Jij welquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat doe ik ook![]()
Je zou het bijna denken hequote:Op maandag 11 oktober 2004 15:51 schreef taart het volgende:
[..]
is FOKken je werk![]()
wat vind je baas ervan?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he![]()
Die snapt dat ik het druk hebquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
wat vind je baas ervan?![]()
Succesquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb maar weer es gesolliciteerd...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he![]()
Dank uquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Succes![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die snapt dat ik het druk hebIk zit namelijk op een plek waar normaal 2 full time secretarresses zitten... Als ik laat merken dat ik het in mijn uppie aankan, word ik straks achterna gezeten door 2 boze secretaresses, dat moet ik toch zien te voorkomen, vindt je niet
![]()
Maar ze zijn wel leuk enquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die snapt dat ik het druk hebIk zit namelijk op een plek waar normaal 2 full time secretarresses zitten... Als ik laat merken dat ik het in mijn uppie aankan, word ik straks achterna gezeten door 2 boze secretaresses, dat moet ik toch zien te voorkomen, vindt je niet
![]()
Ach het is niet de eerste keer dat ik zoiets tegen komquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De inefficiëntie van het bedrijf in a nutshell
Ik heb het in het Engels aangeleverd, de arme schat heeft het vertaaldquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:23 schreef Tain het volgende:
GinaG had je ook zoveel te doen dat je dit zelf hebt getikt? http://games.fok.nl/news.php?newsid=970
of heeft Vagere_Hein je verhaaltje een beetje uitgebreid
Ze hebben al kinderen, eentje is getrouwd, de ander alleenstaande moeder ..... Maar de alleenstaande moeder klaagt constant over haar geldgebrek, aangezien jij nog geen baan hebt...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel leuk enverder?
Wat een zeikwijven zeg...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ze hebben al kinderen, eentje is getrouwd, de ander alleenstaande moeder ..... Maar de alleenstaande moeder klaagt constant over haar geldgebrek, aangezien jij nog geen baan hebt...
Ik ben ook vrijgezelquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een zeikwijven zeg...
I don't blame youquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach het is niet de eerste keer dat ik zoiets tegen kom![]()
Ben ooit nog eens na een opdracht door zo een typische secretaresse thuis gebeld, hoe durfde ik tijdens haar afwezigheid extra taken naar me toe te trekken, die zij nu moest overnemen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
I don't blame you
Whehe, damn, die mensen zijn dus écht luiquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben ooit nog eens na een opdracht door zo een typische secretaresse thuis gebeld, hoe durfde ik tijdens haar afwezigheid extra taken naar me toe te trekken, die zij nu moest overnemen.Heb haar verteld dat 1 uur werk op een dag toch wel weinig is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |