Heb je het nog steeds over schieten? Ik dacht dat je naar de piercingshop wilde gaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:07 schreef Dieseltje het volgende:
had ik vandaag al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te laten schieten, doen ze het daar niet waar ik het wilde doen, schiet lekker op !!!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:18 schreef Dieseltje het volgende:
ja maar doen ze het niet, ik dacht dat ze daar ook gewoon schieten maar blijkbaar niet, dus nu moet ik opzoek naar een goeie juwelier. iemand tips waar een goeie juwelier zit in nijmegen of arnhem???
Staat je goed. Toch geen knopje geworden zie ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:18 schreef Scandalous het volgende:
Even een tvp, ik was dit topic kwijt
En even m'n nieuwste aanwinst tonen, een lippiercing deze keer
[afbeelding]
Dank jequote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
Staat je goed. Toch geen knopje geworden zie ikWaardoor deze keuze?
Wow, staat je erg mooiquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:18 schreef Scandalous het volgende:
Even een tvp, ik was dit topic kwijt
En even m'n nieuwste aanwinst tonen, een lippiercing deze keer
[afbeelding]
Dankjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:27 schreef Untitled het volgende:
[..]
Wow, staat je erg mooi![]()
Hoeveel pijn deed het zetten? En was je lip nog opgezwollen erna?
Mag dat wel van jou papa en mama?quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef Inevitable16 het volgende:
[afbeelding]
ff mijnes showen
een vriendin van mij heeft btw een titanium zweerringetje erin gehad, zodat ze nu dus ook een titanium piercing erin moet doen. maar ze heeft een chirurgisch staal piercing erin gedaan, maar wel eerst 1 uur in kokend water gelegd zodat de nikkel eruit zou gaan ofzoze heeft em er nu een paar dagen in en nog nergens last van, zegt ze. zou het echt kunnen
neej dat vind ik idd ook irritant! Het is inderdaad zo dat je het bijna niet ziet! Ok ik zal er nog es goed over gaan na denkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:06 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Een tongpiercing hoeft idd niet zo zichtbaar te zijn, maar dit is ook helemaal afhankelijk van hoe je er mee omgaat. Ik zie in de stad nog wel eens jongens en meiden lopen die er constant mee buiten hun mond lopen. Dat is gewoon geen gezicht, maar blijf jij gewoon normaal praten dan valt die piercing weg achter je tanden en is hij niet veel beter zichtbaarder dan een tepelpiercing onder een shirt of overhemd.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Mag dat wel van jou papa en mama?
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Mag dat wel van jou papa en mama?
Mwah, bij de juiste man kan het wel sexy zijn. Met de nadruk op bij de juiste manquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:03 schreef Inevitable16 het volgende:
*ontopic: vindt tongpiercing bij man écht not done![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:35 schreef RedDevil085 het volgende:
Nou ja... ik denk dat ze zelf wel aangeeft wanneer het OK is... de eerste paar dagen zwelt haar tong op als de ziekte, dus dan zal er sowieso niets afgelebberd worden.
Grootste voordeel van de tongpiercing is trouwens de oral sex...
jaja...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu moet het zoenen veel beter zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |