quote:Nadientje - zondag 10 oktober 2004 @ 19:01
zeg struikie ik heb met jouw vriendinnetje gechat
ik krijg er rare voorstellingen bijquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:G Demon is playing Fable.
Nero Nexium is playing Fable.
Rodie83 is playing Fable.
Zeus Nexium is playing Fable.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:17 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik krijg er rare voorstellingen bij
Primaquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Zullen we het maar met z`n tweeen vollullen dan
Leuk he tegen jezelf pratenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:27 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Prima![]()
Prima, dan zijn we al met 23 man. Gezelligquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Leuk he tegen jezelf praten
Zal ik ook me 20 kloons gebruiken
mijn fable-lover staat er niet tussenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja gezelligquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Leuk he tegen jezelf praten
Zal ik ook me 20 kloons gebruiken
Als zijn msn niet aan staat kan ik niet zien oftie aan het spelen isquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:30 schreef Toadette het volgende:
[..]
mijn fable-lover staat er niet tussen
die heeft tie toch wel aan???quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als zijn msn niet aan staat kan ik niet zien oftie aan het spelen is
dat komt pas na 23.00quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Heeeeeeeeeee, der is geen fuck op de tv
zal welquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan heeft tie live-aware uitstaan
maar jouw vriendinnetje doet dat toch niet...quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Gezellig zo he, die gamende vriendjes
Over 3 kwartier Zoolander man!quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Heeeeeeeeeee, der is geen fuck op de tv
Nee die`s werkenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:43 schreef Toadette het volgende:
[..]
maar jouw vriendinnetje doet dat toch niet...
ik krijg bijna medelijden met jequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee die`s werken
En er is niks op tv, en heb geen games meer om te spelen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:51 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik krijg bijna medelijden met je
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Leef jij ook nog ja
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Over 3 kwartier Zoolander man!
dag Kerretje!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Prettige avond Chantal& Struik
Leuk voor je vrouwtjequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hele weekend gewoon gegamed.
Mzzls pikquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Prettige avond Chantal& Struik
Ze was ziekquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Leuk voor je vrouwtje
Aso![]()
M`n kuiken wilde niet mee, en die chick reed op der eigen motorquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze was ziek
En wie gaat er hier de hele dag motor rijden met een vreemde chick achterop?
*Op regen hoopt*quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef Quinny het volgende:
Dit is een oproep aan alle vrouwen die nu Fable-weduwe zijn, aan alle kinderen die Fable-wees zijn en aan alle ouders die nu Fable-kinderloos zijn.
We moeten het niet langer meer pikken. Wij hebben ook recht op aandacht [afbeelding] . Daarom roep ik nu alle vrouwen, kinderen en ouders op om volgend weekend de xbox en fable voor twee dagen opstraat te zetten. Het moet een weekend zijn zoals het moet zijn. Een weekend van aandacht
Hai trouwens [afbeelding]
Planquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef Quinny het volgende:
Het moet een weekend zijn zoals het moet zijn. Een weekend van aandacht
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
*Op regen hoopt*
Ik zit met m`n kuiken dan vrijdags t/m maandags in Centerparksquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef Quinny het volgende:
Dit is een oproep aan alle vrouwen die nu Fable-weduwe zijn, aan alle kinderen die Fable-wees zijn en aan alle ouders die nu Fable-kinderloos zijn.
We moeten het niet langer meer pikken. Wij hebben ook recht op aandacht [afbeelding] . Daarom roep ik nu alle vrouwen, kinderen en ouders op om volgend weekend de xbox en fable voor twee dagen opstraat te zetten. Het moet een weekend zijn zoals het moet zijn. Een weekend van aandacht
Dan moet toadette maar eerst even je bagage checken. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat er een spelcomputer mee op vakantie gaatquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plan
Wij gaan toch een weekend naar de Ardennen.
Hai![]()
![]()
Haiquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef Quinny het volgende:
Zooooooooooo waarquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet toadette maar eerst even je bagage checken. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat er een spelcomputer mee op vakantie gaat
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:42 schreef Quinny het volgende:
We moesten trouwens net wel even lachen en bijkomen van de schrik.
Daan is niet zo lekker (waarschijnlijk weer een tandje) en wilde maar niet gaan slapen. Dus we hadden hem maar even mee naar beneden genomen, want we wilde eigenlijk ook eens gaan eten. Daan even gezellig in de kinderstoel erbij. Heeft nog lekker een danootje gegeten. En wij toen klaar waren en de tafel gingen afruimen, mocht die nog even in zijn stoeltje Telletubbies kijken. Komen we terug uit de keuken zien we Daan doodstil naast zijn stoeltje liggen![]()
Gelukkig zagen we al snel zijn beentje weer bewegen. Was die eikel gewoon naast zijn stoeltje gaan liggen en in slaap gevallen
Stom dat zijn we vergeten te doenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daantje
Pic please
Ik heb een beter plan, maar dat kan ik hier niet vertellenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hai
je hebt groot gelijk Quinny. Trek gewoon die stekker eruit ofzo![]()
![]()
Vriend van me neemt zijn PS2 meequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:34 schreef Quinny het volgende:
Dan moet toadette maar eerst even je bagage checken. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat er een spelcomputer mee op vakantie gaat
Je bent hopeloos, ik geef het opquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vriend van me neemt zijn PS2 meeWij de dansmat!
Nadinequote:Op zondag 10 oktober 2004 21:45 schreef Nadientje het volgende:
heb ik weer een mailtje met de passmailerwaarom ik niet heb gevraagd
ppppppppppproest die smiliequote:Op zondag 10 oktober 2004 20:29 schreef Quinny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewerkt. Ok. Dat viel mee. Loonstrook gezien. He, geen zondag toeslag gehad. He, weer geen nastorting.
Ik krijg nu nog bijna 600 euro van de Mac. Morgen maar weer bellen![]()
Scheldwoordjes, niet voor kleine kinderen:Serieus? Je krijgt gewoon nog 600 euro van je werkgever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog 300
Zoveelste keer dat er deels wordt betaaldBen het zo spuugzat
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
omdat ik tegen jou aan het praten was en zij achter de pc zatquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nadine![]()
waarom msn jij met mijn kuiken![]()
![]()
En had ze nog een leuke roddel over Struikroverquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:19 schreef Nadientje het volgende:
[..]
omdat ik tegen jou aan het praten was en zij achter de pc zat
Jij ook nog dusquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Serieus? Je krijgt gewoon nog 600 euro van je werkgever?
Ik nog 300
Zoveelste keer dat er deels wordt betaaldBen het zo spuugzat [afbeelding]
Scheldwoordjes, niet voor kleine kinderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ZOveel scheldwoorden voor zo'n klein ventje
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Scheldwoordjes, niet voor kleine kinderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Yupquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij ook nog dusWat is dat toch tegenwoordig? 7 jaar trouwe dienst en je wordt eigenlijk gewoon aan de kant gezet, ze betalen te weinig, roosteren je minimaal in.
Maar mij ontslaan neeeeeeeeee, dat doen ze niet, want dat is te duur.
Sorry Quinnyquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag ik meedoen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry QuinnyNormaal kan ik me wel inhouden, maar ik ben ondertussen al een maand bezig om mijn geld te krijgen, en elke keer hoor ik "ja, het is zo druk op de administratie" of "ja, deze week was ik bezig met de voorbereidingen voor dit of dat"
Ik ga ruiten ingooien denk ik
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:19 schreef Nadientje het volgende:
[..]
omdat ik tegen jou aan het praten was en zij achter de pc zat
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
En had ze nog een leuke roddel over Struikrover
Nee, dat zien ze op de cameraquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mag ik meedoen?![]()
Denk dat als ik jou gooi heel wat teweeg breng![]()
Ik begrijp het wel hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry QuinnyNormaal kan ik me wel inhouden, maar ik ben ondertussen al een maand bezig om mijn geld te krijgen, en elke keer hoor ik "ja, het is zo druk op de administratie" of "ja, deze week was ik bezig met de voorbereidingen voor dit of dat"
Ik ga ruiten ingooien denk ik
Ohjee word je al bangquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Laatst zat er iemand te kotsen bij Diene, misschien ook een idee?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor
ik zal alleen geen ruit ingooien, maar gewoon een keer de frituurpan aan laten staan![]()
Idee.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor
ik zal alleen geen ruit ingooien, maar gewoon een keer de frituurpan aan laten staan![]()
Of hij gooit in alle milkshake's een flinke scheut laxeermiddelquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Laatst zat er iemand te kotsen bij Diene, misschien ook een idee?
Nieuwe frietsaus
Mag je als 15-jarige niet meer achter de kassa dan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Idee.
Alle andere ideeën hoor ik ook graag btw. De Arbo bellen omdat er op zaterdag 15 jarigen achter de kassa staan is ook al een optie. Per 15 jarige kost ze dat 3000 euro
Met de regelmaat bestellingen niet aanslaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Of hij gooit in alle milkshake's een flinke scheut laxeermiddel
idd Mega kasverschillen maken, vinden ze vaak ook niet zo leukquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met de regelmaat bestellingen niet aanslaan
Slaap ze hooliquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Slapen
Quinny, Nadine![]()
![]()
Ker![]()
Noot![]()
Niet meer nee.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mag je als 15-jarige niet meer achter de kassa dan?
Oh wist ik nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet meer nee.
ik kom er aanquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:49 schreef Quinny het volgende:
Ik ga ook maar eens ons ,grote en ohzo lege, bed in mijn uppie opwarmen![]()
doeiii![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:42 schreef Quinny het volgende:
We moesten trouwens net wel even lachen en bijkomen van de schrik.
Daan is niet zo lekker (waarschijnlijk weer een tandje) en wilde maar niet gaan slapen. Dus we hadden hem maar even mee naar beneden genomen, want we wilde eigenlijk ook eens gaan eten. Daan even gezellig in de kinderstoel erbij. Heeft nog lekker een danootje gegeten. En wij toen klaar waren en de tafel gingen afruimen, mocht die nog even in zijn stoeltje Telletubbies kijken. Komen we terug uit de keuken zien we Daan doodstil naast zijn stoeltje liggen![]()
Gelukkig zagen we al snel zijn beentje weer bewegen. Was die eikel gewoon naast zijn stoeltje gaan liggen en in slaap gevallen
In ieder geval mijn respect, voor het feit dat je hem kunt optillen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mag ik meedoen?![]()
Denk dat als ik jou gooi heel wat teweeg breng
Huilie, hele weekend Fable kunnen spelen en nu alweer klagenquote:Op maandag 11 oktober 2004 06:35 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Dit leven
quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:15 schreef Bastard het volgende:
He lekker
Weekend was zo om... deze week word een slechte gameweekquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:15 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Huilie, hele weekend Fable kunnen spelen en nu alweer klagen
Mazzelpik, ik zit hier nog minstens 1 jaarquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:25 schreef Magneet het volgende:mogguh, laatste week deze hell
Was ik het niet die je tot 2x toe heeft verwarmt ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:49 schreef Quinny het volgende:
Ik ga ook maar eens ons ,grote en ohzo lege, bed in mijn uppie opwarmen![]()
doeiii![]()
![]()
Je zegt de juiste naam !quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis Albion...
Weer scheten in bed gelaten gijs..quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was ik het niet die je tot 2x toe heeft verwarmt ?![]()
Ik heb even met google gezocht voor de zekerheid!quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:37 schreef Chocobo het volgende:
Je zegt de juiste naam !![]()
Het leek met eerst een RPG zonder diepgang, en dat is het ook. Zo moet je het ook niet benaderen. Het is meer een uitgebreide Mark of Kri.quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Wel heel apart die switch van je Strol,....... waarom vond je het in eerste instantie niks dan ? De cijfers liegen er toch niet om![]()
![]()
Voor kerst heb ik wel uitgespeeld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:11 schreef Gaaaast het volgende:
Heeft iemand `m al uit? Kan ik `m lenen
Mooi, dan heb ik 2 weken vrijquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor kerst heb ik wel uitgespeeld.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:24 schreef Ker_Plunk het volgende:ik haat me leven
Ik haat jouw leven ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:24 schreef Ker_Plunk het volgende:ik haat me leven
Wat zag je er weer lekker uit gisterquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zag je er weer lekker uit gister
Foto's genomen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:25 schreef Chocobo het volgende:
Wat zag je er weer lekker uit gister
Zonder diepgang ? Daar heb ik hem nog te weinig voor gespeeld. Vind het tot nu toe echt SUBLIEM !!quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het leek met eerst een RPG zonder diepgang, en dat is het ook. Zo moet je het ook niet benaderen. Het is meer een uitgebreide Mark of Kri.Maar het spel is wel helemaal af! Die muziek, die voice acting, die graphics...
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:24 schreef O-Ren het volgende:
doei doei werken!
![]()
![]()
STTTRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb even met google gezocht voor de zekerheid!
Nee Gijs, maar ze was weer sexy.... de lange blonde haren, zwarte jas en Anastacia bril deden hetquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto's genomen?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
werkze lieverd
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Het is een fantastisch spel hoor gijs...quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het leek met eerst een RPG zonder diepgang, en dat is het ook. Zo moet je het ook niet benaderen. Het is meer een uitgebreide Mark of Kri.Maar het spel is wel helemaal af! Die muziek, die voice acting, die graphics...
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
die dikke staat denk ik nog in de file!![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... heerlijk .... en hij moest om 08.00 uur beginnen toch
![]()
Mede-chubberd!quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:27 schreef silver-surfer het volgende:
STTTRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Bedoel qua verhaal en vechten. Het is geen FF.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Zonder diepgang ? Daar heb ik hem nog te weinig voor gespeeld. Vind het tot nu toe echt SUBLIEM !!
Prettige vakantie lieverd!quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:38 schreef Nadientje het volgende:
nog 7 uutjes en dan vliegen we
[..]
![]()
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:38 schreef Nadientje het volgende:
nog 7 uutjes en dan vliegen we
Fok heeft er hier ook een tijdje uit gelegen...quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
ben er al een tijdje.....
tering typhus klote hoeren internet is hier fucking traag![]()
![]()
![]()
![]()
edit: laat maar heb het al gelezenquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:48 schreef chibibo het volgende:
Superman is niet meer...
Dag lieverdquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:32 schreef Nadientje het volgende:
quin en choen de rest tot over 8 daagjes
![]()
ja tuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag lieverd
Zal je aan ons denken als je lekker ligt te bakken in de zon
Moguquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:30 schreef Quinny het volgende:
Dag schatjes
Gijijijijijs briljant hequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Fable .....![]()
![]()
Heel veel plezier Dientje ... geniet ervanquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
eindelijk even rust ... lekker eten en zonnen
Hoe dan ???quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Fok heeft er hier ook een tijdje uit gelegen...
Superman idd![]()
Hai schatquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mogu![]()
Zoooooo verslavend zooooooo verliefdquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijs briljant he![]()
Je blijft het spelen
Geniet er maar lekker van danquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
Dit geld dus dan ook voor jou kind en vriendinquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:42 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Zoooooo verslavend zooooooo verliefd
Hartstilstandquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Hoe dan ???
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai schat
Was Sjo nog een beetje te genieten vanmorgen in de auto? Bij mij niet namelijk. Was helemaal sjachie omdat zijn broek nog nat was die Daan gisteren nat had gemaakt met badderen
Nee ik heb niets gemerkt... hij had alleen geen zin as usualquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai schat
Was Sjo nog een beetje te genieten vanmorgen in de auto? Bij mij niet namelijk. Was helemaal sjachie omdat zijn broek nog nat was die Daan gisteren nat had gemaakt met badderen
Geniet er maar van héquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
Ja alles gaat lekker. Alleen Daan is een beetje ziekjes. Had vannacht gespuugd en heeft een beetje koorts .quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]wat een respect Daan.
alles goed Quinny?
ja dat klopt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef Gaaaast het volgende:
Werkt bij jullie de msn ook niet meer
ik heb msn hier lokaal draaien.... zal ik em mailen naar je??quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef Gaaaast het volgende:
Werkt bij jullie de msn ook niet meer
Veel plezier schoonheidquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
Wat ist? Ben je boos dat je als neger geboren bent?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ist? Ben je boos dat je als neger geboren bent?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
WAT EEEEEEEEEEEEEEN RESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCCCCCCCCCTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef Quinny het volgende:
Ik had Daan vanmorgen na het douchen lekker een kruippak aan gedaan zonder te weten dat Superman overleden is.
[afbeelding]
Ik wist het echt niet vantevoren
Wat een gaaf ding zegquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef Quinny het volgende:
Ik had Daan vanmorgen na het douchen lekker een kruippak aan gedaan zonder te weten dat Superman overleden is.
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Een chromosoom missen is nooit grappig he...quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat ist? Ben je boos dat je als neger geboren bent?![]()
*kuch* H&M toch???quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
yepquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*kuch* H&M toch???
kheb daar laatst voor mijn neefje precies dezelfde gekocht.... zoooo gaaf![]()
![]()
jij bzz bzz bzz zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zin om Fable te spel potverdorie!
Je internet doet het weerquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij bzz bzz bzz zijn?
![]()
of je bent al redelijk geïntegreerd daar in de Ghetto![]()
![]()
![]()
Nee dusquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je internet doet het weer... of is fok weer de enige site die het doet
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffffff....
Hé lekker, een zonnestraal.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef O-Ren het volgende:
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hé lekker, een zonnestraal.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:32 schreef O-Ren het volgende:
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee dus
ik probeer hem te stimuleren om het snel aan je te vragen, speel nu mee!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:35 schreef O-Ren het volgende:
sorry
ik wacht nog steeds op een aanzoek van mijn neger
![]()
Huiliequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
tering kut verbinding![]()
![]()
Hoe bedoel je "druk uitoefenen"quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Donkey Konga in de brievenbus...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga van mijn balkon af springen
Dat onbegrip van die vrouwen allemaalquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga van mijn balkon af springen
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat onbegrip van die vrouwen allemaalEn maar klagen dat mannen vrouwen niet begrijpen
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat onbegrip van die vrouwen allemaalEn maar klagen dat mannen vrouwen niet begrijpen
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
En maar klagenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:59 schreef O-Ren het volgende:
werken
![]()
Ik wil die postbode wel eens zien die die trommels door een brievenbus wil krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Donkey Konga in de brievenbus...
quote:Subleagues
Gijsjes Racing
Deelnemers
User Punten
Gaaaast 5807
Magneet 5659
kepler 5239
Bastard 5140
Notorious_Roy 4453
mr_Brown 4253
je verveelt je zekerquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:40 schreef Gaaaast het volgende:
Lang geleden dat ik hier gekeken heb zeg![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
je verveelt je zeker![]()
ik heb trek in een koppie theequote:Op maandag 11 oktober 2004 13:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
je verveelt je zeker![]()
quote:Chef tegen te laat gekomen medewerker: "Je bent deze week al voor de vierde keer te laat !!! Wat concludeer je daaruit ? "
Werknemer: " Het is donderdag !! "
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:09 schreef Gaaaast het volgende:
Deze is zooooooooooo voor Brown![]()
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb trek in een koppie thee![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:09 schreef Gaaaast het volgende:
Deze is zooooooooooo voor Brown![]()
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Ben tot 4 uur nog man vrij
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Damn!!!! ik moet tot 17.45 werken......![]()
hmmmm wacht eens.... [afbeelding]
Hij gaat toch Fable spelende homo
dusssss..........
whehehehhehehequote:Op maandag 11 oktober 2004 14:55 schreef Quinny het volgende:
[..]dat lampje
Nee hij mag geen Fable spelen [afbeelding]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Over mijn lijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee hij mag geen Fable spelen [afbeelding]
Troost je Gijs, tegen de tijd dat jij hem hebt hebben wij hem al allemaal uitgespeeld en gaan we flink Plunken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tyfus FRS
Eerst de Mc en nu de FRS ! Geen Fable Gijs ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tyfus FRS
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Over mijn lijk
FOK is ook snel met sturen van gewonnen games.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tyfus FRS
Iedereen heeft alles alquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:30 schreef SailingAce het volgende:
[..]
FOK is ook snel met sturen van gewonnen games.
Oh ik moet mn bek er over houden ook.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen heeft alles alAlleen Second Sight is een probleem, dat weet jij ook
NIet zeuren, anders vraag ik wel of Subtle hem naar mij stuurt.
Ja.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh ik moet mn bek er over houden ook.
He lekker, dat leven van mij, win je es wat (wat eigenlijk niet kan in mijn leven) en dan krijg je dit.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
Nee, maar ff serieus, wij balen er ook vanCodemasters belooft dingen die ze helemaal niet zelf kunnen regelen
Dat is gewoon niet tof naar ons en de users toe.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh ik moet mn bek er over houden ook.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
He lekker, dat leven van mij, win je es wat (wat eigenlijk niet kan in mijn leven) en dan krijg je dit.
terechtquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Naja zeg hahahaquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:32 schreef Nadientje het volgende:
quin en choen de rest tot over 8 daagjes
![]()
www.werk.nlquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Echt, op dit soort dagen heb ik echt een kut leven
2 uurtjes slapen en dan op je werk komen wat je o zo haat
Ga de hele avond naar werk zoeken
Ja het is werk..quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ben daar al aan het zoeken
Hoe gaat het op jou werk?
Krijg steeds meer hekel aan motorrijders.. ze knallen je maar voorbij in de file, vaak zie ik ze pas als ze voorbij zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:13 schreef -Struikrover- het volgende:
motorrijden........snotverkouden
![]()
10 min geloof ik , gisteren gedaan. 48 mb ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:19 schreef Bastard het volgende:
Die service pak 2 update duurde bijna wel een half uur geloof ik
Heb alleen die vuurmuur uitgezet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:55 schreef Magneet het volgende:
vergeet niet de standaard firewall, pop-up blocker, security center service en de download blocker uit te zetten ( die laatste bij security settings ergens in IE )
die fucking pupup blocker blocked echt alles ook waar ik om vraag en dat security center blijft maar zeuren dta ik geen firewall heb NEE VIND JE HET GEK IK VIND ME ROUTER VEILIG GENOEG KUTDINGquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb alleen die vuurmuur uitgezet.
Ik kom niet zo vaak op pornopagina's dus heb eigenlijk ook geen last van popupsquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
die fucking pupup blocker blocked echt alles ook waar ik om vraag en dat security center blijft maar zeuren dta ik geen firewall heb NEE VIND JE HET GEK IK VIND ME ROUTER VEILIG GENOEG KUTDING
de intranetsite van me baas geeft een popup als ik wil selecteren bij welk project ik heb gezeten zelfs die werkt niet goed. Je kan beter de googlebar installeren en die als popup blocker laten werkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op pornopagina's dus heb eigenlijk ook geen last van popups
Of je geeft aan dat popups op de site van je baas wel zijn toegestaan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:59 schreef Magneet het volgende:
de intranetsite van me baas geeft een popup als ik wil selecteren bij welk project ik heb gezeten zelfs die werkt niet goed. Je kan beter de googlebar installeren en die als popup blocker laten werken
als ik ergens op klik wil ik gewoon niet dat dat geblokkeerd word, de popup blokker van de googlebar of mozilla firefox ( de laatste werkt exact synergy helaas niet mee daarom dus IE ) doen dat stukken beterquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Of je geeft aan dat popups op de site van je baas wel zijn toegestaan.
Geen idee, nog nooit met de Google bar of Firefox gewerkt, maar ik heb tot nu toe geen klachten over de popup blocker van IE . Waarschijnlijk klik je gewoon niet hard genoeg.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:36 schreef Magneet het volgende:
als ik ergens op klik wil ik gewoon niet dat dat geblokkeerd word, de popup blokker van de googlebar of mozilla firefox ( de laatste werkt exact synergy helaas niet mee daarom dus IE ) doen dat stukken beter
MENINGquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
als ik ergens op klik wil ik gewoon niet dat dat geblokkeerd word, de popup blokker van de googlebar of mozilla firefox ( de laatste werkt exact synergy helaas niet mee daarom dus IE ) doen dat stukken beter
kan je ook uitzetten, n00bquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
die fucking pupup blocker blocked echt alles ook waar ik om vraag en dat security center blijft maar zeuren dta ik geen firewall heb NEE VIND JE HET GEK IK VIND ME ROUTER VEILIG GENOEG KUTDING
Ben je al 2 jaar niks aangekomen of afgevallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
20 januari bestaan we 2 jaar in de huidige vorm
ding staat uit, gewoon de service ge-disabled doet verder toch niks en dan vreet hij ook geen resources. Ik weet goed zat hoe ik mijn pc moet beveiligen en MS moet zich niet mer dergelijke dingen bezig houden maar gewoon blijven alle security leaks fixen ipv met dit soort shit aan komen zetten.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:03 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je ook uitzetten, n00b
klik op de ballon, en dan instellingen dienstmeldingen security center
kan je het uitzetten.
Geen dank
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 06:45 schreef Bastard het volgende:
Ben je al 2 jaar niks aangekomen of afgevallen
Ja ik ook.. van het weekend weer pas denk ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh trouwens
*zin in Fable heeft*
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
ding staat uit, gewoon de service ge-disabled doet verder toch niks en dan vreet hij ook geen resources. Ik weet goed zat hoe ik mijn pc moet beveiligen en MS moet zich niet mer dergelijke dingen bezig houden maar gewoon blijven alle security leaks fixen ipv met dit soort shit aan komen zetten.
jij wel ja. Maar 90% van de Nederlanders niet. Dus wat dat betreft is het wel een goede zaak van Microsoft doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
ding staat uit, gewoon de service ge-disabled doet verder toch niks en dan vreet hij ook geen resources. Ik weet goed zat hoe ik mijn pc moet beveiligen en MS moet zich niet mer dergelijke dingen bezig houden maar gewoon blijven alle security leaks fixen ipv met dit soort shit aan komen zetten.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 06:47 schreef Bastard het volgende:
MY RODIE, MY FREEDOM!!
WTF!!!!!!!!!!! Wat is datquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!! Wat is dat![]()
![]()
Een bloedzuiger![]()
![]()
Nou nee... ik heb een hoop fantasie maar ik zie eeecht geen theepot in de vorm van hitlers hoofd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat zie jij dan??? volgens mij is het een plaatje van een theepot in de vorm van het hoofd van Hitler??
Volgens mij maakt het niet uit wat Microsoft doet, men zeurt er toch wel over. Eerst was het "omg Windows is zo onveilig, waarom doet MS niks aan security?". Nu hebben ze eindelijk serieuze stappen gemaakt om de veiligheid te verbeteren, en dan is het "omg MS weet niks van security waarom houden ze zich daar mee bezig?"quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:22 schreef Magneet het volgende:
En dat als je net wakker bentquote:
Die littekens.quote:
HEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die littekens.
Oakvale
Hee die lijkt wel wat op mij.. ik heb alleen nog een tattoe en een langere baardquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:28 schreef silver-surfer het volgende:![]()
Ik heb een huis gekocht in Oakvale![]()
Casa Chickenchaser noem ik het
Burnout 3 is zeker een cool spel!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb Burnout 3 gisteren gespeeld wat een cool spel![]()
![]()
is dat ook nog interessant??of is dat alweer achterhaald
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
Burnout 3 is super. Speel het zo af en toe nog wel eens tegen Kepler (alleen nu niet omdat zijn internet fucked is). Geniaal spel. Alleen de singleplayer is al de moeitequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te gamen !A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
hij is echt leuk ja..... ben een beetje aan het kijken wat voor soort games ik leuk vindquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Vond je hem leuk.... gewonnen op fok maar nog niet gespeeld
Die crashes zijn wel gaaf he
Iedereen vind dit leuk, behalve extreem realistische race freaksquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij is echt leuk ja..... ben een beetje aan het kijken wat voor soort games ik leuk vindben niet zo'n gamer
en dit vind ik wel leuk.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Surfer ? Heb je nu al die unblockable move gedaan met Fable.... als je zwaard oplicht ? Snap niet dat je dat niet in de training gezien hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te gamen !ben je vrij????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |