abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22800369
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:40 schreef Biancavia het volgende:
Bofkont!
pi_22800708
Topic wordt/is gemerged met: Piercings deel 7
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22802029
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 14:09 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Mwah, bij de juiste man kan het wel sexy zijn. Met de nadruk op bij de juiste man
Bijvoorbeeld bij een figuur als dit zou het absoluut niet staan imo:

Maar goed, dat jongetje is denk ik een dikke nerd en daar past het zowiezo niet bij

Volgens mij zou president Bush weleens een piercing nodig kunnen hebben voor het optunen van zijn imago

[ Bericht 4% gewijzigd door Brennie op 23-10-2004 00:48:51 (Foto maar weg, geen toegevoegde waarde en spottend) ]
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:26:17 #79
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22809805
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:35 schreef The_Viper het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld bij een figuur als dit zou het absoluut niet staan imo:

[afbeelding]

Maar goed, dat jongetje is denk ik een dikke nerd en daar past het zowiezo niet bij

Volgens mij zou president Bush weleens een piercing nodig kunnen hebben voor het optunen van zijn imago
-Edit-
Reactie op foto ook maar even weg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Brennie op 23-10-2004 00:50:27 ]
Proud Powerpauper
pi_22815981
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
( Begin van topic)

Me vriendin neemt tongpiercing
Nu moet het zoenen veel beter zijn

maar als ze hem van de week neemt he hoe lang kan ik dan niet zoenen met haar ?
Je moet dan tijdje wachten totdat het genezen is ofziets he.
Je mag pas na een aantal WEKEN weer tongzoenen. Orale sex (indien je dat wenst) pas na 6 weken ivm bacteriën. Daarnaast moet je de eerste paar dagen na allles wat je eet, spoelen met verdunde listerine enheeft men liever niet dat je zuivelproducten eet of drinkt.
* BRITTJE heeft ook een tongpiercing.
pi_22817390
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:13 schreef P8 het volgende:
Ik denk erover om ook misschien een tongpiercing te nemen. Maar het enige wat me ervan weerhoudt is dat ik van het mannelijke geslacht ben.
wat vinden jullie hier van een tongpiercing bij een jongen?
ik ben een man! Tenminste dat dacht ik!

Ik heb er ook 1 en vindt het dus mooi
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_22819824
Nuek, de FNV link in de OP doet het niet. Kijk er even naar. (wist trouwens niet eens dat piercings als grondrecht worden gezien).

Ik kwam bij de V&D een piercing afdeling tegen, dat schijnt nieuw te zijn om meer jong volk te trekken. Ik weet niet hoe het met de andere fillialen is maar in Den Haag Centrum zit dat ding dus naast de back-2-schoolafdeling, of wat er de rest van 't jaar ook mag zitten. Beetje vreemde plaats, piercings promoten en verkopen aan een publiek vanaf een jaar of 10-12. Gezien het meeloperige gedrag van die leeftijdsgroep niet de meest verantwoorde plaats. Daarvan gaan ze nog denken dat nikkel oplost in kokendwater.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:13:17 #83
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22820033
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:04 schreef Fixers het volgende:
Nuek, de FNV link in de OP doet het niet. Kijk er even naar. (wist trouwens niet eens dat piercings als grondrecht worden gezien).

Ik kwam bij de V&D een piercing afdeling tegen, dat schijnt nieuw te zijn om meer jong volk te trekken. Ik weet niet hoe het met de andere fillialen is maar in Den Haag Centrum zit dat ding dus naast de back-2-schoolafdeling, of wat er de rest van 't jaar ook mag zitten. Beetje vreemde plaats, piercings promoten en verkopen aan een publiek vanaf een jaar of 10-12. Gezien het meeloperige gedrag van die leeftijdsgroep niet de meest verantwoorde plaats. Daarvan gaan ze nog denken dat nikkel oplost in kokendwater.
Dan moet ik een nieuwe link zien te zoeken. Tnx

Over de V&D hebben we een tijdje terug ook al eens gediscussieerd. Wel erg fout inderdaad om daar je piercing te laten zetten. En nee, nikkel lost niet op in kokend water Het is een metaallegering waardoor het materiaal harder wordt, dat krijg je er niet zo maar uit.
Proud Powerpauper
pi_22820453
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dan moet ik een nieuwe link zien te zoeken. Tnx

Over de V&D hebben we een tijdje terug ook al eens gediscussieerd. Wel erg fout inderdaad om daar je piercing te laten zetten. En nee, nikkel lost niet op in kokend water Het is een metaallegering waardoor het materiaal harder wordt, dat krijg je er niet zo maar uit.
Bijna goed Nuek, Nikkel is een metaal (of: element) dat wordt toegevoegd aan ijzer met nog wat andere metalen om een legering te vormen. Roestvrij staal is bijvoorbeeld een legering, en wordt gemaakt volgens dieverse recepten. INOX is ijzer met chroom en nikkel en wordt veel gebruikt in keukenwaar (verhouding 18% chroom, 10% nikkel en 72% ijzer wordt ook wel aangeduid als 'solingen-staal' naar de duitse industriestad). Er zijn ook varianten waar de nikkel is vervangen door vanadium (gereedschap) of molybdeen (fietsframes).

Ik dacht eigenlijk dat chirurgisch staal vrij was van nikkel vanwege mogelijke allergiën. Verder lijkt het mij winig verschil maken tussen titaan of chirurgisch staal wat betreft reacties. Gaat volgens mij meer om smaak.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:36:27 #85
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22820651
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Bijna goed Nuek, Nikkel is een metaal (of: element) dat wordt toegevoegd aan ijzer met nog wat andere metalen om een legering te vormen. Roestvrij staal is bijvoorbeeld een legering, en wordt gemaakt volgens dieverse recepten. INOX is ijzer met chroom en nikkel en wordt veel gebruikt in keukenwaar (verhouding 18% chroom, 10% nikkel en 72% ijzer wordt ook wel aangeduid als 'solingen-staal' naar de duitse industriestad). Er zijn ook varianten waar de nikkel is vervangen door vanadium (gereedschap) of molybdeen (fietsframes).

Ik dacht eigenlijk dat chirurgisch staal vrij was van nikkel vanwege mogelijke allergiën. Verder lijkt het mij winig verschil maken tussen titaan of chirurgisch staal wat betreft reacties. Gaat volgens mij meer om smaak.
Ook in chirurgisch staal kunnen ze nog tot 13% nikkel toevoegen ivm roestvrij maken...
Proud Powerpauper
pi_22821564
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:26 schreef Nuek het volgende:

[..]

-Edit-
Reactie op foto ook maar even weg.
Dankje Brennie
Anyway.. iemand al ervaring met staal als navelpiercing terwijl titanium is toegstaan?

[ Bericht 13% gewijzigd door Inevitable16 op 23-10-2004 21:18:48 ]
Booh, you whore.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:31:28 #87
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_22822075
ik heb toch besloten een traguspiercing te laten zetten

vorige week was ik even langs een piercingshop hier in amsterdam, aan de dam, weet even niet hoe het heet
ze vertelden daar dat het 45 euro kost, inclusief sieraad [klein ringetje] en dat het helen waarschijnlijk ongeveer 8 weken duurt
ook heb ik even rondgekeken in hun winkel en het zag er [vanuit mijn onwetende blik] allemaal goed uit. de mensen waren ook aardig en hadden alle informatie

mijn vraag is dus of iemand hier ervaring heeft in deze shop of weet dat het daar allemaal goed gebeurt.

en aan hoeveel pijn moet ik ongeveer denken? ze zeiden dat het niet zoveel pijn doet maar dat het wel per persoon verschilt. dat snap ik natuurlijk ook maar kan iemand iets aangeven dat qua pijn hetzelfde voelt?
ongeacht de pijn laat ik eht toch wel zetten, daar niet van, maar ik ben wel benieuwd en dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat
an urge to help mankind overcomes me
pi_22822180
Ik zou rekenen op een kleine 'pijnscheut', althans dat lijkt mij.. you know once it's done..
Booh, you whore.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:47:28 #89
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22822500
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:11 schreef Inevitable16 het volgende:

[..]
Anyway.. iemand al ervaring met staal als navelpiercing terwijl titanium is toegstaan?
Hoe bedoel je dit?
Proud Powerpauper
pi_22822528
Heeft vanmiddag een labret-piercing laten zetten

Hiero www.piercingsworks.com
pi_22822560
Als er een titanium zweerringetje is gezet, maar je doet er een chirurgisch staal piercing in.. of iemand daar al ervaring mee heeft, ontstoken ofzo..?
Booh, you whore.
pi_22822576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:48 schreef DeadKnight het volgende:
Heeft vanmiddag een labret-piercing laten zetten

Hiero www.piercingsworks.com
Die twee daar hebben trouwens geen vergunning.... Ik weet het hele verhaal niet precies meer, maar mijn piercer vertelde me dat ze gewoon veel goedkope piercings hebben ingekocht, en daar is die zaak gewoon op gebaseerd.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:58:08 #93
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22822764
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef Inevitable16 het volgende:
Als er een titanium zweerringetje is gezet, maar je doet er een chirurgisch staal piercing in.. of iemand daar al ervaring mee heeft, ontstoken ofzo..?
Chirurgisch staal kunnen mensen over het algemeen verdragen als de wond genezen is. Eerder werd het veel als eerste piercing gebruikt maar tegenwoordig niet meer.
Proud Powerpauper
pi_22823977
thnxx
Booh, you whore.
pi_22825257
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Die twee daar hebben trouwens geen vergunning.... Ik weet het hele verhaal niet precies meer, maar mijn piercer vertelde me dat ze gewoon veel goedkope piercings hebben ingekocht, en daar is die zaak gewoon op gebaseerd.
Ze hebben wel mega veel piercings daar liggen ja!

Mja hopen dat het niet gaat ontsteken ofz

Kan in iedergeval nog niet eten, elke keer komt die piercing tussen me tanden
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 19:51:20 #96
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22825496
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:42 schreef DeadKnight het volgende:

[..]

Dat heb je zelf natuurlijk nu in de hand Goed schoonhouden iig.
Foto?
Proud Powerpauper
pi_22825877
Komt er morgen of vanavond aan

Vanaaf wel uit dus tja zal vast wel weer een pic worden gemaakt, in iedergeval geen bier maar water vanavond..

Vind het nog wel super moeilijk eten eerlijk gezegt, heb nu nog maar 2 patatjes gehad meer kreeg ik niet naar binnen, sta de hele tijd op die piercing te knauwen en dat voelt niet fijn
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:12:03 #98
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_22825943
...

[ Bericht 100% gewijzigd door saaw op 23-10-2004 20:18:22 (nevermind, klopt niet) ]
an urge to help mankind overcomes me
pi_22836242
Als het zo door gaat haal ik hem er al weer uit

Ik kan gewoon totaal niks eten, elke keer als ik ga kauwen krijg ik die piercing tussen me tanden en doet pleuris zeeer!

/edit

Ok haal hem eruit.

volgens mij hebben ze hem ook te hoog gedaan:/ Hij zit nu tussen mijn tanden en niet onder

Hoe krijg je zo'n klere ding eruit?

[ Bericht 6% gewijzigd door DeadKnight op 24-10-2004 10:14:25 ]
pi_22836488
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:42 schreef DeadKnight het volgende:

[..]

Ben een keer met een vriendin meegeweest om d'r handje vast te houden bij het zetten van d'r tongpiercing. De piercer dacht dat we een stelletje waren en gaf haar de waarschuwing de eerste maanden voorzichtig te zijn met zoenen. Hij zei zoiets als: "Hij zal 't wel leuk vinden, je tandarts ook wel, maar jij vindt dat minder."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')