Waarom naar onzin ? Het is toch echt groot nieuwsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef yvonne het volgende:
Nog niet. Over 2 maanden pasquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:11 schreef Markster het volgende:
Je hebt der toch niet hierheen gehaald he
!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog niet. Over 2 maanden pas
Neen, mijn vrouw is een zichzelf respecterende en hoofddoek dragende Moslimaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
oh wacht ze staat geloof ik al heel vaak in het fotoboek
Oh, nou post die pics dan maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, mijn vrouw is een zichzelf respecterende en hoofddoek dragende Moslima
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
oh wacht ze staat geloof ik al heel vaak in het fotoboek
BSB, waarschijnlijk wist je al dat ik tegen importhuwelijk was, maar dat mag nu even de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wilde even melden dat ik net uit Marokko terug ben. Ik ben in Marokko afgelopen donderdag getrouwd met een vrouw die ik net 3 kwartier ken (spannend), maar wiens familie al jaren lang de dynastie van Marokko verfijnen. Al met al ben ik nu dus getrouwd en komt er op zeer korte termijn een essay over het importhuwelijk: de finesse en de stijl
Neen, nonniequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is ze al zwanger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |