abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22555117
Ben benieuwd wanneer we op Robin kunnen stemmen!

Hij moet 'rin!
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:57:56 #177
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22555173
Ik vind Ronald eigenlijk ook wel OK. Volgens mij bedoelt ie het best goed, al komt het soms wat raar over.

En dat met die proef, tja tegen een paal aanleunen was een beetje tactloos, maar ze waren nu eenmaal aangekomen bij een gedeelte waarbij je niet allemaal tegelijk mee kunt helpen; als je je vlak daarvoor uit de naad hebt gewerkt, dan is het in zo'n geval handiger om een ander zand te laten scheppen; anders verspil je alleen een kostbare werkplaats.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:04:40 #178
105560 Roos79
alive and kickin'
pi_22555278
Petje af voor Marjolijn!! Gewoon meteen zeggen wat je op je lever hebt, ook bij de eilandraad. Ze zegt netjes wat ze ervan vind, zonder de mensen meteen af te vallen. Ik zou ook een beetje kriegel worden van zo'n klef groepje.

Weer een week wachten, blehhhhhhhhh! Maar wel weer een topaflevering!
pi_22555351
Heb het gemist
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:10:03 #180
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_22555394
Ronald had ook kunnen gaan zandscheppen met zn handen. Je mag pas doodopzijn aan het eind van een proef. En dan dat verhaal "ik heb het hardst gewerkt in het water". als je met zn allen een kist draagt moet de een niet harder gaan dan een ander...
En de groep van 5 is gewoon een eerlijke groep vrienden, zolang ze niet afspreken om op iemand te stemmen. En dat zullen ze ook echt niet zo snel doen. Ik begrijp best dat Matthias daar kwaad om werd. "jullie zijn vrienden dus jullie spelen vals "
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:14:18 #181
105560 Roos79
alive and kickin'
pi_22555475
Het is trouwens wel een Expeditie Robinson dit jaar waar het Groepsgevoel een grote rol speelt. Terwijl je een expeditie toch in eerste plaats voor jezelf gaat doen, zijn mensen toch blijkbaar erg gevoelig voor de mensen om zich heen. Een enkele uitzondering daargelaten, gaf tot nu iedereen op omdat ze zich "niet happy" voelden, of zich niet in de groep voelden passen. Terwijl het toch om het overleven gaat? Geestelijke gezondheid komt bijna voor lichamelijke.

Makkelijk zeggen vanuit mijn luie stoel (en die is lui vandaag!!) natuurlijk, maar toch......
pi_22555594
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:27 schreef Bus watcher het volgende:
Verder viel me op dat er geen derde reclameblok was deze week.
goed he?
pi_22563092
@Bus watcher: Matthias was niet in zijn hart gebeten, hij was in zijn gat gebeten = Vlaams voor 'op zjin tenen getrapt'
pi_22563287
Ik vind Ronald gewoon een eikel. Vind zichzelf de slimme man, maar hij komt ontzettend irritant over. Mick is ook irritant, maar dat laattie gewoon duidelijk merken

Die Peter kom ik idd ook bijna nergens tegen
pi_22564181
Wup, ik neem de afleveringen op. Toen een 'sms nu' spot begon dacht ik dat het derde reclameblok begon. Doordat het programma gewoon verder ging mis ik nu een gedeelte op mijn videoband. Ik heb overigens liever reclame dan dat ik voor programma's moet betalen, al vraag ik me wel af of de reclameblokken in het begin van het programma wel volgens de regels zijn. Het zou me niet verbazen als ze te dicht op elkaar zitten.

Frisk, ik heb het betreffende stuk opgezocht op de videoband en Matthias zegt inderdaad gat i.p.v. hart. Ik kende de uitdrukking niet. Ik vind ook dit een bijzondere quote. Betekent 'op zijn tenen getrapt' trouwens niet dat bij iemand een gevoelige snaar wordt geraakt terwijl 'in zijn gat gebeten' in deze context iets als verontwaardigd zijn betekent ?
pi_22564249
Komt er nou echt niemand op het idee om een alliantie te vormen tegen die 5 om ze systematisch een voor een eruit te werken? Of doen nederlanders/belgen dat gewoon niet? Als ik daar zat, had ik allang wat afspraken met wat mensen gemaakt. Ik vind het jammer dat dat vrijwel nooit gebeurt. De enige die ik dat heb proberen zien doen, was Mark uit ER2002, alleen die werd daardoor van het eiland geflikkerd, waarna de mensen met wie hij probeerde afspraken te maken gelijk erachteraan werden gekickt. Het zou echt veel meer als Survivor moeten worden. Ik vind het allemaal veel te soft.
pi_22568930
In zijn gat gebeten zijn betekent zoiets als in zijn eer gekrenkt zijn, op zijn ziel getrapt zijn...
Bij iemand een gevoelige snaar raken hoeft niet per sé negatief te zijn, of wel? Iemand op de tenen trappen heeft denk ik wel in ieder geval een negatieve connotatie.
Maar dat kan misschien verschillend zijn in Vlaanderen en Nederland he...
pi_22569339
Ik denk dat in zijn eer gekrenkt en op zijn ziel getrapt goed weergeven wat Matthias bedoelde. Een gevoelige snaar raken kan inderdaad ook positief zijn en was dus geen goed voorbeeld. Op zijn tenen trappen is mijns inziens iets dat je niet over jezelf zegt. Je zegt het over iemand als uit diens reactie op iets blijkt dat het hem hoog zit.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:04:18 #189
76339 woeshie
Let your mind go
pi_22573613
foutje (nevermind!)
pi_22587203
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 14:36 schreef Karliene het volgende:
Waar ik aan zat te denken:
het zou toch een verrassende wending zijn als Mitchell op het eiland komt en dat zij een van de moerasketiers mag wegstemmen van het eiland!

Zelf hoop ik niet dat het zo gaat, want ik vind de moerasketiers een leuk trio!
Op de boot zag je haar met (een) kip(pen) naast haar, denk dus dat het gewoon net als bij Shandinella een kwestie zij en de kippen houden of allebei weg... Ben benieuwd hoe het zal gaan
  woensdag 13 oktober 2004 @ 12:56:05 #191
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_22594759
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 23:48 schreef Arinna het volgende:

[..]

Op de boot zag je haar met (een) kip(pen) naast haar, denk dus dat het gewoon net als bij Shandinella een kwestie zij en de kippen houden of allebei weg... Ben benieuwd hoe het zal gaan
mijn voorspelling:

de vrouwen willen mitch er wel bij, mick weigert *ruzie* mick weigert nog steeds, mitch moet 't eiland verlaten.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 12:57:24 #192
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_22594782
en ik snap niet dat die vrouwen zo lomp doen, ze verpesten de hele sfeer terwijl ze weten dat mick gewoon een groot hekel heeft aan mitch.

voor dat eten hoeven ze 't echt niet te doen, die mensen hebben een visnet, een heel eiland om eten te zoeken, en ook hadden ze nog een beetje rijst. niet zeuren dus en de sfeer behouden!
pi_22595696
Het is weer net zoals in alle jaren: de grijze muizen komen t verst.

Die winnaar van vorige jaar, dat magere wijffie hebben we de hele ER 2003 niet in beeld gezien. Daardoor kan ze ook geen vijanden maken. En niemand is bang voor haar omdat ze 0 proeven wint. Behalve de beslissende proef uiteraard.

En zo zijn t allemaal grijze angsthazen.

Survival?

SLIJMEN LOBBYEN NETWERKEN gaat t bij ER om.

BAH
Life is a bitch
pi_22600335
Bah? zo gaat het in het "echte leven" toch ook?
Het is er een onderdeel van, maar OF het gebeurt dit jaar veel meer, OF er wordt dit jaar meer van uitgezonden. Ik had ook liever wat andere dingen erbij gezien nog....

En ik vind het echt een stel watjes bij mekaar, al die mensen die eruit zijn gestapt. Zeer irritant.
Natuurlijk is het zwaar, en natuurlijk is het heel vervelend als je heimwee hebt, maar dat weet je vantevoren.

Vooral die jeroen heb ik me aan geergerd, met zn irritante kutstem. "Ja, ik voel me hier gewoon niet helemaal 100% dus ik ga weg".

Ik vind marjolein niet vervelend, het is superdoorzichtig wat ze allemaald oet, en toch valt iedereen ervoor.
Frouke vind ik wel vervelend, luie verwende donder, en kelly ook. Kelly is dan nog wel een "lief meisje", dat is het type meisje waar je van nature wel symathie voor voelt ofzo, maar ze is ook gewoon lui. Frouke vind ik echt een grote zeikerd. Blegh.
pi_22622193
Hmmm uit dat filmpje voor vorige week komt Klaar niet zo slim naar voren: ze moet Mick gewoon zijn bloedwraak geven maar dan wél de deal maken dat hij dat maar bij één persoon mag doen. En of dat nou Mitch is of een andere Belg maakt niet uit.

Even ingaand op enkele opmerkingen hierboven: het lijkt wel of de rek een beetje uit de formule van het programma is. Ze weten elke keer weer gave proeven te bedenken en het verstekelingen-concept is een leuke variant opt het Duivelseiland van vorig jaar maar er gebeurt gewoon niks spannends meer. Vooral omdat beide kampen het qua eten gewoon te goed hebben gehad. Veel geklaag vanaf de eerste dag dat ze zo weinig te eten hebben maar de taferelen van vorig jaar in het Fatima-kamp waren echt heftiger!
Leave it to me. We're checking out.
pi_22637387
Wie is Peter
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:30:37 #197
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_22638728
http://www.expeditierobinson.vt4.be/b_peter.htm

Naam: Peter
Nationaliteit: Belgische
Leeftijd: 33 jaar
Sterrenbeeld: schorpioen
Beroep/studie: chocolatier

Hobby’s: lopen, fietsen, bureauwerk
Hoe vaak doe je aan sport: 2 keer per week
Droomvakantie: rondreizen met mobilhome
Goede eigenschappen: mezelf kunnen tegenkomen en toch doorgaan
Slechte eigenschappen: ik kan moeilijk bevelen opvolgen omdat ik ze in het dagelijks leven zelf geef

Waar ben je bang voor? /
Wat wilde je worden toen je klein was?
Chocoladeverkoper
Waarover praat je graag?
Over mijn zaken
Neem je snel leiding?
Soms te snel
Favoriete deelnemer 2003:
Jutta

is volgens mij niet zon boeiend personage
pi_22639456
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef brainiac11 het volgende:
http://www.expeditierobinson.vt4.be/b_peter.htm

Hobby’s: lopen, fietsen, bureauwerk
Hobby: bureauwerk
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen
Leave it to me. We're checking out.
pi_22656495
*tvp*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:01:07 #200
105476 Myddrin
Corpus adhuc Echo non vox erat
pi_22656992
Ben ik de enige die vindt dat Klaar Robinson moet worden? Oké, ze is dan mss niet de grootste teamspeler, maar ze staat wel erg principeel in haar schoenen (bv. toen ze gingen gaan roven, wilde zij nog ietsje achterlaten zodat ze toch nog iets te eten hadden) en ze weet ook wel wat survivallen is.

Mick vind ik dan weer de grootste zak van de expiditie. Hoe kan iemand zo uit zijn op wraak? Als die ooit echt brandweerman geweest is, dan bel ik niet naar de brandweer als m'n huis in brand staat.

Ik ben echt wel benieuwd naar wat er zal gebeuren eens met Mitch. Ik vind haar eigenlijk ook niet sympathiek. Aan de ene kant zou ik haar wel toelaten bij de Moerasketiers, als ze nog tegen het andere team zullen moeten strijden, is een extra kracht altijd handig, maar gaat dat wel boven de groepssfeer?
Ik hoop eigenlijk dat ofwel Mitch of Mick ofwel allebei zo vlug mogelijk uitliggen.

Het vriendengroepje zal nog interessant worden. Want als ze sowieso niet op elkaar gaan stemmen, dan zullen zij overblijven en zullen ze uiteindelijk wel op elkaar moeten stemmen. Zal wel voor zienswaardigheden zorgen...
Down there everything is so still and silent that it lulls me to sleep.
It's a weird lullaby and so it is; it is mine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')