abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2004 @ 09:49:26 #126
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22969941
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb een clithoodpiercing, daar zit een recht staafje in. Nu heb ik al vrij vaak gehoord dat je er beter een gebogen staafje in kan doen, omdat dit beter meevormt met je lijf en dus meer effect heeft. Is dit waar, want ik vind het wel heel vreemd dat ze toendertijd dan een recht staafje hebben gezet.
Volgens mij hoeft een recht staafje absoluut geen probleem te zijn. Heb je er last van? Zit ie scheef of ernaast of is ie te lang?
Waar heb je de piercing laten zetten? Over het algemeen weet een piercer als hij/zijn het te piercen lichaamsdeel ziet wel wat voor type sieraad er het beste in geplaatst kan worden. Je kunt natuurlijk altijd terug om het even te laten bekijken.
Proud Powerpauper
pi_22989505
Ik heb m bij queen of rings in Rotterdam laten zetten. Een leuke zaak vond ik en kwam ook betrouwbaar op mij over.

Ik heb het idee dat mn piercing niet helemaal goed zit. Over het algemeen hoor ik altijd verhalen van allemaal enthousiaste vrouwen over het geweldige effect van deze piercing (bij (trap)lopen, fietsen en niet te vergeten tijdens de seks). Bij mij is het maar gewoon een piercing, hij zit er that's it.

Ik heb het vermoeden dat het staafje te kort is en net zijn "doel" mist zegmaar. Ik wil ook idd nog eens teruggaan om te vragen wat zij ervan zeggen. Daarom wilde ik dus ook gelijk weten of ik dan beter een gebogen staafje kan nemen ipv een rechte. Iets anders wil ik er sowieso in hebben.
;)
  maandag 1 november 2004 @ 10:59:59 #128
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22993388
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb het idee dat mn piercing niet helemaal goed zit. Over het algemeen hoor ik altijd verhalen van allemaal enthousiaste vrouwen over het geweldige effect van deze piercing (bij (trap)lopen, fietsen en niet te vergeten tijdens de seks). Bij mij is het maar gewoon een piercing, hij zit er that's it.
Dat is bij mij ook zo (gewoon een piercing) en ik heb wel een gebogen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 1 november 2004 @ 11:02:39 #129
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22993449
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dat is bij mij ook zo (gewoon een piercing) en ik heb wel een gebogen.
Hai dafje,

Je zou em op kunnen stretchen. Dikke kans dat je het dan wel voelt.
Proud Powerpauper
pi_22994306
Hoe krijg je je piercingbolletjes weer mooi,zodat ze weer helemaal glanzen?
  maandag 1 november 2004 @ 12:46:34 #131
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22995795
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:02 schreef Nuek het volgende:
Hai dafje,

Je zou em op kunnen stretchen. Dikke kans dat je het dan wel voelt.
Hoezo dan ineens wel dan? Volgens mij zit dat ding bij mij gewoon te strak ingepakt tussen aangrenzende delen (zie je hoe ik het woord schaamlippen ontwijk?). Er beweegt niks, dus ik voel niks. Volgens mij zou een dikker staafje daar niet veel aan helpen?
  maandag 1 november 2004 @ 13:04:32 #132
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22996164
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe krijg je je piercingbolletjes weer mooi,zodat ze weer helemaal glanzen?
Nuek had in een vorig deel een goede tip door ze even in een glas te leggen met een bruistablet voor de reiniging van een gebit (zoals kukident). Daar krijg je ze echt schoon mee, maar krasjes e.d. krijg je er natuurlijk niet vanaf. Dan zal je gewoon een nieuw balletje moeten halen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 1 november 2004 @ 16:53:19 #133
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23000714
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:46 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Hoezo dan ineens wel dan? Volgens mij zit dat ding bij mij gewoon te strak ingepakt tussen aangrenzende delen (zie je hoe ik het woord schaamlippen ontwijk?). Er beweegt niks, dus ik voel niks. Volgens mij zou een dikker staafje daar niet veel aan helpen?
Meer gewicht helpt denk ik wel.
Hey, ik zie hoe jij het woord SCHAAMLIPPEN ontwijk
Proud Powerpauper
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:19:17 #134
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23105090
ff een vraagie ik zit er aan te denken om een Wenkbrauw piercing te nemen... maar hoelang mag je dan neit zwemmen en zo... en mag je wel de zee in ??? (Ja ik surf/skimboard met wetsuit offcourse )

En tjah hoe kan je het dan het beste ontsmetten want op die vage Engelse sites staan allemaal rare goedjes die ik zeg maar niet kan vinden in menig Woordenboek
Live with Style.
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:37:51 #135
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23105596
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:19 schreef Patjeh het volgende:
ff een vraagie ik zit er aan te denken om een Wenkbrauw piercing te nemen... maar hoelang mag je dan neit zwemmen en zo... en mag je wel de zee in ??? (Ja ik surf/skimboard met wetsuit offcourse )

En tjah hoe kan je het dan het beste ontsmetten want op die vage Engelse sites staan allemaal rare goedjes die ik zeg maar niet kan vinden in menig Woordenboek
Volgens mij heb je dan nu de perfecte jaargetijde om je te laten piercen. Scheelt weer.
(Zwemmen zou ik zelf een wk of 5 niet doen en als het dan toch moest een likje vaseline op de gaatjes smeren zodat er geen vuil in kan komen en dat naderhand goed afspoelen).
Schoonmaken met (unicura) zeep en een druppie jodium maar de zoutwatermethode werkt ook.
Proud Powerpauper
pi_23105705
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef Nuek het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan nu de perfecte jaargetijde om je te laten piercen. Scheelt weer.
(Zwemmen zou ik zelf een wk of 5 niet doen en als het dan toch moest een likje vaseline op de gaatjes smeren zodat er geen vuil in kan komen en dat naderhand goed afspoelen).
Schoonmaken met (unicura) zeep en een druppie jodium maar de zoutwatermethode werkt ook.
Surfen doen ze het hele jaar door, zolang er maar golven zijn.
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:42:59 #137
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23105718
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:42 schreef Fixers het volgende:

[..]

Surfen doen ze het hele jaar door, zolang er maar golven zijn.
Ja en? Nu is het vast iets minder leuk.
Proud Powerpauper
  vrijdag 5 november 2004 @ 21:25:13 #138
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23106852
Wetsuit ga je gewoon door, maar die Zoutwater methode... die werkt toch met de zelfde concentratie als de Zee? dus Zeewater zou op zich wel goed zijn? (Ja ok wel ff wat schoon maken met Betadine nadien maar je snapt wat ik bedoel
Live with Style.
pi_23108267
[klaagmode]

Ik mis mijn tongpiercing zoohoooo.... Hij is er nu een jaar uit, vanwege mijn werk waarbij sommige cliënten er moeite mee zouden kunnen hebben maar ik mis hem echt! Hij heeft er vijf jaar in gezeten, het voelt gewoon kaal!

[/klaagmode]

zo, dat moest er even uit

Daarnaast ben ik op zoek naar tips vwb mijn navelpiercing. Hij zit er nu iets meer dan een half jaar in en ondanks dat hij soms wat rommelt wanneer ik voor mijn werk veel heb gezeten en mijn broekrand dus wat heeft lopen irriteren gaat het prima.
Alleen zit er een klein, wat donkerder gekleurd "bultje" om het bovenste gaatje. Bultje is misschien nog een te groot woord, maar de huid is wel een andere kleur. Iemand enig idee hoe het komt en wat er eventueel aan te doen is?
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:15:19 #140
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23109883
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:25 schreef Patjeh het volgende:
Wetsuit ga je gewoon door, maar die Zoutwater methode... die werkt toch met de zelfde concentratie als de Zee? dus Zeewater zou op zich wel goed zijn? (Ja ok wel ff wat schoon maken met Betadine nadien maar je snapt wat ik bedoel
Zout zeewater kan inderdaad helpen. Ik heb in de vakantie met een (teveel) opgestretchte piercing in de fjorden gezwommen en dat hielp wel. Maar om nou in de Noordzee te gaan zwemmen en te denken dat het frisse water je wond verschoond, daar geloof ik niet zo in...
Proud Powerpauper
pi_23111091
Ik zit te denken aan een wenkbrauw piercing, maar het lijkt me best pijn doen...
wat dat betreft ben ik best een schijterd...

Ik vraag me ook af, hoe groot is de kans dat zoiets uitscheurd ofzo, en als je dat staafje er uit haalt, groeit t gaatje dan weer dicht enzo?
Save a mouse, eat a pussy.
pi_23111897
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:53 schreef -calimero- het volgende:
Ik zit te denken aan een wenkbrauw piercing, maar het lijkt me best pijn doen...
wat dat betreft ben ik best een schijterd...

Ik vraag me ook af, hoe groot is de kans dat zoiets uitscheurd ofzo, en als je dat staafje er uit haalt, groeit t gaatje dan weer dicht enzo?
Tsja, pijn is voor iedereen verschillend. Ik vond geen van mijn piercings echt pijnlijk, maar ik kan redelijk goed pijn handelen en vind piercen (en mijn tatt. eigenlijk ook wel) een heel spirituele ervaring, ik raak in een soort trance.
Mijn mening is eigenlijk dat je het om de eventuele pijn niet moet laten. Áls je al ergens last van hebt dan is dat zo weer over en de kick daarna maakt het meer dan goed
Ik heb zelf geen ervaring met mijn wenkbrauwen maar bij mijn zus is het gebogen staafje er langzaam aan uitgegroeid tot hij bijna door de huid zichtbaar was en ze hem er uit heeft gehaald. Nu zie je altijd nog een klein litteken. Maar alweer: het is zo verschillend per persoon dat ik denk dat je er gewoon voor moet gaan. Als je die piercing écht graag wil voor je jezelf, en niet omdat het zo modieus zou zijn dan neem je dat eventuele later zichtbare gaatje voor lief, omdat het bij jezelf hoort.
  zondag 7 november 2004 @ 19:50:14 #143
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_23147768
Ik zou graag een wenkbrauwpiercing willen maar het enige wat me tegenhoud is hoe anderen daar (negatief) over zullen denken. Tuurlijk laat ik me daar niet echt door tegenhouden maar toch... Hoe zal mijn baas dit vinden bijvoorbeeld. Niemand bij mijn werkgever heeft zo'n piercing. Ik kom nooit buiten de deur voor mijn werk en ben systeembeheerd(st)er. Toch maar gewoon doen of eerst met mijn baas overleggen? Of hoort dit gewoon bij je persoonlijkheid?
  zondag 7 november 2004 @ 20:02:42 #144
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23148140
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Beaver het volgende:
Ik zou graag een wenkbrauwpiercing willen maar het enige wat me tegenhoud is hoe anderen daar (negatief) over zullen denken. Tuurlijk laat ik me daar niet echt door tegenhouden maar toch... Hoe zal mijn baas dit vinden bijvoorbeeld. Niemand bij mijn werkgever heeft zo'n piercing. Ik kom nooit buiten de deur voor mijn werk en ben systeembeheerd(st)er. Toch maar gewoon doen of eerst met mijn baas overleggen? Of hoort dit gewoon bij je persoonlijkheid?
Normaalgesproken kun je het beste even peilen bij je werkgever of hij/zij dit niet aanstootgevend vindt.
Proud Powerpauper
  zondag 7 november 2004 @ 21:05:00 #145
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23149947
staat er iets in je contract over piercings en tattoos ??? Nee dan gewoon laten zette

Ik wacht nog ff tot van de week... morge nog Praktijk KNRB Reddend zwemme diploma in ut zwembad dus tjah ff w88 anders zat tie al
Live with Style.
pi_23150835
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Beaver het volgende:
Tijdens mijn sollicitatiegesprek werd mij gevraagd of ik bezwaar zou hebben tegen het weg doen van het staafje in mijn tong omdat er cliënten zouden kunnen zijn (ik werk in de zorg) die er misschien bezwaar tegen zouden kunnen hebben.
Nu mis ik hem en twijfel ik of ik hem er niet alsnog weer laat prikken.
Ik zou het als ik jou was gewoon even luchtig met je baas overleggen, maar meer in de vorm van een mededeling dan als een vraag. Is het een vraag dan heb je meer kans dat hij nee zegt en als je het dan toch doet ga je tegen zijn "wil" in. Lijkt me dat een piercing in jouw functie geen gevolgen zal hebben.
  zondag 7 november 2004 @ 21:51:35 #147
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23151397
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef Patjeh het volgende:
staat er iets in je contract over piercings en tattoos ??? Nee dan gewoon laten zette

Ik wacht nog ff tot van de week... morge nog Praktijk KNRB Reddend zwemme diploma in ut zwembad dus tjah ff w88 anders zat tie al
Zo werkt het in de praktijk helaas niet.
Proud Powerpauper
  zondag 7 november 2004 @ 22:08:12 #148
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23151950
jammer genoeg niet

mijn baas had er iig geen probs mee... liepen ook mensen rond met piercings... terwijl we "rol model" moesten zijn op strand (strandwacht van de zomer geweest next year again )...

dus tjah... denk niet dat ze moeilijk zullen doen..
Live with Style.
  maandag 8 november 2004 @ 13:56:36 #149
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23164800
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:51 schreef Nuek het volgende:
Zo werkt het in de praktijk helaas niet.
Neej sommige werkgevers hebben er echt enorme problemen mee en andere vinden het juist prima.

Oh en ik moest even denken aan een opmerking die ik van een klein meisje kreeg toen ik bij de HEMA werkte met mn wenkbrauwpiercing in (ringetje).

" MAMAAA!!! Die mevrouw heeft een oorbel in zn OOG!!!"

pi_23164901
hmz ik heb voor anderhalf jaar geleden een tepelpiercing laten schieten.. egt zooo pijnlijk! na 3 maand begon die ook nog eens vreselijk te ontsteken.. en tsjah.. mn ouders mochten er nix van weten.. dus toen moest ik het zelf oplossen.. ik wou dat ding dus reinigen met alcohol.. mja dat hadden we op dat moment niet in huis.. en hij ging steeds erger ontsteken enzo.. toen heb k op een gegeven moment whisky erover heen gegoten.. was op dat moment de drank met het hoogste alcohol percentage.. dus tjah.. na een week was de onsteking btw wel weg! kheb na die tijd mn piercing dr uti gehaald en nooit meer durven in te doen.. haha :d
Fietsen is gezond, dus eet een fiets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')