abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2004 @ 03:16:43 #226
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23533632
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

no kidding? een bloedprik voel je toch helemaal niet, of ist het idee alleen al?
Ik ga zappen als ik een naald op de tv zie.
Ik was erbij toen mijn beste maatje Elvira een tattoo liet zetten in haar schaamstreek. Ik heb er nog kromme vingers van.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23533641
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:09 schreef MarMar het volgende: I'll eat him alive
To catch him, you must first understand him You can't catch what you don't understand........and is it worth the chase?

Just my two cents
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_23533672
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:18 schreef Morwen het volgende:

[..]

To catch him, you must first understand him You can't catch what you don't understand........and is it worth the chase?

Just my two cents
Laat mij nou maar spelen komt heus wel goed, zolang hij nog met argumenten komt die slaan als een kut op een drumstel krijg ik niet bepaald de rillingen van zijn "tegenstand"

@Static: ik hoef het ook niet altijd te zien, maar kan er zelf wel goed tegen, hoewel ik altijd ff de andere kant op kijk bij een prikje. Mijn theorie: vroeger vaak in en uit ziekenhuizen geweest, ik wist als kid niet beter dan om de zoveel tijd een prik in mijn arm te krijgen, het went misschien wel gewoon. Maar infeite doet het echt niet veel pijn, op je tong bijten doet 20 keer meer pijn dan een tongpierce. Volgende keer als je een bloedprik moet gewoon netjes vuist maken en de andere kant op kijken, zal je zien dat het meevalt.
  woensdag 24 november 2004 @ 03:38:11 #229
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23533761
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
MIsschien is et een idee om even na te denken. Naar mijn idee zijn er tegenwoordig meer meiden met een piercing dan zonder. De hele orginaliteit is er af. Ik zou het je niet aanraden.
Omdat de orginaliteit ervan af is? Jij verdient gewoon een zeer snijdende opmerking... maar ik beheers me en doe het niet...

Heb zelf ook een tongpiercing gehad (maar aangezien ik er de hele tijd mee zat te klooien, heb ik hem op een gegeven moment per ongeluk doorgeslikt :S) en ik moet zeggen dat het een best geinig gevoel is. Goed, in het begin doet het pijn, maar na een week is het behoorlijk plezierig. Wat de negatieve kanten betreft: Pijn... Soms bijt je er per ongeluk op (dit is echter sporadisch... ongeveer net zo vaak als dat je op je tong bijt) en dat KAN je een stukje tand kosten... Je zit vaak met die piercing tegen je tanden aan te wrijven, denk dat dat het glazuur nogal bekrast.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23533793
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:38 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Omdat de orginaliteit ervan af is? Jij verdient gewoon een zeer snijdende opmerking... maar ik beheers me en doe het niet...

Heb zelf ook een tongpiercing gehad (maar aangezien ik er de hele tijd mee zat te klooien, heb ik hem op een gegeven moment per ongeluk doorgeslikt :S) en ik moet zeggen dat het een best geinig gevoel is. Goed, in het begin doet het pijn, maar na een week is het behoorlijk plezierig. Wat de negatieve kanten betreft: Pijn... Soms bijt je er per ongeluk op (dit is echter sporadisch... ongeveer net zo vaak als dat je op je tong bijt) en dat KAN je een stukje tand kosten... Je zit vaak met die piercing tegen je tanden aan te wrijven, denk dat dat het glazuur nogal bekrast.
Ach jah, beetje stoeien kan je ook een stukje tand kosten met een beetje pech

Die pijn heb ik overigens geen last van gehad, maar het schijnt dat mijn pijngrens achtelijk hoog is.

Dat tegen je tanden wrijven hoef je niet persee te doen en erop bijten is in het begin als je er nog niet helemaal aan gewend bent denk ik, ik heb daar nu nooit meer last van.

Heb mijn tongpierce nu een jaartje of 5 ofzo, navelpierce zit er al 9 jaar, tattootje al 10 jaar en labretje met een onderbreking van een jaar ook een jaartje of 5 en heb er nog nooit spijt van gehad

En idd, iets doen om origineel te zijn... goede reden *NOT*

in mijn tijd was het nog wel origineel hahaha
pi_23534376
heb nou onderhand 4 jaar een tongpiercing en er geen last mee gehad.
Wat er natuurlijk veel gezegd word is dat het slecht voor je tanden is, maar dat is eigenlijk alleen maar voor de mensen die er de hele tijd mee langs de tanden raggen. (daar is dat ding dus ook niet
voor)

Een dikke tong bij het laten zetten gebeurd inderdaad maar daar kan je een medicijn voor halen bij de apotheek (heb zo gauw geen id meer hoe het heet, maar de piercing toko zal je dat vast wel kunnen vertellen.)

Een litteken bij je tong van een piercing hmm scheelt weer een piercing dan he heb je gelijk scarivication (of hoe je het ook mag schrijven, daar let ik niet op 'sochtends vroeg)

En ja wat zoenen en sex betreft dat is iets wat je moeilijk kan omschrijven, blijft toch een eigen gevoel.
Bla Bla Bla Blaadjes aan de boom
pi_23534623
Ik vind het jammer dat men denkt dat ik t doe om 'erbij te willen horen' en dat het niet 'origineel' zou zijn kan me dus niet schelen... Ik weet ook wel dat 'iedereen' al een piercing heeft. Heb zelf 2.5 jaar geleden een navelpiercing laten zetten. Origineel? Nou nee... Maar ik zet m ook niet voor de rest, ik zet m voor mezelf. Alsof mensen met een tongpiercing de hele tijd met hun tong buiten boord hangen! Ben toch geen hond?? :-s Naja ongetwijfeld zullen nu vele mensen zeggen dat ik t wel ben... Maar die goedbedoelde adviezen van "niet doen, lelijk" die ken ik nu wel... De mensen die wel serieus reageren: bedankt, ben weer n hoop wijzer :-) Die piercing gaat er komen ;-) Nog wel weer ff een paar vraagjes: hoelang na t zetten mag je geen alcohol? Doe t nl in de buurt van kerst waarschijnlijk... En heeft iemand een aan- of afrader wat piercingshops in Den Haag betreft?? Thanx,
DRRAD
  woensdag 24 november 2004 @ 11:03:12 #233
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_23536824
Ik heb er zaterdag 1 laten zetten en ik heb hem er gsiteren weer uitgehaald..
Ik kon er dus absoluut niet mee eten en mijn tong was zo dik dat zelfs het bovenste bolletje in mijn tong zat. Ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind en het deed ook echt geen pijn, maar voor mij niet meer!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  woensdag 24 november 2004 @ 11:05:23 #234
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_23536879
Oh, ik zie nu je laatste post. Ik heb hem bij Tatoo Rob laten zetten door Piercing Lucia (in Den Haag dus) Ze wilde hem er gister niet uithalen toen ik terugging, doos! Ik raad ze dus niet meer echt aan. Misschien Frenky, die is ook wel goed qua piercen.

Ik had ook gevraagd wat met alcohol en het is niet slim om te drinken als je tong nog heel dik is en vooral zoete alcohol mocht even niet zeiden ze.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_23536972
Geen problemen mee gehad,zelfs met de 2e niet
pi_23540782
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh, ik zie nu je laatste post. Ik heb hem bij Tatoo Rob laten zetten door Piercing Lucia (in Den Haag dus) Ze wilde hem er gister niet uithalen toen ik terugging, doos! Ik raad ze dus niet meer echt aan. Misschien Frenky, die is ook wel goed qua piercen.

Ik had ook gevraagd wat met alcohol en het is niet slim om te drinken als je tong nog heel dik is en vooral zoete alcohol mocht even niet zeiden ze.
Ik hoorde dat het bloedverdunnend werkt en daari\om direct na het zetten niet verstandig is. Verder is me verteld dat ik gewoon kon roken, eten en drinken zolang ik het maar in periodes deed; dus niet steeds tussendoortjes maar gewoon alles achter mekaar, eten, drinken, roken en dan goed spoelen met mondwater. (overigens zat in dat mondwater zelf ook alcohol dus ik denk niet dat alcohol slecht voor het wondje is). Belachelijk dat ze de piercing er niet uit wilden halen! Ik ben een keer gewoon een piercingzaak ingelopen waar ik nooit eerder geweest was om te vragen of zo voor mij het balletje even los konden draaien omdat ik het niet los kreeg, was geen probleem. Dus ik snap niet waar ze zo moeilijk over doen.
pi_23546983
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Bibikuif22 het volgende:

Belachelijk zeg! Helemaal als je bedenkt dat je hem daar hebt laten zetten!
ik heb mijn tongpiercing daar jaren geleden ook laten zetten. Dat was echt een kwestie van twee tellen ogen dicht en ze ramde hem er door heen. Niet zeuren, betalen! Nu zou me dat niet meer gebeuren maar toen was ik zo onbekend met het hele piercing-gedoe en zo zenuwachtig dat ik het maar voor lief nam
pi_23607073

Tadaaaaaa
Oorbel dr in, ipv van met zo'n stom balletje .
pi_23607433
Je kunt toch ook lipringetje kopen zonder balletje? Heb ik ook gedaan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_23607824
Kon ik nergens vinden .
  zaterdag 27 november 2004 @ 15:53:39 #241
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23608374
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef martinuhhh het volgende:
Kon ik nergens vinden .
Wat voor een oorbel is het? Het lijkt me namelijk niet verstandig
Proud Powerpauper
pi_23608862
Heb weer eens wat terug gelezen, tijd topic niet gevolgd. Even iets dat mij opviel:

Het lijkt mij dat een tongpiercing je smaak wel kan beinvloeden, op dezelfde wijze als een metalen vullingen dat kunnen doen. Contact tussen metaal en metaal geeft elektrische spanningen,dus niet gaan kauwen op alu-folie.

Van de week op vara-laat (donderdag) diverse tattoo, piercing en ander body-modification liefhebbers. Onder andere een demonstratie traditioneel tatoeeren (twee stokjes, vaste hand en heel veel geduld).

Meer on-topic: de play-piercing die ze lieten zien. Meisje met 2 rijen ringetjes in d'r rug en een lintje er door heen. Gaf een korset idee, best mooi. Maar er werdt bijgezegd dat ringetjes op deze plaats niet blijven inzitten er binnen de kortste keren uitgroeien, is dat echt zo?

Een vorbeeldje hoe dat er ongeveer uiziet kan je vinden bij BME

[ Bericht 9% gewijzigd door Fixers op 27-11-2004 16:31:42 ]
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:36:29 #243
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23609175
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef Fixers het volgende:
Heb weer eens wat terug gelezen, tijd topic niet gevolgd. Even iets dat mij opviel:

Het lijkt mij dat een tongpiercing je smaak wel kan beinvloeden, op dezelfde wijze als een metalen vullingen dat kunnen doen. Contact tussen metaal en metaal geeft elektrische spanningen,dus niet gaan kauwen op alu-folie.

Van de week op vara-laat (donderdag) diverse tattoo, piercing en ander body-modification liefhebbers. Onder andere een demonstratie traditioneel tatoeeren (twee stokjes, vaste hand en heel veel geduld).

Meer on-topic: de play-piercing die ze lieten zien. Meisje met 2 rijen ringetjes in d'r rug en een lintje er door heen. Gaf een korset idee, best mooi. Maar er werdt bijgezegd dat ringetjes op deze plaats niet blijven inzitten er binnen de kortste keren uitgroeien, is dat echt zo?

Een vorbeeldje hoe dat er ongeveer uiziet kan je vinden bij BME
Een piercing beinvloedt de smaak niet. Althans ik heb twee piercings in mijn mond en er nooit minder lekker door gegeten of verschil van smaak ontdekt. Je hebt daar simpelweg teveel smaakpupillen voor. Daarnaast kan ik ook gerust op een stukje alu-folie kauwen. Het heeft geen effect zoals bv. een vulling heeft.

De korsetpiercing is een rij piercings voor de 'ultieme' schoonheid. Een vriendin van me heeft het een tijdje terug laten doen voor een bodyart conventie. Deze piercings irriteren nogal en na 3,5 wk heeft ze ze eruit gehaald omdat ze begonnen uit te groeien (zoals de meeste 'surface' piercings).
Proud Powerpauper
pi_23609490
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Een piercing beinvloedt de smaak niet. Althans ik heb twee piercings in mijn mond en er nooit minder lekker door gegeten of verschil van smaak ontdekt. Je hebt daar simpelweg teveel smaakpupillen voor. Daarnaast kan ik ook gerust op een stukje alu-folie kauwen. Het heeft geen effect zoals bv. een vulling heeft.

De korsetpiercing is een rij piercings voor de 'ultieme' schoonheid. Een vriendin van me heeft het een tijdje terug laten doen voor een bodyart conventie. Deze piercings irriteren nogal en na 3,5 wk heeft ze ze eruit gehaald omdat ze begonnen uit te groeien (zoals de meeste 'surface' piercings).
Dat is dus meer iets voor een bijzondere outfit op een feestje.
pi_23610537
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef martinuhhh het volgende:
Kon ik nergens vinden .
Ik heb m gehaald bij Dare 2 Wear in Amsterdam....

www.dare2wear.info
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_23611520
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik heb m gehaald bij Dare 2 Wear in Amsterdam....

www.dare2wear.info
Dankje .
pi_23611537
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:53 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat voor een oorbel is het? Het lijkt me namelijk niet verstandig
Ik heb geen idee wat voor oorbel het is een gewone . Maar ik heb gevraagd en volgens de piercer kon het wel... maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede .
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:04:24 #248
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23612396
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat voor oorbel het is een gewone . Maar ik heb gevraagd en volgens de piercer kon het wel... maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede .
Een 'gewone' met een dunner stukje draad ertussen waarmee je het vast maakt? Tuurlijk kan het, maar wat doet het met je piercing zelf? Dunner draad snijdt en daarnaast kan het allergische reacties geven en plaatselijk dicht groeien en ook is het niet zo hygienisch (ivm dat gaatje waar dat draad in komt waar bacterien in gaan zitten).
Proud Powerpauper
pi_23612808
zo een is het wel idd... Het leek me zelf ook al niet zo'n goed idee, maar de piercer zei dat het geen probleem was. Maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede. Amsterdam is alleen een beeetje ver weg, en ik heb geen idee waar ik ergens anders een zou kunnen halen. Maar ik ga zeker wel op zoek...
pi_23614557
Ik heb bij het zoeken naar een foto van die "corset piercing" nog wel het een en ander aan andere surface (oppervlakte) piercings gezien. Daar zitten best wel mooie tussen. Een staafje met twee bolletjes op de beide sleutelbenen bijvoorbeeld. Is weer eens wat anders, ik vind het zelfs veel smaakvoller dan een gewone ring ergens in het gezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')