quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef fayakill het volgende:
en...bloedde ze??
10 extra import familieleden voor NLquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef TallMan het volgende:
Hoeveel was de bruidschat ?
Als ze hun salarissen maar inleveren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
10 extra import familieleden voor NL
Ja, die hebben ze ingeruild voor een uitkeringquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef TallMan het volgende:
[..]
Als ze hun salarissen maar inleveren.
Zo een waar ik de godsganse dag voor krom lig ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze ingeruild voor een uitkering
Jij niet alleen....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zo een waar ik de godsganse dag voor krom lig ?
Nee, okay, dan is het in orde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jij niet alleen....
Neen. Er staat wel een essay over de finesse van importhuwelijken op de plankenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan ik nog een mooi reisverhaal verwachten?
Heb je ook nog wat over exporthuwelijken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Er staat wel een essay over de finesse van importhuwelijken op de planken
Waar ik inhoudelijk (zo neutraal mogelijk) op zal reageren. Zonder oogkleppen op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
CWquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, BSB.
Hier een mooie kleurplaat voor je vrouw![]()
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/kleurplaat_hoer.gif
Je verdient toch wel bovenmodaal heh. Anders wordt het bijbeunen in het weekendquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. want ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:33 schreef mvt het volgende:
[..]
Je verdient toch wel bovenmodaal heh. Anders wordt het bijbeunen in het weekend
Tnx Shaolin, ik weet dat je altijd achter me hebt gestaan: respect !quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:52 schreef ShaoliN het volgende:
[schimmelkaas] Van harte bansheeboy. Dat er maar gauw kleine bansheeboytjes mogen komen.
TNXquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:04 schreef mineo39-76 het volgende:
Nog proficiat hé!![]()
![]()
![]()
oh, was die inkomstregel er dan nog niet?? Anders ging het feest voor haar mooi niet door.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. want ?
Neen, de regel is dat je een inkomen moet hebben dat je uit eigen arbeid verdient minimaal gelijk aan het wettelijk minimumloon. Daar zit ik ruim bovenquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:18 schreef mvt het volgende:
[..]
oh, was die inkomstregel er dan nog niet?? Anders ging het feest voor haar mooi niet door.
het hierheeenkomen dan
Neen, die regel is er (nog) nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gaat ze nu Nederlandse les volgen in Marokko?
Waarom wil je geen vrouw die Nederlands kan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, die regel is er (nog) nietDat stemt mij uitermate tevreden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |