Bijvoorbeeld bij een figuur als dit zou het absoluut niet staan imo:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mwah, bij de juiste man kan het wel sexy zijn. Met de nadruk op bij de juiste man
-Edit-quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:35 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij een figuur als dit zou het absoluut niet staan imo:
[afbeelding]
Maar goed, dat jongetje is denk ik een dikke nerd en daar past het zowiezo niet bij
Volgens mij zou president Bush weleens een piercing nodig kunnen hebben voor het optunen van zijn imago![]()
Je mag pas na een aantal WEKEN weer tongzoenen. Orale sex (indien je dat wenst) pas na 6 weken ivm bacteriën. Daarnaast moet je de eerste paar dagen na allles wat je eet, spoelen met verdunde listerine enheeft men liever niet dat je zuivelproducten eet of drinkt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
( Begin van topic)
Me vriendin neemt tongpiercing
Nu moet het zoenen veel beter zijn![]()
maar als ze hem van de week neemt he hoe lang kan ik dan niet zoenen met haar ?
Je moet dan tijdje wachten totdat het genezen is ofziets he.
ik ben een man! Tenminste dat dacht ik!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:13 schreef P8 het volgende:
Ik denk erover om ook misschien een tongpiercing te nemen. Maar het enige wat me ervan weerhoudt is dat ik van het mannelijke geslacht ben.
wat vinden jullie hier van een tongpiercing bij een jongen?
Dan moet ik een nieuwe link zien te zoeken. Tnxquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:04 schreef Fixers het volgende:
Nuek, de FNV link in de OP doet het niet. Kijk er even naar. (wist trouwens niet eens dat piercings als grondrecht worden gezien).
Ik kwam bij de V&D een piercing afdeling tegen, dat schijnt nieuw te zijn om meer jong volk te trekken. Ik weet niet hoe het met de andere fillialen is maar in Den Haag Centrum zit dat ding dus naast de back-2-schoolafdeling, of wat er de rest van 't jaar ook mag zitten. Beetje vreemde plaats, piercings promoten en verkopen aan een publiek vanaf een jaar of 10-12. Gezien het meeloperige gedrag van die leeftijdsgroep niet de meest verantwoorde plaats. Daarvan gaan ze nog denken dat nikkel oplost in kokendwater.
Bijna goed Nuek, Nikkel is een metaal (of: element) dat wordt toegevoegd aan ijzer met nog wat andere metalen om een legering te vormen. Roestvrij staal is bijvoorbeeld een legering, en wordt gemaakt volgens dieverse recepten. INOX is ijzer met chroom en nikkel en wordt veel gebruikt in keukenwaar (verhouding 18% chroom, 10% nikkel en 72% ijzer wordt ook wel aangeduid als 'solingen-staal' naar de duitse industriestad). Er zijn ook varianten waar de nikkel is vervangen door vanadium (gereedschap) of molybdeen (fietsframes).quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe link zien te zoeken. Tnx
Over de V&D hebben we een tijdje terug ook al eens gediscussieerd. Wel erg fout inderdaad om daar je piercing te laten zetten. En nee, nikkel lost niet op in kokend waterHet is een metaallegering waardoor het materiaal harder wordt, dat krijg je er niet zo maar uit.
Ook in chirurgisch staal kunnen ze nog tot 13% nikkel toevoegen ivm roestvrij maken...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Bijna goed Nuek, Nikkel is een metaal (of: element) dat wordt toegevoegd aan ijzer met nog wat andere metalen om een legering te vormen. Roestvrij staal is bijvoorbeeld een legering, en wordt gemaakt volgens dieverse recepten. INOX is ijzer met chroom en nikkel en wordt veel gebruikt in keukenwaar (verhouding 18% chroom, 10% nikkel en 72% ijzer wordt ook wel aangeduid als 'solingen-staal' naar de duitse industriestad). Er zijn ook varianten waar de nikkel is vervangen door vanadium (gereedschap) of molybdeen (fietsframes).
Ik dacht eigenlijk dat chirurgisch staal vrij was van nikkel vanwege mogelijke allergiën. Verder lijkt het mij winig verschil maken tussen titaan of chirurgisch staal wat betreft reacties. Gaat volgens mij meer om smaak.
Dankje Brenniequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
-Edit-
Reactie op foto ook maar even weg.
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:11 schreef Inevitable16 het volgende:
[..]
Anyway.. iemand al ervaring met staal als navelpiercing terwijl titanium is toegstaan?
Die twee daar hebben trouwens geen vergunning.... Ik weet het hele verhaal niet precies meer, maar mijn piercer vertelde me dat ze gewoon veel goedkope piercings hebben ingekocht, en daar is die zaak gewoon op gebaseerd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:48 schreef DeadKnight het volgende:
Heeft vanmiddag een labret-piercing laten zetten![]()
Hiero www.piercingsworks.com
Chirurgisch staal kunnen mensen over het algemeen verdragen als de wond genezen is. Eerder werd het veel als eerste piercing gebruikt maar tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef Inevitable16 het volgende:
Als er een titanium zweerringetje is gezet, maar je doet er een chirurgisch staal piercing in.. of iemand daar al ervaring mee heeft, ontstoken ofzo..?
Ze hebben wel mega veel piercings daar liggen ja!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die twee daar hebben trouwens geen vergunning.... Ik weet het hele verhaal niet precies meer, maar mijn piercer vertelde me dat ze gewoon veel goedkope piercings hebben ingekocht, en daar is die zaak gewoon op gebaseerd.
Dat heb je zelf natuurlijk nu in de handquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:42 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Ze hebben wel mega veel piercings daar liggen ja!![]()
Mja hopen dat het niet gaat ontsteken ofz![]()
Kan in iedergeval nog niet eten, elke keer komt die piercing tussen me tanden![]()
Ben een keer met een vriendin meegeweest om d'r handje vast te houden bij het zetten van d'r tongpiercing. De piercer dacht dat we een stelletje waren en gaf haar de waarschuwing de eerste maanden voorzichtig te zijn met zoenen. Hij zei zoiets als: "Hij zal 't wel leuk vinden, je tandarts ook wel, maar jij vindt dat minder."quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:42 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Ze hebben wel mega veel piercings daar liggen ja!![]()
Mja hopen dat het niet gaat ontsteken ofz![]()
Kan in iedergeval nog niet eten, elke keer komt die piercing tussen me tanden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |