Nou, dat is nog eens een waardevolle vermelding!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ze is pot.
En Kraay is een kloterig flikker, so what?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Ze is pot.
Das nog beter dan een of andere infantiele trut die kinderlijke vragen stelt en gewoon terugmoet naar nederland 3.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Junior is een stomme tyfushomo die ze in de plomp moeten flikkeren. Wat een lul zeg.
Ja he, tot zover mijn Albert Verlinde reactie van vandaag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens een waardevolle vermelding!
Rot toch op man. Ze stelt precies dezelfde vragen als andere reporters.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Das nog beter dan een of andere infantiele trut die kinderlijke vragen stelt en gewoon terugmoet naar nederland 3.
Dan heb ik toch liever die andere reporters. Die kunnen meepraten, bij haar lijkt het geanimeerd..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rot toch op man. Ze stelt precies dezelfde vragen als andere reporters.
Ja, ik vind het ook altijd geweldig als Kraay meelult met Davids omdat hij zn grote vriend wil zijn.. en dan later in de studio maar zeiken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:58 schreef Djekko het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever die andere reporters. Die kunnen meepraten, bij haar lijkt het geanimeerd..
Jij bent toch ook een flikker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens een waardevolle vermelding!
Yup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een flikker?![]()
Was dat nou maar wederzijds he lieverdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup.
Geef mij maar mannen, die snap ik tenminste.
Frits Jansma Frits Smeets en Frits Egberts waren iig niet als kruiwagen gebruikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:
Sjezus tong, wat een kuttopic.
Alsof wij het fijn hebben met de Kees Jansma's, de Mart Smeetsen en de Tom Egbertsen.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Jansma Frits Smeets en Frits Egberts waren iig niet als kruiwagen gebruikt.
Je hebt gelijk. Het was puur toeval dat een vrouw een prominente voetbalreporter was bij AT5quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker?
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het was puur toeval dat een vrouw een prominente voetbalreporter was bij AT5
'Krijg nou wat' Zei Frits, da's m'n dochter.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?
*fluistert*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Bij het voetbal is dat idd onmogelijk. Wordt gewoon niet gepruimd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?
Ehm, mevrouw van Trigt, Giselda Visser, Dione de Graaf doen ook wel eens iets met voetbal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij het voetbal is dat idd onmogelijk. Wordt gewoon niet gepruimd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |