idd, ga ergens bij, maakt niet eens zoveel uit waarbij, dan leer je vanzelf nieuwe mensen kennen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:43 schreef Evertje het volgende:
advies. Misschien sporten ofzo, en dan zeker een teamsport kan dan wat makkelijker zijn.
probleem is dan wel dat jij tenminste nog gevraagd wordt (dat zal bij sabrina dus niet zo zijn). Ik ken voor mezelf periodes dat ik niet eens gevraagd werd en dan hol je overal maar achter aan. En dan ga je je vanzelf een beetje afzonderen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:44 schreef hellmondunited het volgende:
na afgelopen jaar heb ik voor mezelf het besluit genomen om niet meteen nee te zeggen maar gewoon te gaan, ookal heb ik echt geen zin. daardoor heb ik nu veel meer contacten dan voorheen en gaat het wel de goeie kant uit.
Ja Evertje je hebt gelijk. Ik wordt niet gevraagd, dus wordt moeilijk dan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:47 schreef Evertje het volgende:
[..]
probleem is dan wel dat jij tenminste nog gevraagd wordt (dat zal bij sabrina dus niet zo zijn). Ik ken voor mezelf periodes dat ik niet eens gevraagd werd en dan hol je overal maar achter aan. En dan ga je je vanzelf een beetje afzonderen.
Ik zal nog maar eens dansles opnoemenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja Evertje je hebt gelijk. Ik wordt niet gevraagd, dus wordt moeilijk dan.
Ja sporten kan een optie zijn, alleen doe ik aan sport. Ik merk toch wel dat ze daar niet komen om vrienden te maken. Ze komen om te sporten en niet voor hele verhalen. Ja een goededag e.d. kan ervan af.
Ja dansen zou inderdaad kunnen, maar of dat echt voor mij wat is, denk het niet, maar zal het in me achterhoofd houden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:56 schreef Henk_sjoerd het volgende:
[..]
Ik zal nog maar eens dansles opnoemen
Heeft heel erg voor mij geholpen. Onze groep kwam er ook voor de gezelligheid. Was echt tof.
als je al kan dansen wordt het wat lastig
heb ook van die periodes gehad.. ben een tijd flink gepest en tja toen ben ik zelf maar mensen gaan opzoeken door (de vaak genoemde tip) te gaan sportenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:47 schreef Evertje het volgende:
[..]
probleem is dan wel dat jij tenminste nog gevraagd wordt (dat zal bij sabrina dus niet zo zijn). Ik ken voor mezelf periodes dat ik niet eens gevraagd werd en dan hol je overal maar achter aan. En dan ga je je vanzelf een beetje afzonderen.
wat voor sport doe je nu dan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja Evertje je hebt gelijk. Ik wordt niet gevraagd, dus wordt moeilijk dan.
Ja sporten kan een optie zijn, alleen doe ik aan sport. Ik merk toch wel dat ze daar niet komen om vrienden te maken. Ze komen om te sporten en niet voor hele verhalen. Ja een goededag e.d. kan ervan af.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, DE tip is wat mij betreft toch mensen opzoeken die een beetej dezelfde dingen leuk vinden. Toen ik ging studeren kreeg ik ineens allemaal mensen om me heen die net zulke nerds waren als ik, en vanaf toen ging het een stuk beter als bv. op de middelbare school. Via internet is ook een tip, ga bijvoorbeeld eens kijken op fansites van bands die je leuk vind, vaak zijn er meeting van fangroepen, dan hoeft het echt niet gelijk een hele dag alleen maar hun muziek luisteren te zijn, maar gewoon eens leuk uit kan daar ook bij horen. Of ga naar een fok!meeting bijvoorbeeld
fansite van mn favoriete band bezoek ik dagelijks, maar om nu alleen naar een meeting in london te gaan, dat is me net iets teveel.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, DE tip is wat mij betreft toch mensen opzoeken die een beetej dezelfde dingen leuk vinden. Toen ik ging studeren kreeg ik ineens allemaal mensen om me heen die net zulke nerds waren als ik, en vanaf toen ging het een stuk beter als bv. op de middelbare school. Via internet is ook een tip, ga bijvoorbeeld eens kijken op fansites van bands die je leuk vind, vaak zijn er meeting van fangroepen, dan hoeft het echt niet gelijk een hele dag alleen maar hun muziek luisteren te zijn, maar gewoon eens leuk uit kan daar ook bij horen. Of ga naar een fok!meeting bijvoorbeeld
Oh heb hiervoor bij een ander forum gezeten en werden ook wel meetings georganiseerd hoor, maar ben ook wel wat verlegen. Dus moet wel mensen hebben waar ik al een beetje mee op kan schieten en vond dat daar zeer beperkt. Vandaag post ik hier voor het eerst, eerst meegelezen. Maar ja misschien in de toekomst wel een idee om naar een meeting te gaan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:50 schreef Evertje het volgende:
[..]
fansite van mn favoriete band bezoek ik dagelijks, maar om nu alleen naar een meeting in london te gaan, dat is me net iets teveel.
en een fokmeeting, zal 30 okt wel zien of dat ook een goede tip voor jou is
Ik heb zelf ook een fulltime baan en merk sindsdien ik van school af ben ook steeds minder contact had. School is de juiste plek voor contact, vind ik dan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ The _Cyberspace: ja ik doe ook wel dingen die ik leuk vind, laat me niet sturen om zo iets te doen wat ik niks vind.
Ik werk btw, dus geen studie.
Die opmerking krijg ik ook vaker als ik mijn verhaal aan iemand doe.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:07 schreef MarSuperstar het volgende:
Maar...zijn er geen collega's waar je eens wat mee zou kunnen gaan drinken op een avond? Daar kan iets uit groeien...
Ja ik zie ze 40 uur per week. Maar ja meeste hebben een relatie en zelfs al kinderen. Daar komt nog bij kijken, dat ze volgens mij allemaal genoeg vrieden hebben. Ook wonen ze door het hele land. Werkt allemaal niet meequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:27 schreef Evertje het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik ook vaker als ik mijn verhaal aan iemand doe.
Ik heb echter gewoon niks met mijn collega's behalve mijn werk. Ik zie ze al 36 uur per week, vind ik meer dan voldoende. En inderdaad, sinds ik ben gaan werken, is het contact met mijn vrienden (die zelf wel nog studeren) minder geworden, dat kan ook wel een oorzaak zijn.
Maar jij zocht oplossingen
Begrijp het helemaal. Zelfde geldt voor vrienden, die dan ook een vriendin hebben en daar meer tijd aan willen besteden (begripelijk)quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik zie ze 40 uur per week. Maar ja meeste hebben een relatie en zelfs al kinderen. Daar komt nog bij kijken, dat ze volgens mij allemaal genoeg vrieden hebben. Ook wonen ze door het hele land. Werkt allemaal niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |