abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22710057
Uit gesloten topic (Oorbel boven in je oor).:
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:05 schreef Dieseltje het volgende:
Ik heb een vraagje.
ik wil graag een oorbel boven in mijn oor maar ik ben een schijterd en ben al 2 keer bij de winkel weggegaan, ben nl bang dat 't pijn doet. Wie heeft er zo'n oorbel en kan mijn vertellen of het inderdaad pijn doet daarboven!!

HELP!!!!
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:29:42 #27
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22710174
Ik laat het bij een piercingshop doen, weet niet of dat wat uit maakt
pi_22710240
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:29 schreef Dieseltje het volgende:
Ik laat het bij een piercingshop doen, weet niet of dat wat uit maakt
Ja dat maakt uit . Het is beter voor je oor en er is een kleinere kans dat je een 'bloemkool-oor' krijgt.
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:34:51 #29
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22710298
Doet het schieten zelf pijn? en de dagen erna?
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:58:05 #30
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22710883
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:34 schreef Dieseltje het volgende:
Doet het schieten zelf pijn? en de dagen erna?
Verschilt helemaal van persoon tot persoon, maar het oor mag je aangeven in de categorie valt mee. In de hoogste categorie vallen dacht ik de tepelpiercing en door het neusbotje. Dan hebben we het dus niet over oppervlakte piercings of stretching.
Het minst pijnlijk is de tongpiercing geloof ik.
Maar let op: dit verschilt nog steeds van persoon tot persoon. Dit kan natuurlijk in individuele gevallen compleet andersom zijn.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:50:41 #31
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22729471
Ik ga het gewoon doen morgen !!!! is het net zo als in je oorlel zeg maar????
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:52:07 #32
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22729491
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:50 schreef Dieseltje het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik heb alleen maar 2 tepelpiercings...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:00:48 #33
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22729660
zelf heb ik ook een navelpiercing maar dat deed helemaal geen pijn, zit ook geen kraakbeen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:38:45 #34
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22730552
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:50 schreef Dieseltje het volgende:
Je mag er wel vanuit gaan dat bovenin je oor ietsje gevoeliger piercen is dan in je oorlel. Wel goed van je dat je naar de piercer gaat
Proud Powerpauper
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:40:45 #35
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22730610
ja dat vind ik zelf een prettiger idee, im heb daar ook mijn navelpiercing laten zetten ik weet gewoon dat ze daar steriel werken
pi_22734929
dat piercen beter is dat laten schieten weten we onderhand wel, maar doet meer pijn? bijvoorbeeld boven in je oor?

en mensen die hun ervaringen willen delen met een tragus piercing ?
Strawberry Flavour..
pi_22735370
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:58 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Verschilt helemaal van persoon tot persoon, maar het oor mag je aangeven in de categorie valt mee. In de hoogste categorie vallen dacht ik de tepelpiercing en door het neusbotje. Dan hebben we het dus niet over oppervlakte piercings of stretching.
Het minst pijnlijk is de tongpiercing geloof ik.
Maar let op: dit verschilt nog steeds van persoon tot persoon. Dit kan natuurlijk in individuele gevallen compleet andersom zijn.
tong valt idd mee kan ik uit persoonlijke ervaring meededelen
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_22735418
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:
dat piercen beter is dat laten schieten weten we onderhand wel
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden

tragus ben ik ook van plan om binnenkort te nemen
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_22735793
mooi! maar ben normaal niet zo kleinzerig, maar ben toch bang voor t piercen van mn tragus.. daarom ervaringen graag
Strawberry Flavour..
pi_22736003
Ik heb een paar vraagjes
Ik heb op dit moment maar een piercing en dat is in mn navel. Ik zou wel nog graag een tong piercing willen. Mijn vriend vind dit niet mooi maar ik denk dat ik hem heb kunnen overhalen . Ik heb wel een paar vragen er over.

- Ik las op een website dat het een risicovolle ingreep is. Omdat er veel zenuwen zitten! Is dat waar?
- Doet het veel pijn en komt er bloed aan te pas? Ben nogal een mietje
- Hoelang duurt het helen?
- Kun je er je smaak van kwijt raken?

Ok als ik dat te eng vind zou ik graag een piercing in mn oor willen en dan bedoel ik dat stukje buiten je oorschelp. Ik weet niet hoe het heet maar als je vanaf je hoofd je oor in gaat via de huid zeg maar kom je er langs! niet de oorlel of de oorschelp maar dat stukje hahaha tis lastig maar ik heb het wel gezien bij een meisje en ik vond dat leuk uitzien! Alleen daarheb ik ook weer vragen over.

- Ik heb gehoord dat er veel zenuwen zitten en dat het gevaarlijk is. Wat als je een zenuw raakt. Doet dat alleen maar pijn of kunnen er ergere dingen gebeuren?
- Moet je dit bij een piercer laten doen of kan dat ook bij een juwelier?
- Ow ja en belangrijk doet het pijn?

Ik zal een plaatje gaan zoeken van deze laatste want ik weet niet hoe ik het beter kan beschrijven!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:58:21 #41
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22736023
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:49 schreef -moi- het volgende:
mooi! maar ben normaal niet zo kleinzerig, maar ben toch bang voor t piercen van mn tragus.. daarom ervaringen graag
Het valt wel mee.
(Als je het toch zo graag wilt wat maakt het dan uit dat het even pijn doet? Je knie stoten aan een tafel toen 30x meer pijn!)
Proud Powerpauper
pi_22736228
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Het valt wel mee.
(Als je het toch zo graag wilt wat maakt het dan uit dat het even pijn doet? Je knie stoten aan een tafel toen 30x meer pijn!)
het maakt me eigenlijk ook niet uit of het pijn doet, maar ik ben bang dat het toch niet helemaal goed is om daar te piercen... en dat er daardoor iets fout gaat.. maar dan zou het natuurlijk niet zo vaak daar gepierct worden..
Strawberry Flavour..
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:08:02 #43
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22736277
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:57 schreef Funny_Bunny86 het volgende:
Ik heb een paar vraagjes
Ik heb op dit moment maar een piercing en dat is in mn navel. Ik zou wel nog graag een tong piercing willen. Mijn vriend vind dit niet mooi maar ik denk dat ik hem heb kunnen overhalen . Ik heb wel een paar vragen er over.

- Ik las op een website dat het een risicovolle ingreep is. Omdat er veel zenuwen zitten! Is dat waar?
- Doet het veel pijn en komt er bloed aan te pas? Ben nogal een mietje
- Hoelang duurt het helen?
- Kun je er je smaak van kwijt raken?

Ok als ik dat te eng vind zou ik graag een piercing in mn oor willen en dan bedoel ik dat stukje buiten je oorschelp. Ik weet niet hoe het heet maar als je vanaf je hoofd je oor in gaat via de huid zeg maar kom je er langs! niet de oorlel of de oorschelp maar dat stukje hahaha tis lastig maar ik heb het wel gezien bij een meisje en ik vond dat leuk uitzien! Alleen daarheb ik ook weer vragen over.

- Ik heb gehoord dat er veel zenuwen zitten en dat het gevaarlijk is. Wat als je een zenuw raakt. Doet dat alleen maar pijn of kunnen er ergere dingen gebeuren?
- Moet je dit bij een piercer laten doen of kan dat ook bij een juwelier?
- Ow ja en belangrijk doet het pijn?

Ik zal een plaatje gaan zoeken van deze laatste want ik weet niet hoe ik het beter kan beschrijven!
Mijn tongpiercing kan ik niet de pijnlijkste piercing die ik heb laten zetten noemen. Dat is denk ik toch wel de 'scrumper' geweest (ook in de mond maar dan onder de bovenlip). Het kan een beetje bloeden maar het bloeden duurt vrijwel nooit lang.
De helingperiode is voor iedereen anders maar je mag er wel vanuit gaan dat na 3-4 weken de piercing volledig genezen is (mits geen complicaties).
Of je er je smaak van kwijt raakt durf ik niet te zeggen. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik denk bijna van niet omdat je maar een heel gering aantal smaakpapillen raakt tijdens het steken en aangezien de meest belangrijke zich aan de zijnkant van de tong bevinden (biologie?) zal dat nog wel meevallen.

De oorpiercing die jij omschrijft is de tragus of de anti-tragus. In de oren zitten veel zenuwen. vandaar dat mensen die acupunctuur aanhangen zwaar tegen piercings zijn omdat het banen in je lijf zou veranderen. Ik heb daar zelf nooit iets van gemerkt. Er lopen volgens mij geen belangrijke aangezichtsspieren die je gezicht (deels) kunnen verlammen.
Deze piercing laat je bij de piercer zetten. Een juwelier heeft daar gewoonweg geen kaas van gegeten. Het doet pijn.

Succes.
Proud Powerpauper
pi_22736398
bedankt Nuek! Als ik iets aan de banen in mn lichaam zou mn schoonfamilie me afschieten want die hebben daar hele goede ervaringen me

Denk dat het dan toch een tongpiercing word. Het kan op dit moment niet ivm stage. Maar als ik dan ooit ergens stage of ga werken waar je geen piercings mag hebben kan je hem toch wel elke morgen ff uit doen? Ik heb wel gelezen dat een tongpiercing snel heelt maar dat kan toch nooit in een dag?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:31:36 #45
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22736906
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef Funny_Bunny86 het volgende:
bedankt Nuek! Als ik iets aan de banen in mn lichaam zou mn schoonfamilie me afschieten want die hebben daar hele goede ervaringen me

Denk dat het dan toch een tongpiercing word. Het kan op dit moment niet ivm stage. Maar als ik dan ooit ergens stage of ga werken waar je geen piercings mag hebben kan je hem toch wel elke morgen ff uit doen? Ik heb wel gelezen dat een tongpiercing snel heelt maar dat kan toch nooit in een dag?
Lijkt me heel onhandig om uit en in te doen elke keer opnieuw. Elke keer desinfecteren enzo ook. Je hebt speciale plastic retainers (ook voor andere piercings) waardoor je hem niet tot nauwelijks ziet. Dat zou een betere optie zijn.
Mijn tongpiercing zit trouwens vrij ver naar achteren omdat ik een nogal lange tong heb en eigenlijk ziet vrijwel niemand 'em.

Een tongpiercing geneest niet alleen snel het heelt ook heel snel. Vooral als je hem net hebt en je haalt je sieraad eruit dan kan het binnen enkele uren helemaal dicht zijn. In ieder geval zul je je sieraad echt met kracht er weer door moeten drukken (en dat wil je niet )
Proud Powerpauper
  woensdag 20 oktober 2004 @ 09:06:31 #46
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22741837
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:31 schreef Nuek het volgende:

[..]

Lijkt me heel onhandig om uit en in te doen elke keer opnieuw. Elke keer desinfecteren enzo ook. Je hebt speciale plastic retainers (ook voor andere piercings) waardoor je hem niet tot nauwelijks ziet. Dat zou een betere optie zijn.
Mijn tongpiercing zit trouwens vrij ver naar achteren omdat ik een nogal lange tong heb en eigenlijk ziet vrijwel niemand 'em.

Een tongpiercing geneest niet alleen snel het heelt ook heel snel. Vooral als je hem net hebt en je haalt je sieraad eruit dan kan het binnen enkele uren helemaal dicht zijn. In ieder geval zul je je sieraad echt met kracht er weer door moeten drukken (en dat wil je niet )
Een tongpiercing hoeft idd niet zo zichtbaar te zijn, maar dit is ook helemaal afhankelijk van hoe je er mee omgaat. Ik zie in de stad nog wel eens jongens en meiden lopen die er constant mee buiten hun mond lopen. Dat is gewoon geen gezicht, maar blijf jij gewoon normaal praten dan valt die piercing weg achter je tanden en is hij niet veel beter zichtbaarder dan een tepelpiercing onder een shirt of overhemd.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:28:16 #47
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_22743855
hej luitjes, ik wil graag mijn 2e tongpiercing laten zetten. dat kost hier 70 euro. dat is toch niet normaal he? mijn 1e had ik in utrecht laten zetten en kostte 50 euro.
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:29:46 #48
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22743886
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:28 schreef kreeftje het volgende:
hej luitjes, ik wil graag mijn 2e tongpiercing laten zetten. dat kost hier 70 euro. dat is toch niet normaal he? mijn 1er had ik in utrecht laten zetten en kostte 50 euro.
60 a 70 euro is vrij normaal. Zit het kortere staafje er bij in gerekend? Zoniet is het wel aan de prijzige kant.
Proud Powerpauper
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:37:57 #49
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22745393
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:29 schreef Nuek het volgende:

[..]

60 a 70 euro is vrij normaal. Zit het kortere staafje er bij in gerekend? Zoniet is het wel aan de prijzige kant.
60-70 euro is idd zeer normaal als daar kosteloze wisseling van staafjes bij zitten.
De prijs moet ook niet zoveel uitmaken als je maar bij een piercer komt waar voor je gevoel alles goed zit: een deskundige piercer, goede service en natuurlijk hygienne..

Ik heb in het vorige deel ook al een keer gezegd dat er in Gouda een zaakje zit wat reclame heeft op tongpiercings en het aanbied voor 35 euro...
Een andere piercingshop een paar 100 meter verderop heeft al een briefje op de deur hangen dat er niet meer kosteloos gekeken word naar problemen die je hebt met piercings gezet door andere piercingsshops. Beter gezegd: die goedkope piercer is zo slecht dat andere piercingshops hieronder lijden.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 14:07:01 #50
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22747318
had ik vandaag al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te laten schieten, doen ze het daar niet waar ik het wilde doen, schiet lekker op !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')