Zijn we ook uitgenodigdquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
wanneer is de bruiloft?
ik denk dat thug2 dan een instelling verkloot heeft, rebooten helpt ook niet zeker?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:28 schreef -Mzraki- het volgende:
OMFG
M'n geluidskaart (?) begint een beetje raar te doen
Alles hoor ik nu in slowmotion, na in winamp duren 10 sec nu ongeveer 30
Eerst had ik het alleen in THUG 2, maar nu is het overal
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
eventjes proberenquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:34 schreef Tain het volgende:
[..]
ik denk dat thug2 dan een instelling verkloot heeft, rebooten helpt ook niet zeker?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Winamp opnieuw opstarten heeft het al gefixt
Ja maar als ik THUG 2 nu weer ga spelen wordt het zo meteen weer gefackt, daar kun je gif op innemen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet je het spel ook maar op een console spelen, daar is het ook voor bedoeldquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja maar als ik THUG 2 nu weer ga spelen wordt het zo meteen weer gefackt, daar kun je gif op innemen.
Truequote:Op maandag 11 oktober 2004 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet je het spel ook maar op een console spelen, daar is het ook voor bedoeld
een pc waarop je spellen goed kan spelen ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True
maar dat kost weer geld
Zo vrolijk...quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Middag
Moet je ook geen Star Wars spelletjes spelen...quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand die KOTOR heeft gespeeld? Ben nu al mijn items kwijt na dat gedoe met Malek ofzo.![]()
Ben nu een Jedi zonder fucking lightsaber...quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je ook geen Star Wars spelletjes spelen...
je shit zit toch gewoon in die containers vlak naast je als je verhoord bent door malak?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben nu een Jedi zonder fucking lightsaber...![]()
![]()
Dan ben je een neppe Jedi...z'n lightsaber is heilig en die mag ie niet verliezen, daar staat de doodstraf tegenover...quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben nu een Jedi zonder fucking lightsaber...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |