Volgens mij hoeft een recht staafje absoluut geen probleem te zijn. Heb je er last van? Zit ie scheef of ernaast of is ie te lang?quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb een clithoodpiercing, daar zit een recht staafje in. Nu heb ik al vrij vaak gehoord dat je er beter een gebogen staafje in kan doen, omdat dit beter meevormt met je lijf en dus meer effect heeft. Is dit waar, want ik vind het wel heel vreemd dat ze toendertijd dan een recht staafje hebben gezet.
Dat is bij mij ook zo (gewoon een piercing) en ik heb wel een gebogen.quote:Op maandag 1 november 2004 00:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb het idee dat mn piercing niet helemaal goed zit. Over het algemeen hoor ik altijd verhalen van allemaal enthousiaste vrouwen over het geweldige effect van deze piercing (bij (trap)lopen, fietsen en niet te vergeten tijdens de seks). Bij mij is het maar gewoon een piercing, hij zit er that's it.
Hai dafje,quote:Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook zo (gewoon een piercing) en ik heb wel een gebogen.
Hoezo dan ineens wel dan? Volgens mij zit dat ding bij mij gewoon te strak ingepakt tussen aangrenzende delen (zie je hoe ik het woord schaamlippen ontwijk?). Er beweegt niks, dus ik voel niks. Volgens mij zou een dikker staafje daar niet veel aan helpen?quote:Op maandag 1 november 2004 11:02 schreef Nuek het volgende:
Hai dafje,
Je zou em op kunnen stretchen. Dikke kans dat je het dan wel voelt.
Nuek had in een vorig deel een goede tip door ze even in een glas te leggen met een bruistablet voor de reiniging van een gebit (zoals kukident). Daar krijg je ze echt schoon mee, maar krasjes e.d. krijg je er natuurlijk niet vanaf. Dan zal je gewoon een nieuw balletje moeten halen.quote:Op maandag 1 november 2004 11:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe krijg je je piercingbolletjes weer mooi,zodat ze weer helemaal glanzen?![]()
Meer gewicht helpt denk ik wel.quote:Op maandag 1 november 2004 12:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hoezo dan ineens wel dan? Volgens mij zit dat ding bij mij gewoon te strak ingepakt tussen aangrenzende delen (zie je hoe ik het woord schaamlippen ontwijk?). Er beweegt niks, dus ik voel niks. Volgens mij zou een dikker staafje daar niet veel aan helpen?
Volgens mij heb je dan nu de perfecte jaargetijde om je te laten piercen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:19 schreef Patjeh het volgende:
ff een vraagie ik zit er aan te denken om een Wenkbrauw piercing te nemen... maar hoelang mag je dan neit zwemmen en zo... en mag je wel de zee in ??? (Ja ik surf/skimboardmet wetsuit offcourse
)
En tjah hoe kan je het dan het beste ontsmetten want op die vage Engelse sites staan allemaal rare goedjes die ik zeg maar niet kan vinden in menig Woordenboek
Surfen doen ze het hele jaar door, zolang er maar golven zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan nu de perfecte jaargetijde om je te laten piercen.Scheelt weer.
(Zwemmen zou ik zelf een wk of 5 niet doen en als het dan toch moest een likje vaseline op de gaatjes smeren zodat er geen vuil in kan komen en dat naderhand goed afspoelen).
Schoonmaken met (unicura) zeep en een druppie jodium maar de zoutwatermethode werkt ook.
Ja en? Nu is het vast iets minder leuk.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Surfen doen ze het hele jaar door, zolang er maar golven zijn.
Zout zeewater kan inderdaad helpen. Ik heb in de vakantie met een (teveel) opgestretchte piercing in de fjorden gezwommen en dat hielp wel. Maar om nou in de Noordzee te gaan zwemmen en te denken dat het frisse water je wond verschoond, daar geloof ik niet zo in...quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:25 schreef Patjeh het volgende:
Wetsuit ga je gewoon door, maar die Zoutwater methode... die werkt toch met de zelfde concentratie als de Zee? dus Zeewater zou op zich wel goed zijn? (Ja ok wel ff wat schoon maken met Betadine nadienmaar je snapt wat ik bedoel
Tsja, pijn is voor iedereen verschillend. Ik vond geen van mijn piercings echt pijnlijk, maar ik kan redelijk goed pijn handelen en vind piercen (en mijn tatt. eigenlijk ook wel) een heel spirituele ervaring, ik raak in een soort trance.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:53 schreef -calimero- het volgende:
Ik zit te denken aan een wenkbrauw piercing, maar het lijkt me best pijn doen...
wat dat betreft ben ik best een schijterd...
Ik vraag me ook af, hoe groot is de kans dat zoiets uitscheurd ofzo, en als je dat staafje er uit haalt, groeit t gaatje dan weer dicht enzo?
Normaalgesproken kun je het beste even peilen bij je werkgever of hij/zij dit niet aanstootgevend vindt.quote:Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Beaver het volgende:
Ik zou graag een wenkbrauwpiercing willen maar het enige wat me tegenhoud is hoe anderen daar (negatief) over zullen denken. Tuurlijk laat ik me daar niet echt door tegenhouden maar toch... Hoe zal mijn baas dit vinden bijvoorbeeld. Niemand bij mijn werkgever heeft zo'n piercing. Ik kom nooit buiten de deur voor mijn werk en ben systeembeheerd(st)er. Toch maar gewoon doen of eerst met mijn baas overleggen? Of hoort dit gewoon bij je persoonlijkheid?
Tijdens mijn sollicitatiegesprek werd mij gevraagd of ik bezwaar zou hebben tegen het weg doen van het staafje in mijn tong omdat er cliënten zouden kunnen zijn (ik werk in de zorg) die er misschien bezwaar tegen zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Beaver het volgende:
Ik zou graag een wenkbrauwpiercing willen maar het enige wat me tegenhoud is hoe anderen daar (negatief) over zullen denken. Tuurlijk laat ik me daar niet echt door tegenhouden maar toch... Hoe zal mijn baas dit vinden bijvoorbeeld. Niemand bij mijn werkgever heeft zo'n piercing. Ik kom nooit buiten de deur voor mijn werk en ben systeembeheerd(st)er. Toch maar gewoon doen of eerst met mijn baas overleggen? Of hoort dit gewoon bij je persoonlijkheid?
Zo werkt het in de praktijk helaas niet.quote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef Patjeh het volgende:
staat er iets in je contract over piercings en tattoos ??? Nee dan gewoon laten zette![]()
Ik wacht nog ff tot van de week... morge nog Praktijk KNRB Reddend zwemme diploma in ut zwembad dus tjah ff w88 anders zat tie al![]()
Neej sommige werkgevers hebben er echt enorme problemen mee en andere vinden het juist prima.quote:Op zondag 7 november 2004 21:51 schreef Nuek het volgende:
Zo werkt het in de praktijk helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |