gedaan een spel maken waarbij je je stad in 3d kunt zien, ze hadden toen een helicoptervliegspel en volgens mij ook een racespel.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:52:20 #202
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_22884133
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:
Ik zat te denken dat het me toch wel erg leukt lijkt als ze net als voor SC2000 destijds hebben gedaan een spel maken waarbij je je stad in 3d kunt zien, ze hadden toen een helicoptervliegspel en volgens mij ook een racespel.
Zou idd zeer mooi zijn, maar ik vrees dat we een paar generaties videokaarten verder zijn voordat dat er een beetje uit gaat zien én vlot draait...
pi_22918926
*kick*
Iemand enig idee hoe ik de "ploppable" functie uit gebouwen sloop?
Het zit gruwelijk in de weg, maar toch zijn er veel gebouwen die ik wel tot growable wil hebben omdat ze zo mooi zijn. Alleen dat ploppable is zo doodirritant.
pi_22919522
Als je een gebouw download moet je alleen de growable file in je plugin map gooien, niet de ploppable file. Als er geen growable bijzit kan het niet
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_22919811
Owwww.... dus als je 1 mapje krijgt met 1 type file is het alleen ploppable ...
Waarom maken ze niet alleen maar Growable flats .
Die ploppable zooi heb je toch niets aan .
pi_22978380
Er klopt echt geen fuck van het spel. Ik creeer steeds meer luxe banen enzo maar ik krijg steeds meer werkelozen. Ze werken ook allemaal aan de andere kant van de stad terwijl iedereen gewoon dichtbij kan werken. Heb een reistijd van 25 maar toch kei veel mensen die werkeloos zijn omdat de wachttijd te lang is. 1 Huisje waarvan de inwoners aan de OVERKANT VAN DE STRAAT werken staat reistijd lang !?!?!?
pi_22978617
Je hebt een pathfinding mod gebruikt? Dat helpt erg veel, ze gaan ineens een stuk logischer reizen en niet meer door je straatjes heen maar over de hoofdwegen
En als je meer luxe banen creëert en er daardoor meer werkeloosheid komt, lijkt het me dat hun opleidingsniveau niet hoog genoeg is, dat duurt even voordat dat hoger wordt als je een school neerzet, ze moeten immers leren
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem in een stadje, alleen hightech industrie en luxe commercie, ik heb vrijwel alle woongebieden gedelete en nu werken mensen uit de omringende steden er, waardoor er weer meer mensen in die omringende steden kunnen wonen
pi_22998050
hoe kun je het intro skippen bij het opstarten?
pi_22998253
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:36 schreef blablasjit het volgende:
hoe kun je het intro skippen bij het opstarten?
Bij de snelkoppeling van Simcity 4 moet je er -intro:off achterzetten.
Op onderstaande manier:
quote:
X:\SimCity 4\Apps\SimCity 4.exe" -intro:off
pi_22998378
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bij de snelkoppeling van Simcity 4 moet je er -intro:off achterzetten.
Op onderstaande manier:
[..]
okidoki danku!
pi_22998925
Weten jullie een oplossing om Monorail OVER een hoge snelweg heen te krijgen? .
Monorails zijn wel handig en snel enzo. Maar ze kunnen niet eens over de snelweg
pi_22999036
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:21 schreef blieblie het volgende:
Weten jullie een oplossing om Monorail OVER een hoge snelweg heen te krijgen? .
Monorails zijn wel handig en snel enzo. Maar ze kunnen niet eens over de snelweg
Kan helaas ook niet. Je moet dan een stuk lage snelweg maken om de monorail erover heen te krijgen.
pi_22999113
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Kan helaas ook niet. Je moet dan een stuk lage snelweg maken om de monorail erover heen te krijgen.
Wat dus niet werkt in een stad omdat je dan minimaal 4 straten weer over die snelweg moet leggen .
Wat waardeloos zeg....
pi_22999343
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef blieblie het volgende:

[..]

Wat dus niet werkt in een stad omdat je dan minimaal 4 straten weer over die snelweg moet leggen .
Wat waardeloos zeg....
Is inderdaad vrij waardeloos. Maar ik maak meestal maar een heel kort stukje snelweg laag zoals op onderstaand plaatje. Op deze manier hoef je waarschijnlijk niet 4 straten aan te passen. Zo kan je ook avenue direct in snelweg laten overgaan.
pi_22999378
Mjaah als ik nu monorail in mijn stad bouw moet ik mijn halve stad slopen . Het is nu grotendeels gebouwd op spoor, auto en metro.
Ik dacht alleen van.. misschien is er een oplossing voor, is het nog wel eens interessant om wat stukken monorail aan te leggen .
Ik zie trouwens dat jij gewone bushaltes gebruikt. Waarom geen haltes en metrostations op de wegen zelf? Die mod is echt geniaal. T enige vervelende is, dat je in de u drive it mode er niet door heen kan rijden .
pi_22999761
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef blieblie het volgende:
Mjaah als ik nu monorail in mijn stad bouw moet ik mijn halve stad slopen . Het is nu grotendeels gebouwd op spoor, auto en metro.
Ik dacht alleen van.. misschien is er een oplossing voor, is het nog wel eens interessant om wat stukken monorail aan te leggen .
Ik zie trouwens dat jij gewone bushaltes gebruikt. Waarom geen haltes en metrostations op de wegen zelf? Die mod is echt geniaal. T enige vervelende is, dat je in de u drive it mode er niet door heen kan rijden .
Ja die mod heb ik ook weleens gezien. Maar ik zet er meestal kleine stukjes plaza tussen. Op deze manier:

Maar dan meestal zonder de bloementuintjes ertussen. Het geeft je wijken ook gelijk een luxeuzere uitstraling en je kan er zo makkelijk bushaltes en metrostations tussen zetten. Daarom heb ik eigenlijk nooit die mod geïnstalleerd.
pi_22999839
Aahja... Ik vind de mod vooral fijn om achteraf nog OV in een wijk te bouwen.
Als je dat niet tijdens het opzetten van een wijk doet kan je met een beetje pech erg mooie hoge gebouwen gaan slopen voor iets doms als een bushalte.
pi_23000060
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ja die mod heb ik ook weleens gezien. Maar ik zet er meestal kleine stukjes plaza tussen. Op deze manier:
[[url=http://img72.exs.cx/img72/479/Clipboard24.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar dan meestal zonder de bloementuintjes ertussen. Het geeft je wijken ook gelijk een luxeuzere uitstraling en je kan er zo makkelijk bushaltes en metrostations tussen zetten. Daarom heb ik eigenlijk nooit die mod geïnstalleerd.
Naäpert
pi_23000867
wat zijn nu de mods die je eigenlijk wel moet hebben.. (om problemen zoals commutetijden etc. op te lossen???)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23000917
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:00 schreef The_stranger het volgende:
wat zijn nu de mods die je eigenlijk wel moet hebben.. (om problemen zoals commutetijden etc. op te lossen???)
op www.simtropolis.com hebben ze een lijstje met "essentials" .
Daar staan alle musthaves op een rijtje.
pi_23001968
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is inderdaad vrij waardeloos. Maar ik maak meestal maar een heel kort stukje snelweg laag zoals op onderstaand plaatje. Op deze manier hoef je waarschijnlijk niet 4 straten aan te passen. Zo kan je ook avenue direct in snelweg laten overgaan.
[afbeelding]
Jij gebruikt de godmode om bomen te planten als je stad al bestaat
boompjes door wegen enzo heen
pi_23002285
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:02 schreef blieblie het volgende:

[..]

op www.simtropolis.com hebben ze een lijstje met "essentials" .
Daar staan alle musthaves op een rijtje.
zijn die 5 dingen werkelijk alles??

NetworkAddon_Beta

Transit Bugfix Supplement V1.2.1

Plugin Landmark Props

Transit Supermod v2.0 (RH Patch1)

Transit BugFix v1.1.3
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23002873
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:50 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Jij gebruikt de godmode om bomen te planten als je stad al bestaat
boompjes door wegen enzo heen
Ja klopt. Was zo'n groot stuk waar ik bomen wou dat ik geen zin had om dat op de normale manier te doen. Dus toen heb ik het zo maar gedaan. En ja het is een echte stad.
pi_23003187
Doe ik ook, werkt veel beter
pi_23003246
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:52 schreef Cerbie het volgende:
Doe ik ook, werkt veel beter
Op dat bomen door de wegpunt na dan .
pi_23017975
Hoe maak je nou van die afritten zoals hier:

Ik heb NetworkAddon mod & Peg's CDK Leveler.
pi_23019401
Peg's CDK Leveler, zou je die asjeblieeeft ergens kunnen hosten??
pi_23023829
een gat in de grond maken, stuk egalizeren, snelweg erin. Dan de afritpuzzelstuken neerleggen De rechte wanden maak je door er parken oid tegenaan te leggen
pi_23041472
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:42 schreef blieblie het volgende:
Peg's CDK Leveler, zou je die asjeblieeeft ergens kunnen hosten??
Vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt! http://bdn.asobrain.com/peg-cdk-leveler.rar
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:45 schreef Cerbie het volgende:
een gat in de grond maken, stuk egalizeren, snelweg erin. Dan de afritpuzzelstuken neerleggen De rechte wanden maak je door er parken oid tegenaan te leggen
Ik was er al achter gekomen hoe het moest, ik had die NetworkAddon niet goed geinstalleerd. (Kon dus die puzzelstukjes niet vinden, doh!)

[ Bericht 36% gewijzigd door Nailz op 03-11-2004 03:52:18 ]
pi_23043316
Als je op TAB drukt kom je soms heel wat nieuwe dingen tegen ja .
En bedankt voor de leveler!!
pi_23056195
Al die pegdingen komen in één map te staan als je niets wijzigt tijdens het installeren. Kan iemand die ze al heeft ze niet inpakken en uploaden, of tenminste de belangrijkste en mooiste. Op http://www.sc4pegasus.com staan ze ook allemaal maar kun je ze niet downloaden
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:38:24 #232
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23199262
He ik ben sinds kort ook lekker aan het simcity'en, maar ik heb een paar dingetjes waarvan ik denk hoe kan dit?
- Allereerst is mijn OV-systeem best geniaal opgezet vind ik, maar wordt er zeer weinig gebruik van gemaakt. Maandelijks pomp ik 1000 euro's erin, maar de inkomsten zijn maandelijks ongeveer 20 euro's. Ligt nogal scheef vind ik. Hoe kan ik dit verbeteren? Meer (bus)stations of juist minder. Ook zie ik geen treintjes dr tussendoor lopen, maar goed dat terzijde.
- Door een grote fik is mijn hoekje met 'vervelende dingen' zoals de toxic waste dump, militaire basis en raketbasis vernaggeld. Die komen niet meer terug? Dat is wel jammer, want het waren welkome inkomstenbronnen.
- Verder is mijn stad wel gaaf met ongeveer 19.000 inwoners, alleen de vraag naar boerderijen en akkers blijft superhoog! Hoe kan ik dat veranderen? Zodat ik naast weelderige akkers ook vette wolkenkrabbers krijg enzo ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_23199368
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:38 schreef Falco het volgende:
He ik ben sinds kort ook lekker aan het simcity'en, maar ik heb een paar dingetjes waarvan ik denk hoe kan dit?
- Allereerst is mijn OV-systeem best geniaal opgezet vind ik, maar wordt er zeer weinig gebruik van gemaakt. Maandelijks pomp ik 1000 euro's erin, maar de inkomsten zijn maandelijks ongeveer 20 euro's. Ligt nogal scheef vind ik. Hoe kan ik dit verbeteren? Meer (bus)stations of juist minder. Ook zie ik geen treintjes dr tussendoor lopen, maar goed dat terzijde.
- Door een grote fik is mijn hoekje met 'vervelende dingen' zoals de toxic waste dump, militaire basis en raketbasis vernaggeld. Die komen niet meer terug? Dat is wel jammer, want het waren welkome inkomstenbronnen.
- Verder is mijn stad wel gaaf met ongeveer 19.000 inwoners, alleen de vraag naar boerderijen en akkers blijft superhoog! Hoe kan ik dat veranderen? Zodat ik naast weelderige akkers ook vette wolkenkrabbers krijg enzo ?
Je moet ze op drukke punten neerzetten. Dan gaan er de meeste sims in. Ik weet niet hoe je het nu hebt neergezet maar je moet er ook rekening mee houden dat je Sims vrij lui zijn.

Die komen dan niet meer terug. Helaas.

De vraag naar boerderijen is altijd hoog. Dus die balk kan je beter negeren. De wolkenkrabbers komen vanzelf bij een bepaald aantal inwoners. Als je meerdere steden in je gebied hebt komen er ook sneller wolkenkrabbers.
pi_23199482
Wat ik altijd doe is de belasting van de agrarische industrie omhoog schroeven naar 15% ofzo.
Dan willen die boeren echt niet meer komen .
Daarnaast moet je er vanuit gaan dat sims max 8 straatdelen willen lopen. Ligt er in een straal van 8 straatdelen weinig bijzonders als gebouw kan je naast je bushalte, metrohalte of treinstation een parkeerplaats bouwen. Mijn ervaring is dat ECHT investeren in OV niet nodig is tot je een inwonertal hebt van 50.000. Op een gegeven moment lopen je straten vol en dan wordt het tijd om aan OV te denken. Wel leg ik altijd van te voren spoorrails + stations aan door mijn stad.

Overigens gaan er pas treintjes overheen lopen wanneer er echt veel mensen via dat medium reizen. Ik heb stations met een capaciteit van 20.000. Als daar op een gegeven moment 6000 sims via reizen zie je non-stop treinen komen en vertrekken.
pi_23200064
Jammer dat er geen rekening wordt gehouden met fietsers
Dat zou nog beter zijn.

Nu is de afstand tussen "met de voet" en "met de auto/OV" nog veel te groot.
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:25:17 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23200520
Wat ook stoer is dan om eerst dat hele OV te negeren. Scheelt je veel geld in het begin en wanneer je stad echt flink groot is (60.000 inwoners ofzo) een metronetwerk neerleggen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_23200547
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:46 schreef blieblie het volgende:
Wat ik altijd doe is de belasting van de agrarische industrie omhoog schroeven naar 15% ofzo.
Dan willen die boeren echt niet meer komen .
Daarnaast moet je er vanuit gaan dat sims max 8 straatdelen willen lopen. Ligt er in een straal van 8 straatdelen weinig bijzonders als gebouw kan je naast je bushalte, metrohalte of treinstation een parkeerplaats bouwen. Mijn ervaring is dat ECHT investeren in OV niet nodig is tot je een inwonertal hebt van 50.000. Op een gegeven moment lopen je straten vol en dan wordt het tijd om aan OV te denken. Wel leg ik altijd van te voren spoorrails + stations aan door mijn stad.

Overigens gaan er pas treintjes overheen lopen wanneer er echt veel mensen via dat medium reizen. Ik heb stations met een capaciteit van 20.000. Als daar op een gegeven moment 6000 sims via reizen zie je non-stop treinen komen en vertrekken.
Zolang je geen agrarische grond aanlegt komen ze toch niet. En ik bouw ze eigenlijk nooit. Het zijn gigantische watervervuilers.

Ik maak in het begin altijd gelijk bushaltes. Kunnen je Sims daar gelijk gebruik van maken. Scheelt toch wel in verkeersdrukte als je stad zo'n 10.000 inwoners heeft. En je kan zo voorkomen dat je gebouwen moet gaan slopen als het daar te druk word.
Metro is pas nuttig vanaf 50.000+ inwoners. En je moet inderdaad in je stedenplannig al rekening houden met trein/monorail.
Hoe leg jij dan de trein aan, want ik krijg amper Sims in. Ook niet als ik er een parkeergarage neerzet.

Nog een tip. Pas rond de 10.000 inwoners moet je een politiebureau maken. En nooit een kliniek maken. Een ziekenhuis is veel goedkoper in de maandelijkse kosten.
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:25 schreef Falco het volgende:
Wat ook stoer is dan om eerst dat hele OV te negeren. Scheelt je veel geld in het begin en wanneer je stad echt flink groot is (60.000 inwoners ofzo) een metronetwerk neerleggen.
Valt wel mee. Ik draai meestal al redelijk snel break-even.
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:47:17 #238
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23202946
Ik heb altijd best veel moeite om een beetje normale begroting er op na te houden, terwijl ik op education en health flink bezuinig bijvoorbeeld. Telkens leen ik dan bij als het even krap wordt, maar dat is uiteraard een hele slechte tactiek eigenlijk, maar ja .
pi_23204089
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zolang je geen agrarische grond aanlegt komen ze toch niet. En ik bouw ze eigenlijk nooit. Het zijn gigantische watervervuilers.

Ik maak in het begin altijd gelijk bushaltes. Kunnen je Sims daar gelijk gebruik van maken. Scheelt toch wel in verkeersdrukte als je stad zo'n 10.000 inwoners heeft. En je kan zo voorkomen dat je gebouwen moet gaan slopen als het daar te druk word.
Metro is pas nuttig vanaf 50.000+ inwoners. En je moet inderdaad in je stedenplannig al rekening houden met trein/monorail.
Hoe leg jij dan de trein aan, want ik krijg amper Sims in. Ook niet als ik er een parkeergarage neerzet.

Nog een tip. Pas rond de 10.000 inwoners moet je een politiebureau maken. En nooit een kliniek maken. Een ziekenhuis is veel goedkoper in de maandelijkse kosten.
[..]

Valt wel mee. Ik draai meestal al redelijk snel break-even.
Ik vind die Agrarische vraag irritant in dat tabelletje, kan je niet snel zien of er vraag is naar industrie. Ik trek daarom de belasting omhoog tot de vraag iets onder het nulpunt zit.
Spoorwegen leg ik bij de bouw van de stad gelijk aan. En dan gewoon er dwars doorheen. Bij mij nemen ze al vrij snel de trein. Al helemaal als je op de mainstreets een tollbooth neerzet.

De trafficmod die je sims de snelste weg laten nemen helpt ook een hoop trouwens.
Het enige waar ik niet mee werk zijn monorails, omdat ik meestal dwars door de stad een verhoogde snelweg leg kan elke keer dat verrekte ding er niet overheen waardoor ik een monorail elke keer maar een minimale afstand af kan laten leggen.

Voor bus en subway gebruik ik de roadtop lots, zodat ik geen ruimte kwijt raak aan die onzinnige dingen. 1 nadeel, de U Drive It missies op de straat gaan nog maar amper omdat je niet door die haltes heen kan rijden .
pi_23204267
Ik bezuinig niet op educatie en health, want juist als die 2 goed zijn trek je $$$ sims en jobs aan.
En na een tijdje begint dat te groeien.

Maar als je 2 redelijk grote buurtsteden hebt en je begint aan de derde gaat alles in een noodtempo. Willen die lui zo graag in die stad wonen/werken, dat je in no time huge gebouwen hebt.
pi_23204742
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:23 schreef blieblie het volgende:
Ik bezuinig niet op educatie en health, want juist als die 2 goed zijn trek je $$$ sims en jobs aan.
En na een tijdje begint dat te groeien.

Maar als je 2 redelijk grote buurtsteden hebt en je begint aan de derde gaat alles in een noodtempo. Willen die lui zo graag in die stad wonen/werken, dat je in no time huge gebouwen hebt.
Ik bezuinig ook nooit op educatie en health. Ik bouw in het begin altijd gelijk een bibliotheek. Kost toch haast niks en ze houden een bepaald kennisniveau.
Ja, dan heb je soms in no-time meer dan 60.000 inwoners. Soms is het dan weleens lastig om de groei bij te houden. Daarom zet ik er meestal wel wat medium residental zones tussen om het nog enigzins binnen de perken te houden.
quote:
Het enige waar ik niet mee werk zijn monorails, omdat ik meestal dwars door de stad een verhoogde snelweg leg kan elke keer dat verrekte ding er niet overheen waardoor ik een monorail elke keer maar een minimale afstand af kan laten leggen.
Ik leg mijn snelweg meestal in het midden van de stad zodat je een klaverblad in het midden hebt. Voor de monorail leg ik er een stukje verlaagde snelweg tussen. Dan kan je er makkelijk overheen. Dan moet het lukken om lange stukken monorail te krijgen.
pi_23205176
Ik vind dat zo lelijk .
Een snelweg die opeens omlaag gaat,
pi_23218749
Bij mij werkt die traffic mod niet goed volgens mij
Ik merk geen verschil maar ik kan wel van die nieuwe bushokjes enzo maken (wat vreselijk irritant is omdat dat bouwrijtje dan verschrikkelijk lang is)
pi_23286883
Kan iemand mij helpen?
Ik heb in plugins gezet:
plugin_dm_transit hicapacity
plugin_dm_transit crime70 (wat doet die btw?)
plugin_dm_transit pathfinding bettter high cap
  zaterdag 13 november 2004 @ 13:57:12 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23287430
Zo mijn stad is nu gegroeid tot 50.000 inwoners en kan weinig groter (omdat ik hem niet opgezet in dat grootste vlak, maar in dat vlak van middelste grootte). Alleen verkeer is wel een serieus probleem. Ook al zet je veel busstations neer en twee metrolijnen, ze blijven maar rijden die auto's! Maar verder ziet het er flex uit met een paar miniwolkenkrabbertjes waar 1000 man inpassen enzo en is iedereen tevreden over mijn burgemeesterscapaciteiten.
pi_23297350
@De_Ananas: Die plugins zorgen dat het verkeer wél slimme wegen kiest, dus ook echt voor de hoofd- en snelwegen gaat en de straatjes ontziet

@Falco: Ik heb honderdduizenden mensen in een middelgrote stad wonen Na een tijdje gaan ze de hoogbouw in en dan gaat het hard
Voor je verkeersproblemen moet je:
1- Een pathfindingmod gebruiken, dat is gewoon een essentieel onderdeel;
2- Een uitgebreid en goed gepland OVnetwerk hebben. Zelf heb ik om de 3 vlakken huizen een bus/metro/parkeerstation (alles-in-één-lot) en dat werkt erg goed.
  zaterdag 13 november 2004 @ 23:15:18 #247
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23297524
Wat is een pathfindingmod? Ik heb iig wel wat ordinances zo ingesteld dat sims aangemoedigd worden om met het OV te gaan en de auto niet te gebruiken.
Ik heb ook nog wat extra metrolijnen getrokken, maar het verkeersprobleem wordt niet echt opgelost. Het aantal inwoners gaat echter wel richting 80.000, das wel weer tof.
pi_23301697
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:15 schreef Falco het volgende:
Wat is een pathfindingmod? Ik heb iig wel wat ordinances zo ingesteld dat sims aangemoedigd worden om met het OV te gaan en de auto niet te gebruiken.
Ik heb ook nog wat extra metrolijnen getrokken, maar het verkeersprobleem wordt niet echt opgelost. Het aantal inwoners gaat echter wel richting 80.000, das wel weer tof.
pathfinding mod is een "fix" waardoor je sims logisch nadenken qua vervoer...
De korste route, etc...
C. Sagan
  zondag 14 november 2004 @ 10:07:20 #249
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_23302051
Ahzo! Waar kan ik die pathfindingmod vinden of moet je dan Rush hour hebben ofzo?
pi_23305085
http://www.simtropolis.com/modding/index.cfm?mode=files Onder Essentials
Ik weet alleen niet zeker of ze ook zonder Rush Hour werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')