Ga je niet naar dezelfde zaak terug?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:44 schreef DeadKnight het volgende:
Het zijn 2 vrouwen hoor![]()
/Whoops
Mja morgen maar richting een piercing-shop in Hoorn want zelf krijg ik hem er voor geen mogelijk heid uit..
Is dat een advies om een piercer te zoeken die in de buurt zit?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:55 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ga je niet naar dezelfde zaak terug?
Laat eens een foto zien. Misschien kan ik wel zeggen of het fout geplaatst is of niet. Als ie echt fout gezet is denk ik wel dat de shop waar het geplaatst heeft iig moet weten dat het niet goed gedaan is.
Stel jij levert iets verkeerds af bij een klant. Dan wil je toch ook dat die klant het door jou op laat lossen ipv dooe een ander bedrijf?
Laat eens een foto zien. Als je het niet wilt posten op fok mail het danquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:18 schreef DeadKnight het volgende:
Nee, omdat het helemaal in amsterdam is en ik zelf in de kop van Noord-holland woon.
Me broer heeft al geprobeert hem eruit te krijgen maar hij zit gewoon knetter vast![]()
Morgen ga ik in iedergeval een piercing-zaak zoeken in Hoorn, want met dit kreng in me lip kan ik gewoon niet eten.
Hij zit ongeveer 3 kwart op mijn lip en dan recht naar beneden.
Nee, maar ook is het zo dat piercingshops niet zitten te wachten om problemen veroorzaakt door andere shops op te lossen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is dat een advies om een piercer te zoeken die in de buurt zit?
Nou, wees blij dat je niet voor een tongpierce gekozen hebt want bij mij was dat de eerste 2 dagen ook niet fatsoenlijk eten. Probeer gewoon zacht voedsel te eten. Uiteraard heb je na het eten iets meer last omdat het geirriteerd wordt door beweging maar dat gevole naamt af na een tijdje rust.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:58 schreef DeadKnight het volgende:
Mja het gaat alweer ik weet niet wat ik had (Denk even zenuw-inzinking) omdat ik namelijk al bijna een dag niet heb gegeten:P
Net onder de douche geweest piercing schoongemaakt, toen met mondwater gespoelt en daarna nog een druppeltje teatree-olie erop gedaan![]()
Het balletje zit geklemd tussen de twee uiteindjes van de ring. Als het een dunne ring is kun je die zelf wel loskrijgen door de uiteinden van de ring te strekken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:59 schreef Mr. Orange het volgende:
Een tepel piercing (ringetje met balletje)
Kan je die gewoon losdraaen om hem eruit te halen?
Kan je zelf een andere piercing 'erin' zetten??
Newbie met deze dingen is
Maar het balletje kan je wel draaien??quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het balletje zit geklemd tussen de twee uiteindjes van de ring. Als het een dunne ring is kun je die zelf wel loskrijgen door de uiteinden van de ring te strekken.
Ik draag een 4mm ring in mijn navel en no way dat ik die er zelf uit kan halen. Dat bolletje wordt er al met brute kracht in gezet... (maar het is wel mooi)
Nee, het is een balletje met 2 inkepingen. In de inkepingen zitten de uiteinden van het ringetje. Je kunt het dus wel om zijn as draaien maar daar krijg je het niet mee los.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:14 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Maar het balletje kan je wel draaien??![]()
Nee, eentje. Een nieuwe erin zetten, hoe gaat dattan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nee, het is een balletje met 2 inkepingen. In de inkepingen zitten de uiteinden van het ringetje. Je kunt het dus wel om zijn as draaien maar daar krijg je het niet mee los.
Of heb je een sierraad met 2 balletjes? Dan kan het wel.
Tangetje ertussen zetten en met kracht de uiteinden van het ringetje iets uit elkaar buigen en dan valt het balletje er uit. Ring uit de tepel halen en nieuwe ring of staaf erin.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nee, eentje. Een nieuwe erin zetten, hoe gaat dattan?![]()
Ik ga het proberen als mijn nieuwe piercing hebquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
Tangetje ertussen zetten en met kracht de uiteinden van het ringetje iets uit elkaar buigen en dan valt het balletje er uit. Ring uit de tepel halen en nieuwe ring of staaf erin.
Wat is het plan dan? Heb je je tepels al gepierced? Als je naar de piercingshop gaat en je koopt er nieuwe ringetjes of staafjes voor dan wordt er over het algemeen wel gevraagd of zij ze de nieuwe ringetjes er effe in zullen doen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:32 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik ga het proberen als mijn nieuwe piercing heb
Ik heb al 1 tepel gepierced.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:34 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat is het plan dan? Heb je je tepels al gepierced? Als je naar de piercingshop gaat en je koopt er nieuwe ringetjes of staafjes voor dan wordt er over het algemeen wel gevraagd of zij ze de nieuwe ringetjes er effe in zullen doen.
Dat balletje is er echt met geen mogelijkheid uit te krijgen, verbazingwekkend genoeg is het mij met m'n blote handen een keer gelukt bij m'n navel, maar ik kreeg het met geen mogelijkheid meer terug erinquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb al 1 tepel gepierced.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef martinuhhh het volgende:
Kan ik gewoon een oorbel door mijn lip doen? Ik heb een beetje rondgevraagd en de ene piercer zegt van wel en de andere zegt dat ik het beter niet kan doen. Wat denken jullie..?
Tuurlijk kan dat, je kunt er ook een rietje doorheen doen. Of het goed is voor je piercing is een andere vraag. Welke dikte heeft de 'oorbel' en is het een ringetje of een knopje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef martinuhhh het volgende:
Kan ik gewoon een oorbel door mijn lip doen? Ik heb een beetje rondgevraagd en de ene piercer zegt van wel en de andere zegt dat ik het beter niet kan doen. Wat denken jullie..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |