Ja, dat ga ik doen! Op een retedrukke zaterdag de manager aanspreken waarom de boontjes ¤ 0,05 teveel kosten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef HPoi het volgende:
Spreek de manager er eens op aan ofzo.![]()
![]()
Lijkt mij top iid!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:53 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen! Op een retedrukke zaterdag de manager aanspreken waarom de boontjes ¤ 0,05 teveel kosten.
Dit houd in dat je niet alleen bij de AH genaa#t wordt maar over al.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zie> Prijzen in supermarkten 'stiekem' verhoogd
Als er per maand 1500 bliken ( is alleen een voorbeeld ) bonen word verkocht...quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:53 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen! Op een retedrukke zaterdag de manager aanspreken waarom de boontjes ¤ 0,05 teveel kosten.
Waar moeten ze het dan van doen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:00 schreef Ludacriss het volgende:
dus dat is ook weer lekkere inkomsten voor hun.
Vind het niet erg als ze er minder in de verpakkingen doen maar dan moeten ze er niet ACTIE of SUPER AANBIEDING er bij neerzetten zodat het lijkt alsof je er minder voor betaald dan je normaal doet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:03 schreef Bayer het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan van doen?
Dat is nou marketing.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Vind het niet erg als ze er minder in de verpakkingen doen maar dan moeten ze er niet ACTIE of SUPER AANBIEDING er bij neerzetten zodat het lijkt alsof je er minder voor betaald dan je normaal doet.
Dan loop je al 5 jaar met oogkleppen rond, want dit is niets nieuws. Dit gebeurt ook met nieuwe verpakking of met 25% extra. Je krijgt dan meestal 25% lucht extra of minder per verpakking voor dezelfde prijs. Dat is al jaren het geval. Bij de AH gebruiken ze hetzelfde principe nu dus voor hun prijzenoorlog, de Jumbo daarintegen gooit dingen in de aanbieding die geen hond koopt, of waarop een grote winstmarge zit. Dus eigenlijk spelen ze allemaal vals.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef HPoi het volgende:
(ohja, en ik weet dit omdat ik bij AH werk (al vijf jaar ong.) en ik de prijskaartjes heb helpen vervangen) Spreek de manager er eens op aan ofzo.![]()
![]()
Als je daar boodschappen doet scheelt het vaak maar een stuiver en je houdt je buurtsuper overeind. Goede zaak, buurtsupers zijn okay!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:29 schreef slakkie het volgende:
de buurt super als bij de lokale kleine zelfstandige.
Wees niet te blij, mijn buurtsuper is gewoon de C1000. Helaas zit ik in een f*cking Ahold buurt. 2 AH en een C1000. De groenteboeren, slagers en visboeren zijn wel blij met me.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:32 schreef Bayer het volgende:
[..]
Als je daar boodschappen doet scheelt het vaak maar een stuiver en je houdt je buurtsuper overeind. Goede zaak, buurtsupers zijn okay!
ja de bovenkanten zijn erafquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:24 schreef Frenkie het volgende:
het was me al opgevallen. De shoarmabroodjes zijn de helft kleiner..
Zo hoort het. Het kost me wat meer moeite en tijd maar ik moet er niet aan denken dat dit soort detailhandel verdwijnt. De super haalt het toch niet bij de echte bakker of slager?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:37 schreef slakkie het volgende:
De groenteboeren, slagers en visboeren zijn wel blij met me.
Betrekt jouw buurtsuper zijn producten niet gewoon van het C1000 distributiecentrum?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:37 schreef slakkie het volgende:
mijn buurtsuper is gewoon de C1000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |