Ik ga zappen als ik een naald op de tv zie.quote:Op woensdag 24 november 2004 03:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
no kidding? een bloedprik voel je toch helemaal niet, of ist het idee alleen al?
To catch him, you must first understand himquote:Op woensdag 24 november 2004 03:09 schreef MarMar het volgende: I'll eat him alive
Laat mij nou maar spelenquote:Op woensdag 24 november 2004 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
To catch him, you must first understand himYou can't catch what you don't understand........and is it worth the chase?
Just my two cents![]()
Omdat de orginaliteit ervan af is? Jij verdient gewoon een zeer snijdende opmerking... maar ik beheers me en doe het niet...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
MIsschien is et een idee om even na te denken. Naar mijn idee zijn er tegenwoordig meer meiden met een piercing dan zonder. De hele orginaliteit is er af. Ik zou het je niet aanraden.
Ach jah, beetje stoeien kan je ook een stukje tand kosten met een beetje pechquote:Op woensdag 24 november 2004 03:38 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Omdat de orginaliteit ervan af is? Jij verdient gewoon een zeer snijdende opmerking... maar ik beheers me en doe het niet...
Heb zelf ook een tongpiercing gehad (maar aangezien ik er de hele tijd mee zat te klooien, heb ik hem op een gegeven moment per ongeluk doorgeslikt :S) en ik moet zeggen dat het een best geinig gevoel is. Goed, in het begin doet het pijn, maar na een week is het behoorlijk plezierig. Wat de negatieve kanten betreft: Pijn... Soms bijt je er per ongeluk op (dit is echter sporadisch... ongeveer net zo vaak als dat je op je tong bijt) en dat KAN je een stukje tand kosten... Je zit vaak met die piercing tegen je tanden aan te wrijven, denk dat dat het glazuur nogal bekrast.
Ik hoorde dat het bloedverdunnend werkt en daari\om direct na het zetten niet verstandig is. Verder is me verteld dat ik gewoon kon roken, eten en drinken zolang ik het maar in periodes deed; dus niet steeds tussendoortjes maar gewoon alles achter mekaar, eten, drinken, roken en dan goed spoelen met mondwater. (overigens zat in dat mondwater zelf ook alcohol dus ik denk niet dat alcohol slecht voor het wondje is). Belachelijk dat ze de piercing er niet uit wilden halen! Ik ben een keer gewoon een piercingzaak ingelopen waar ik nooit eerder geweest was om te vragen of zo voor mij het balletje even los konden draaien omdat ik het niet los kreeg, was geen probleem. Dus ik snap niet waar ze zo moeilijk over doen.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh, ik zie nu je laatste post. Ik heb hem bij Tatoo Rob laten zetten door Piercing Lucia (in Den Haag dus) Ze wilde hem er gister niet uithalen toen ik terugging, doos! Ik raad ze dus niet meer echt aan. Misschien Frenky, die is ook wel goed qua piercen.
Ik had ook gevraagd wat met alcohol en het is niet slim om te drinken als je tong nog heel dik is en vooral zoete alcohol mocht even niet zeiden ze.
Belachelijk zeg! Helemaal als je bedenkt dat je hem daar hebt laten zetten!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh, ik zie nu je laatste post. Ik heb hem bij Tatoo Rob laten zetten door Piercing Lucia (in Den Haag dus) Ze wilde hem er gister niet uithalen toen ik terugging, doos! Ik raad ze dus niet meer echt aan. Misschien Frenky, die is ook wel goed qua piercen.
Ik had ook gevraagd wat met alcohol en het is niet slim om te drinken als je tong nog heel dik is en vooral zoete alcohol mocht even niet zeiden ze.
Wat voor een oorbel is het? Het lijkt me namelijk niet verstandigquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef martinuhhh het volgende:
Kon ik nergens vinden.
Een piercing beinvloedt de smaak niet. Althans ik heb twee piercings in mijn mond en er nooit minder lekker door gegeten of verschil van smaak ontdekt. Je hebt daar simpelweg teveel smaakpupillen voor. Daarnaast kan ik ook gerust op een stukje alu-folie kauwen. Het heeft geen effect zoals bv. een vulling heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef Fixers het volgende:
Heb weer eens wat terug gelezen, tijd topic niet gevolgd. Even iets dat mij opviel:
Het lijkt mij dat een tongpiercing je smaak wel kan beinvloeden, op dezelfde wijze als een metalen vullingen dat kunnen doen. Contact tussen metaal en metaal geeft elektrische spanningen,dus niet gaan kauwen op alu-folie.
Van de week op vara-laat (donderdag) diverse tattoo, piercing en ander body-modification liefhebbers. Onder andere een demonstratie traditioneel tatoeeren (twee stokjes, vaste hand en heel veel geduld).
Meer on-topic: de play-piercing die ze lieten zien. Meisje met 2 rijen ringetjes in d'r rug en een lintje er door heen. Gaf een korset idee, best mooi. Maar er werdt bijgezegd dat ringetjes op deze plaats niet blijven inzitten er binnen de kortste keren uitgroeien, is dat echt zo?
Een vorbeeldje hoe dat er ongeveer uiziet kan je vinden bij BME
Dat is dus meer iets voor een bijzondere outfit op een feestje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Een piercing beinvloedt de smaak niet. Althans ik heb twee piercings in mijn mond en er nooit minder lekker door gegeten of verschil van smaak ontdekt. Je hebt daar simpelweg teveel smaakpupillen voor. Daarnaast kan ik ook gerust op een stukje alu-folie kauwen. Het heeft geen effect zoals bv. een vulling heeft.
De korsetpiercing is een rij piercings voor de 'ultieme' schoonheid. Een vriendin van me heeft het een tijdje terug laten doen voor een bodyart conventie. Deze piercings irriteren nogal en na 3,5 wk heeft ze ze eruit gehaald omdat ze begonnen uit te groeien (zoals de meeste 'surface' piercings).
Ik heb m gehaald bij Dare 2 Wear in Amsterdam....quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef martinuhhh het volgende:
Kon ik nergens vinden.
Dankjequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb m gehaald bij Dare 2 Wear in Amsterdam....
www.dare2wear.info
Ik heb geen idee wat voor oorbel het isquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat voor een oorbel is het? Het lijkt me namelijk niet verstandig
Een 'gewone' met een dunner stukje draad ertussen waarmee je het vast maakt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor oorbel het iseen gewone
. Maar ik heb gevraagd en volgens de piercer kon het wel... maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |