Je maakt vast een grapje. Tsjechië is met 2-0 verslagen en we hebben nog alle kans om door te gaan. Geef Van Basten wat meer krediet, hij is, overduidelijk, met grootschalige vernieuwingen bezig. En je gelooft toch ook niet dat Oranje onder een andere coach wél goed had gepresteerd? Daar ligt het helemaal niet aan!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Leuk geprobeerd en bedankt Johan C. maar het experiment is nu al mislukt dus opzouten voordat we straks het WK naast de deur nog echt missen ook.
Hij heeft het niet, hij snapt het niet en hij doet het niet.
Ga maar lekker weer golfen Marco en neem je rotzooi mee
*Balkenende belt*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Pool het volgende:
Opstappen? Stenigen!!
Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Showtime het volgende:
SCH is zeker Ajax supporter.
Is het zo duidelijk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Showtime het volgende:
SCH is zeker Ajax supporter.
Die ook! Stenigen! Oranje is ook zijn verantwoordelijkheid!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
*Balkenende belt*
En een keer een echte coach en minister-president gvd, we zijn geen klein kutlandje!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Die ook! Stenigen! Oranje is ook zijn verantwoordelijkheid!![]()
Ja, ik ook... Of in elk geval een keer GEEN Nederlander!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik pleit voor Bobby Robson.
Dat zijn we we-hel. Open your eyes, hier moet je het mee doen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:41 schreef WasQ het volgende: we zijn geen klein kutlandje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |