Je maakt vast een grapje. Tsjechië is met 2-0 verslagen en we hebben nog alle kans om door te gaan. Geef Van Basten wat meer krediet, hij is, overduidelijk, met grootschalige vernieuwingen bezig. En je gelooft toch ook niet dat Oranje onder een andere coach wél goed had gepresteerd? Daar ligt het helemaal niet aan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Leuk geprobeerd en bedankt Johan C. maar het experiment is nu al mislukt dus opzouten voordat we straks het WK naast de deur nog echt missen ook.
Hij heeft het niet, hij snapt het niet en hij doet het niet.
Ga maar lekker weer golfen Marco en neem je rotzooi mee
*Balkenende belt*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Pool het volgende:
Opstappen? Stenigen!!
Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Showtime het volgende:
SCH is zeker Ajax supporter.
Is het zo duidelijk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Showtime het volgende:
SCH is zeker Ajax supporter.
Die ook! Stenigen! Oranje is ook zijn verantwoordelijkheid!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
*Balkenende belt*
En een keer een echte coach en minister-president gvd, we zijn geen klein kutlandje!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Die ook! Stenigen! Oranje is ook zijn verantwoordelijkheid!![]()
Ja, ik ook... Of in elk geval een keer GEEN Nederlander!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik pleit voor Bobby Robson.
Dat zijn we we-hel. Open your eyes, hier moet je het mee doen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:41 schreef WasQ het volgende: we zijn geen klein kutlandje!
d'oh!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:43 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat zijn we we-hel. Open your eyes, hier moet je het mee doen!![]()
Maar dan vergeet je b.v. Ierland in 2001 te noemen, Tong80quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
1973 Barry Hulshof scoort in de laatste minuut tegen Ijsland uit Niemand die achteraf bezwaar had tegen de deelname van Oranje op het WK - 74
1987 Nederland-Griekenland EK-kwalificatie. 1-1. En maar fluiten en maar zuipen na het kampioenschap.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:01 schreef raptorix het volgende:
hij moet eens een voorbeeld nemen aan kuyt die tenminste weet wat zwoegen is, zelfs als het voetballen niet lukt. Als hij de bal 2 meter van zijn voet laat springen
En de derde plaats op het EK 76. En de kwalificatie voor het EK 80. En de halve finale plaats op het EK 2000. We zijn godverdomme een klein kutlandje. Heel Nederland in rouw toen we in 2000 de finale niet haalden. Hoe moeten België, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Bulgarije, Polen weet ik veel welk land buiten de grote voetballanden zich niet voelen. Wij zijn GVD het bijna kleinste land van europa en hebben Cruijjff, van Basten en Bergkamp gebracht. In Engeland doen ze een moord voor en van Nistelrooij. In Duitsland voor een Makaay.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:02 schreef encore04 het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je b.v. Ierland in 2001 te noemen, Tong80
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de derde plaats op het EK 76. En de kwalificatie voor het EK 80. En de halve finale plaats op het EK 2000. We zijn godverdomme een klein kutlandje. Heel Nederland in rouw toen we in 2000 de finale niet haalden. Hoe moeten België, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Bulgarije, Polen weet ik veel welk land buiten de grote voetballanden zich niet voelen. Wij zijn GVD het bijna kleinste land van europa en hebben Cruijjff, van Basten en Bergkamp gebracht. In Engeland doen ze een moord voor en van Nistelrooij. In Duitsland voor een Makaay.
Maar hier vinden we het leuker om te zeiken.
Holland, klein groot land.
Waarom moet nederland altijd verjongen? Nederland heeft altijd zo een beetje de jongste team op elk groot tournooi, en waar verliezen we nou elkaar op? Niet omdat we slecht voetbal, nee omdat we op cruciale momenten niet beschikken over genoeg mensen met ervaring in het team!quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:08 schreef Heero87 het volgende:
Verwacht je echt te verjongen en meteen alles te winnen? Naīef.
Ik hoop nooit dat Nederland verliest... maar ik kon vandaag eerlijk gezegd het lachen niet inhouden. Ik heb zelden zo in een deuk gelegen om een voetbalwedstrijd al vandaag. Wellicht dat m'n onvrede wat de opstelling, selectie en systeem meespeelde...quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Het was niet best. Maar ik krijg steeds vaker de indruk dat men hoopt dat Oranje verliest.
Daar kan ik niet tegen.
Als je nu maar niet komt met dat seedorf, kluivert en zenden het 11tal wel hadden gered...quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik hoop nooit dat Nederland verliest... maar ik kon vandaag eerlijk gezegd het lachen niet inhouden. Ik heb zelden zo in een deuk gelegen om een voetbalwedstrijd al vandaag. Wellicht dat m'n onvrede wat de opstelling, selectie en systeem meespeelde...
Ben ik het mee eens, maar het gaat bergafwaarts, en dat doet me pijn... En in 2000 waren we gewoon het beste land, toen hadden we het EK moeten winnen. Net zoals in 1974 toen we het WK moesten winnen..quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de derde plaats op het EK 76. En de kwalificatie voor het EK 80. En de halve finale plaats op het EK 2000. We zijn godverdomme een klein kutlandje. Heel Nederland in rouw toen we in 2000 de finale niet haalden. Hoe moeten België, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Bulgarije, Polen weet ik veel welk land buiten de grote voetballanden zich niet voelen. Wij zijn GVD het bijna kleinste land van europa en hebben Cruijjff, van Basten en Bergkamp gebracht. In Engeland doen ze een moord voor en van Nistelrooij. In Duitsland voor een Makaay.
Maar hier vinden we het leuker om te zeiken.
Holland, klein groot land.
Net zo lang opstappen tot we een goeie hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:28 schreef kamagurka het volgende:
Onder Advocaat was t minstens even treurig, waarom moet marco opstappen?
Marco valt klote te bashen, daar is hij te heilig voor, ik stel dat we Wiljan Vloet als Bondscoach nemen, kunnen we tenminste weer eens levendige interviews zienquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Net zo lang opstappen tot we een goeie hebben.![]()
Da's janken om de gemiste kansen in het verleden...quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:29 schreef encore04 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar het gaat bergafwaarts, en dat doet me pijn... En in 2000 waren we gewoon het beste land, toen hadden we het EK moeten winnen. Net zoals in 1974 toen we het WK moesten winnen..
Met zulke grote voetballers als we hadden is het minimale (1 EK) gehaald waar we minstens 1 WK en nog 2 EK's hadden moeten winnen....
Maar Frankrijk heeft ook al 2 keer gelijk gespeeld, Italie heeft ook verloren, etc.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's janken om de gemiste kansen in het verleden...Andere landen hebben ook redenen om hierover te janken trouwens, of dacht je dat Duitsland in al die wk's en ek's steeds de beste was?
We hebben het over het nu, waar we in de kwalificaties landen als moldavie al zwaar vinden![]()
Goede voorbeeldenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:39 schreef encore04 het volgende:
[..]
Maar Frankrijk heeft ook al 2 keer gelijk gespeeld, Italie heeft ook verloren, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |