Maar als die combinatie niet juist is, kan ik daar toch ook niets aan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Minoes en Miss D... Als minoes nou eens het mailtje naar Miss D doorstuurt, dan kan zij even kijken of ze het voor elkaar krijgt... Is dat wat?
Mss kan jij kijken of jij het wel voor elkaar krijgt, en dan achterhalen wat er bij minoes mis gaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als die combinatie niet juist is, kan ik daar toch ook niets aan doen
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
bovendien gaat het topic nu zo hard, dat half Fok! denkt dat er weer een rel is, laten we die mensen het F5-en besparen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ja, eigenlijk zou elk wachtwoord gewoon 'test' moeten zijn... Of 'wachtwoord'
Je zou ze de kost moeten gevenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen kiest de naam van zijn kat of kind. Yeeeeeaaaaaah, sure[/sub]
Ik heb zat te zeuren maar ik hou me eens een keer inquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:44 schreef minoes1967 het volgende:
Tjee,spin,heb je nog meer te zeuren,ga iemand anders ff "helpen"
Inderdaad. Je hebt toch een stelletje lijpen er tussen zitten . . .quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:44 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven![]()
Zeik niet zo. Ik heb je toch geholpen. Heb dat plaatje voor je zitten verkleinen, naar mijn webruimte geupload en tot in de detail zitten uitschrijven hoe je het bij je naam kan krijgen. Het enige dat je vervolgens doet is gelijk weer gillen dat je het niet snapt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:53 schreef minoes1967 het volgende:
En nogmaals ,als je niet wilt/kunt helpen,reageer dan ook ff niet.
dat idee kreeg ik idd evenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
bovendien gaat het topic nu zo hard, dat half Fok! denkt dat er weer een rel is, laten we die mensen het F5-en besparen![]()
nu is die openingspost van mij te lang geleden om er wijzigingen in aan te brengen, dus aan jullie de vraag ...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:55 schreef Yfke het volgende:
ff nog een vraagje aan melonovy......
zou het leuk vinden als je ook de naam SPIRO bij mijn vermelding zet, das DE trotse vader hehehe en jarenlange FOK-ker hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |